quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:Doom scenario's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon spine thrilling.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef wdn het volgende:
Enige goede was het laatste stukje: dat shot van Rukia aan het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slay the dragon in your dreams!
En vergelijk dat maar eens met hoe het origineel er uit zag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht, loop anders ff wat topics na. Gezien ze in de anime de neiging de boel hebben alles op te vullen (fillers) en ook wat rekken, is het niet te zeggen hoeveel. Maar ik denk niet dat waar de manga nu is, we in de anime dit jaar nog gaan zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:11 schreef oinkoink12 het volgende:
hoever loopt de manga voor op die serie in eps ongeveer?
Jij kijkt (ook) Bleach?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:27 schreef Seam het volgende:
Die strand aflevering met Inoue en Matsumoto
Wel grappig dat de schrijvers zelf ook de spot kunnen drijven
Laatste 3 afleveringen iig niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Tijdje weg geweest met deze serie, heb ik veel gemist??
Ik vanaf ongeveer 190, is er online een aflevering lijst beschikbaar, waarin staat welke afleveringen de fillers zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:53 schreef LockonStratos het volgende:
Pfff ik heb ook alweer te lang niet gekeken men
Moet vanaf 225 inhalen ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ep216: Ōmaeda.![]()
![]()
![]()
Ep218: Mooi gevecht zeg.Tussen Kira en 'Warrior of the Sky.'
![]()
Ep219: Hisagi's gevecht heeft ook zijn goede kanten.![]()
Ep220: Ikkaku toch!![]()
![]()
Ep222: Ōmaeda.![]()
![]()
(Zijn humor is de slechtse van de serie.
)
Ep223: Ōmaeda.![]()
![]()
(Ik heb echt genoeg van hem gezien nu...
)
Ep224: Kyōraku eb Ukitake tegen Starrk en LilynettePrecies waarop ik gehoopt heb!
![]()
Edit2:Je kunt zeggen wat je wil. maar hij's nog best vet gemaakt.quote:![]()
Edit3:
Ahum, fillers overgeslagen hoor.![]()
Edit4:
Episode 230
(Manga versie pu-re-a-su!!)
[ Bericht 21% gewijzigd door Ge4ce op 30-07-2009 11:40:25 ]
Heel toevallig is de enige captain die niet op zijn zanpaktou vertrouwt eventjes weg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:18 schreef Ge4ce het volgende:
In 230 lijkt er dus dit te zijn:
Edit4:
Episode 230
(Manga versie pu-re-a-su!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |