Ik zie het wel, vanavond.quote:
Jawel en we krijgen zelfs wat cools te zien, gewoon nog even wachten.quote:
quote:WSJ This Week
Yes, the WSJ series such as One Piece, Naruto and Bleach WILL be coming. However we have no idea when they will actually come out.
We'll all just have to wait patiently for it, as we're sure the scan groups are working as hard as they can to get them out.
Voorzover ik weet is die nog niet uit. Wel een extra spoilerpic verder niets. De enige raw die uit is, is die van one piecequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je mag wel een linkje met de raw posten hoor
U vraag wij draaienquote:
Ukitate.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het een flut chapter omdat ze tijd rekken. Soifon was al bezig de week ervoor en waarom die ene dude zolang erover doet om die andere dude te pakken, snap ik niet.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik kijk liever naar Soifon dan naar Ichigoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:29 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond het een flut chapter omdat ze tijd rekken. Soifon was al bezig de week ervoor en waarom die ene dude zolang erover doet om die andere dude te pakken, snap ik niet.
Verder mag het wel eens gaan opschieten met de lui in Hueco Mondo.
Hoe lang?quote:
LAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNGGGGGGquote:
bron ...?quote:
Hoezo over 2 eps dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef Nic1 het volgende:
De manga loopt nog maar 25 chapters voor, wat net genoeg is voor ongeveer 10 afleveringen. Het kan niet anders dan dat er binnenkort een grote filler arc begint. En het meest logische is om hier over ongeveer 2 afleveringen mee te beginnen.
Volgende week op het einde Ichigo tegen die emo en dan beginnen de fillers denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoezo over 2 eps dan?
Omdat dan the big fight eindelijk begint?
Benieuwd hoe ze dit een beetje leuk kunnen gaan filleren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |