SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou net posten dat die witte ichigo gaat komen
Of dit?Goeie, goeie! Niet eens aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zul je dalijk zien dat er volgende week geen bleek is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef Dethroned het volgende:Staat niets over in op de wiki, gewoon een systeem fout als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dj_Day-V op 10-03-2009 19:19:02 ]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.
Maar inderdaad het zijn geen fillers en ze zijn behoorlijk belangrijk voor het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Dat noem je nou nog eens fanservice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice warenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:38 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat noem je nou nog eens fanservice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is niet echt het moment ervoor. Wat willen ze gaan doen dan ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Pendulum is cool!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:17 schreef Dethroned het volgende:
Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.![]()
manga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit op pagina 18-19 en is "..."! Spannend!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zie jij de volgende titel trouwens?![]()
Ik denk dat de titel wel iets in de richting van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal zitten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dom of echt een eikel?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: