De Bleach reeks kent inmiddels twee OVA's en drie films, meer informatie hierover is te vinden op bovenstaande link.quote:15 year old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town. Based on the manga by Tite Kubo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Quir het volgende:
Dan kaap ik zelf de fipo, verdomme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danku.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hele vette banner.
ep is ook wel goed
waaron niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat het nog niet zover is, Day-V.
Het ziet er wel naar uit dat Ichigo de volgende aflevering iets gaat doen.
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.quote:
Zo, ik lig in een scheur. Dat nog niemand dat was opgevallen, zeg.quote:
Uhm, volgens mij flashback hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.
Je hebt gelijk. Maar van de andere kant, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij flashback hoorOf Nnoitra is in een keer helemaal genezen?
Als we de manga moeten geloven:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me duidelijk het einde van Nnoitra. Misschien dat hij volgende aflevering nog heel even wat zegt of doet, maar een wonderbaarlijke come-back verwacht ik niet.
Vette aflevering weer.Kenpachi
![]()
Volgende week Ichigo zelf weer in actie zo te zien aan de preview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
Het Grote Gevecht Gaat Beginnen![]()
Het Kenpachi-Nnoitra gevecht was goed zegMaar nu krijgen we een mega-battle denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.
[ Bericht 4% gewijzigd door TJLinden op 21-01-2009 10:48:45 (Toch maar tussen spoilertags) ]
Het zijn niet echte fillers. Ze volgen gewoon de manga, waarin het verleden wordt besproken van Aizen en nog wat zaken. Best interessant eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gave aflevering weer.Kan niet wachten op het grote gevecht. Maar eerst fillers zo te zien.
2 ja. Dat ze 110 jaar geleden laten zien zijn geen fillers idd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Het zijn niet echte fillers. Ze volgen gewoon de manga, waarin het verleden wordt besproken van Aizen en nog wat zaken. Best interessant eigenlijkAl zullen ze er inderdaad als je de preview mag geloven toch wel 1 of 2 fillers voor stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Dethroned het volgende:EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar het ziet er weer goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga
http://manga.bleachexile.com/bleach-chapter-357-page-10.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Bij OneManga staat er bij Bleach toch wel het volgendequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef BlackSheep het volgende:
http://www.onemanga.com/Bleach/344/
357 lijkt me een verkeerde of op zijn minst andere telling.
Ik heb het al gevondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:33 schreef LockonStratos het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet in Bleach 202 waar Nnoittra en Kenpachi vechten?
Zo aan het begin hoor je het, niet dat spaanse liedje maar daarvoor... beetje koor-achtig..
Kan het nergens op een OST vinden.
Je hoort het rond de 8.00 minuten.
Dit is geen fillerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer is die filler ongeveer afgelopen? Weet ik weer wanneer ik kan beginnen met kijken..
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar als je wil weten wanneer de flashback is afgelopen:
http://manga.bleachexile.com/bleach-chapter-328-page-21.html
"behoorlijk belangrijk" vind ik zelfs een understatementquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.
Maar inderdaad het zijn geen fillers en ze zijn behoorlijk belangrijk voor het verhaal.
Eigenlijk wel ja, maar dacht dat dat zo overdreven was om neer te zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef wdn het volgende:
[..]
"behoorlijk belangrijk" vind ik zelfs een understatement
Zonder deze episodes mis je de oorzaak van ALLE problemen die nu spelen.
Wat mij betreft mag je deze episodes "cruciaal voor de verhaallijn" noemen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou net posten dat die witte ichigo gaat komen
Of dit?Goeie, goeie! Niet eens aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zul je dalijk zien dat er volgende week geen bleek is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef Dethroned het volgende:Staat niets over in op de wiki, gewoon een systeem fout als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Dj_Day-V op 10-03-2009 19:19:02 ]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus nog iets van 4 eps en daarna zijn we weer terug in het heden.
Maar inderdaad het zijn geen fillers en ze zijn behoorlijk belangrijk voor het verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Dat noem je nou nog eens fanservice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice warenquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:38 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat noem je nou nog eens fanservice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort dingen fanservice waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is niet echt het moment ervoor. Wat willen ze gaan doen dan ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Reken er maar op dat we na deze arc een behoorlijk lange filler arc krijgen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Pendulum is cool!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:17 schreef Dethroned het volgende:
Wat manga betreft ken ik alleen verder Naruto en Bleach. Het tempo en de spanning bij Bleach vind ik hoger dan Naruto, maar ik was een tijd lang meer betrokken bij Naruto. Toch heb ik nog ff de Arrancar arc nog ff gekeken en nu met the Pendulum vind ik het toch weer leuk.![]()
manga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit op pagina 18-19 en is "..."! Spannend!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zie jij de volgende titel trouwens?![]()
Ik denk dat de titel wel iets in de richting van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal zitten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon dom of echt een eikel?![]()
![]()
quote:
Spoilers gebruik dan spoilertags
Alles uit de manga moet tussen spoilertags zodat mensen die hier meelezen en alleen de anime kijken niet dingen komen te weten die ze helemaal niet willen weten.
Probeerde ik al eerder duidelijk te maken metquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En volgens mij is dit gesprek al vaker voorgekomen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the hint?Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the hint?
![]()
Plaatjes in een spoiler werkt niet zo geweldig, ik stel voor dat je het achter een linkje zet.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
En bedankt voor die plaatjes, he?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hij heeft alleen zijn haar laten groeien! Niets aan de hand, geen paniek! En Orihime is echt niet zwanger door Aizen! Neeeee~!quote:![]()
Deed ik ook? Hoezo is een naam van een aanval een spoiler?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Spoilers gebruik dan spoilertags
Alles uit de manga moet tussen spoilertags zodat mensen die hier meelezen en alleen de anime kijken niet dingen komen te weten die ze helemaal niet willen weten.
Probeerde ik al eerder duidelijk te maken met
[..]
En volgens mij is dit gesprek al vaker voorgekomen......![]()
![]()
Omdat die aanval nog niet in de anime voorkomt. We nemen het zekere voor het onzekere en stoppen alles in de manga achter spoiler tags. De manga loopt vaak een jaar of soms zelfs bijna 2 jaar voor op de anime. De uitkomst van sommige gevechten in de anime kunnen dan min of meer worden geraden wanneer je weet welke aanval over 2 jaar plaats zal vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed ik ook? Hoezo is een naam van een aanval een spoiler?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Forum Opties Forumhop: Hop naar: