Het gaat ook erg slecht ja, met onze FC.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar zorgt jullie Joop wel zelf voor hoor
Mijn excuses, een anti-Twente complot.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt, de journalistiek spant een pro-ajaxcomplot.
Zo moeilijk was het anders niet om dit jaar positiever dan Feyenoord in het nieuws te staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Mijn excuses, een anti-Twente complot.
Want het kleine provinciale clubje mag toch niet een heel jaar positiever in t nieuws komen dan een Feyenoord, Een Ajax.
JWT
Het verhaal van Munsterman.quote:HSV zit op de eerste rij
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - HSV is de belangrijkste gegadigde om Eljero Elia over te nemen van FC Twente. Volgens voorzitter Joop Munsterman van de club uit Enschede willen de Duitsers een hogere afkoopsom betalen dan Ajax.
Elia wilde aanvankelijk al naar HSV, maar door het vertrek van trainer Martin Jol naar Ajax veranderde zijn perspectief enigszins. De intenties van de club uit de Duitse Hanzestad zijn echter onveranderd gebleven: ook de nieuwe oefenmeester Bruno Labbadia, zelf ooit een creatieve aanvaller, is gecharmeerd van Elia en wil hem graag aan de selectie toevoegen, als opvolger van de naar Bayern München vertrokken Ivica Olic.
Volgens Joop Munsterman heeft HSV een hoger bod op Elia gedaan dan Ajax. De voorzitter van FC Twente noemt de acht miljoen die de Amsterdammers boden ‘een belediging’. Naar verluidt zou Ajax de betaling over de vier contractjaren hebben willen spreiden.
,,Een club als Ajax kan maar niet wennen aan de nieuwe realiteit van FC Twente,’’ zegt Munsterman. ,,Wij zijn een volwaardige handelspartner geworden, laten ons door niemand meer afschepen met een fooi.’’
Dat hij de voorbije week onbereikbaar zou zijn geweest voor Ajax, zoals directeur Henri van der Aat van de Amsterdamse club gisteren in deze krant beweerde, noemt Munsterman een ‘klinkklare leugen’. ,,Ik ben weliswaar druk bezet, maar luister elke dag mijn voicemail af en daar stond geen Ajax op,’’ countert hij. ,,Ook mijn secretaresse heeft niemand van Ajax aan de lijn gehad. Als de noodzaak zo hoog was geweest om contact met ons te krijgen, hadden ze ook mijn collega’s Aldo van der Laan of Jan van Halst kunnen bellen. Is allemaal niet gebeurd. Met die meneer Van der Aat heb ik überhaupt nog nooit gesproken, dus waar heeft die man het over?’’
Volgens Munsterman probeert Ajax zich met een smoesje te verschuilen achter het in zijn ogen te lage bod. ,,Iets anders kan ik er ook niet van maken.’’
topclub zegt hij helemaal niet..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Breach het volgende:
Nog steeds dat broelie broelie gedrag, "wij zijn een volwaardige topclub"
Flikker op man, je presteert twee seizoenen ietwat bovengemiddeld. Dat wil niet zeggen dat je een topclub bent. En sowieso leg ik de link niet met het betalen van een mega transferbedrag.
En als je wilt onderhandelen ga je dat ook lekker via de voicemail doen jaHamsterman
Waar lees jij in dat artikel dat hij zegt dat ze een volwaardige topclub zijn? Ik lees dat ze een volwaardige handelspartner zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:39 schreef Breach het volgende:
Nog steeds dat broelie broelie gedrag, "wij zijn een volwaardige topclub"
Flikker op man, je presteert twee seizoenen ietwat bovengemiddeld. Dat wil niet zeggen dat je een topclub bent. En sowieso leg ik de link niet met het betalen van een mega transferbedrag.
En als je wilt onderhandelen ga je dat ook lekker via de voicemail doen jaHamsterman
Nou nee, want ik ben Elia liever kwijt dan rijk. Heb weinig kracht voor een 2e Sulejmani. Maar het gaat om zijn misplaatst arrogante gedrag. Waarom was Twente 4 jaar terug geen volwaardige handelspartner dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:41 schreef 9christensen het volgende:
[..]
topclub zegt hij helemaal niet..
lastig he dat clubs hun spelers niet zomaar meer laten gaan naar ajax
Ajax presteert als 5 jaar ook onwaardig, dus moeten ze niet zeuren bij Ajax.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou nee, want ik ben Elia liever kwijt dan rijk. Heb weinig kracht voor een 2e Sulejmani. Maar het gaat om zijn misplaatst arrogante gedrag. Waarom was Twente 4 jaar terug geen volwaardige handelspartner dan?
Als Twente over 10 jaar nog staat waar het nu is, dan mag ie praatjes hebben.
Daaruit concludeer ik, dat hij dat nu denkt. En als hij een volwaardige handelspartner was zou hij ook snappen dat tegenwoordig 8/10 transfers in termijnen worden betaald.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waar lees jij in dat artikel dat hij zegt dat ze een volwaardige topclub zijn? Ik lees dat ze een volwaardige handelspartner zijn.
Schijnbaar wil Elly daar niet naartoe, dus heel gek is het dan niet. Ik zeg niet dat hij geen recht tot onderhandelen heeft. Maar ga Ajax niet afzeiken door te roepen dat het een fooi is, want dat is je reinste onzin.quote:Vervelend he als de subtoppers geen geld uit transfers nodig hebben om het hoofd boven water te houden. Elia heeft een nieuw contract getekend, HSV zou 12 miljoen hebben geboden.. dan ga je toch niet akkoord met 8 miljoen van een andere club.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij in al die tijd zijn telefoon niet 1 keer kon opnemen. Bovendien verschijnt er bij mij altijd wie er gebeld heeftquote:Als je iemand niet kan bereiken, spreek dan in ieder geval even de voicemail in dat je gebeld hebt.
Ik vind volwaardige handelspartner iets anders dan zeggen dat je een topclub bent. Nederland is een volwaardige handelspartner op de wereldeconomie, maar we roepen nergens dat we wereldzeggenschap hebben zoals Amerika.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:49 schreef Breach het volgende:
Daaruit concludeer ik, dat hij dat nu denkt. En als hij een volwaardige handelspartner was zou hij ook snappen dat tegenwoordig 8/10 transfers in termijnen worden betaald.
Elia wou erg graag naartoe, totdat Jol weg ging. Toen wilde hij eerst de nieuwe trainer en diens ideeen afwachten. Echter hebben we daar nog niks van weer gehoord. Dus geen idee wat daar de status van is.quote:Schijnbaar wil Elly daar niet naartoe, dus heel gek is het dan niet. Ik zeg niet dat hij geen recht tot onderhandelen heeft. Maar ga Ajax niet afzeiken door te roepen dat het een fooi is, want dat is je reinste onzin.
Dus zou het kunnen dat Ajax toch niet gebeld heeft. Geen voicemail en geen "Van der Aat GSM" in beeld.quote:Ik kan me niet voorstellen dat hij in al die tijd zijn telefoon niet 1 keer kon opnemen. Bovendien verschijnt er bij mij altijd wie er gebeld heeft
Nah ja, voor het een eindeloze discussie wordt, waarom onderhandelt Van der Aat trouwensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind volwaardige handelspartner iets anders dan zeggen dat je een topclub bent. Nederland is een volwaardige handelspartner op de wereldeconomie, maar we roepen nergens dat we wereldzeggenschap hebben zoals Amerika.![]()
Ik weet dat er in termijnen wordt betaald, maar meestal is dat over 1 seizoen uitgesmeerd.. 4 seizoenen vind ik persoonlijk armoedzaaierig gedrag.
[..]
Elia wou erg graag naartoe, totdat Jol weg ging. Toen wilde hij eerst de nieuwe trainer en diens ideeen afwachten. Echter hebben we daar nog niks van weer gehoord. Dus geen idee wat daar de status van is.
Als 8 miljoen ten opzichte van 12 miljoen in de ogen van Munsterman een fooi is, dan moet hij dat zeggen. Houdt het leuk. Ajax zeikt nu Twente ook af door te stellen dat Munsterman zogenaamd weigert te praten. Spelletje van 2 kanten.
[..]
Dus zou het kunnen dat Ajax toch niet gebeld heeft. Geen voicemail en geen "Van der Aat GSM" in beeld.
Mja, als iemand van het bestuur niks met transfers te maken heeft, dan is dat de commercieel directeur, zou je zeggen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:01 schreef Prosac het volgende:
Van der Aat brengt de berichten naar buiten dat Munsterman niet met hem wil praten.
Dus sowieso vreemd dan toch?
Misschien durven alle andere bestuursleden niet meer met Joop te praten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Mja, als iemand van het bestuur niks met transfers te maken heeft, dan is dat de commercieel directeur, zou je zeggen..
Helemaal gelijk -edit-quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef venomsnake het volgende:
Het is heel simpel. Twente hoeft niet te verkopen aangezien de club financieel gezond is, dus kan het vragen wat het wil. Munsterman gaat voor de hoofdprijs, geef hem eens ongelijk..
Bij een speler die ook graag nog een seizoen bij de club zou willen voetballen, en er meerdere clubs concrete interesse hebben en een marktconforme prijs willen betalen heb je een valide punt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef venomsnake het volgende:
Het is heel simpel. Twente hoeft niet te verkopen aangezien de club financieel gezond is, dus kan het vragen wat het wil. Munsterman gaat voor de hoofdprijs, geef hem eens ongelijk..
Gisteren zet jij je vraagtekens bij de beweringen die Ajax doet en vandaag heeft Munsterman de ultieme waarheid gesproken? Volgens mij bekijk je het dan wel wat gekleurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk dus ddaaaggggg verwende gasten uit amsterdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast kijk ff waar ik op reageer, en reageer dan daarop, lees niet alleen mijn post.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gisteren zet jij je vraagtekens bij de beweringen die Ajax doet en vandaag heeft Munsterman de ultieme waarheid gesproken? Volgens mij bekijk je het dan wel wat gekleurd.
De waarheid zal wel in het midden liggen.
Hallo, wie zegt dat ik alleen loopt te trollen hier. Jullie ajax-supporters mogen over alles wat zeggen en trollen hier en daar in andere topics. En wij zogenaamde provencialen moeten onze mond dicht houden. Hypocriet ofniet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk -edit-
Als je alleen maar gaat lopen trollen ipv je op een normale manier in de discussie mengen, kan je beter wegblijven.
Dat heb ik ook gedaan. En ik vind jouw opmerking (en) erg gekleurd, dat mag in dit land.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Gast kijk ff waar ik op reageer, en reageer dan daarop, lees niet alleen mijn post.
Fatsoenlijker??? Hij zegt toch dat ie geen telefoon heeft gehad en mensen bij Twente ook niet. Hij in zijn positie, zou die liegen. Of een journalist in zijn positie, zou die liegen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. En ik vind jouw opmerking (en) erg gekleurd, dat mag in dit land.![]()
Maar goed, even los van het moddergooien wat nu weer begonnen is door beide partijen, is het op zijn minst opvallend dat er tegenwoordig geen binnenlandse transfers blijken te zijn waarbij Joop op zijn minst ergens met een kwaad stukje over de andere partij verschijnt. Of het nu Wielaert of Ten Hag is. Boos was hij in beide gevallen. En ook nu 'slaat' hij weer om zich heen.
Natuurlijk doet ie het allemaal in het belang van Fc Twente en dat pleit voor hem, maar kan het nou allemaal echt niet iets fatsoenlijker?
Dat is toch echt NUL anders dan wat Van Der Aat zegt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef need2009 het volgende:
[..]
Fatsoenlijker??? Hij zegt toch dat ie geen telefoon heeft gehad en mensen bij Twente ook niet. Hij in zijn positie, zou die liegen. Of een journalist in zijn positie, zou die liegen?
Absoluut niet in mijn ogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
die clubs zijn op dit moment een beetje te hoog gegrepen denk ik.
Maar dit dan weer wel van Munsterman?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:50 schreef need2009 het volgende:
Laatst ook een verhaal van iemand op een forum, dat ie zeker wist dat de eerste competitieronde twente uit tegen utrecht moest,had ie van z'n opa ofzo, die connecties had.
Het hele verhaal werd overgenomen door diverse sites!!
Sindsdien geloof ik weinig van wat er geschreven word.
Jammer hoor, zielig ventje. En dan zeg je ook als moderator dat ik niet moet trollenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dit dan weer wel van Munsterman?.
Jij zegt ik geloof Van Der Aat niet, want maar 1 kant van het verhaal in het AD. Munsterman doet zijn verhaal in hetzelfde AD en die is ineens wel geloofwaardig, maar eigenlijk geloof je helemaal niets meer van wat er geschreven wordt. Dat is toch zo hypocriet als de pest? Dat snap je zelf toch wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jammer hoor, zielig ventje. En dan zeg je ook als moderator dat ik niet moet trollen
Barca en Real gaan niet voor die categorie spelers. Bayern en Arsenal zou wel kunnen. Ik vind Elia nu verder dan Van Persie toen hij van Feijenoord naar Arsenal ging.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet hem zonder moeite bij Barcelona, Real of Bayern Munchen meedoen?
Munsterman ontkent niet dat er een bod ligt van 8 miljoen. Dus er is wel degelijk contact geweest vanuit Amsterdam. Daar hoor je op te reageren. Dan kun je nee zeggen bijvoorbeeld. Nu spreekt hij van een beledigend bod via de media. Volgens mij had hij dat ook al makkelijk kunnen laten weten. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef need2009 het volgende:
[..]
Fatsoenlijker??? Hij zegt toch dat ie geen telefoon heeft gehad en mensen bij Twente ook niet. Hij in zijn positie, zou die liegen. Of een journalist in zijn positie, zou die liegen?
Jullie kijken toch ook door een gekleurde bril. Jullie geloven van der aat toch en Munsterman niet. Maar goed,boeiend allemaal, wij hebben Munsterman, een voorzitter die menig club ook zou willen hebben. Een voorzitter die Heldhaftig, Vastberaden, en Barmhartig is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij zegt ik geloof Van Der Aat niet, want maar 1 kant van het verhaal in het AD. Munsterman doet zijn verhaal in hetzelfde AD en die is ineens wel geloofwaardig, maar eigenlijk geloof je helemaal niets meer van wat er geschreven wordt. Dat is toch zo hypocriet als de pest? Dat snap je zelf toch wel.
8 miljoen is ook een beledigend bod. Het is hetzelfde bod als in de winter. Elia heeft een toen daarna een meerjarig contract getekent en nu komen ze met hetzelfde bod en ook nog wel in termijnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Munsterman ontkent niet dat er een bod ligt van 8 miljoen. Dus er is wel degelijk contact geweest vanuit Amsterdam. Daar hoor je op te reageren. Dan kun je nee zeggen bijvoorbeeld. Nu spreekt hij van een beledigend bod via de media. Volgens mij had hij dat ook al makkelijk kunnen laten weten. Of zie ik dat verkeerd?
Ik ook toen ricky v/d berg het over jullie voorzitter had. Met een soort sportcafe bij mijn club.quote:
Los daarvan kan je daar toch wel op reageren?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
8 miljoen is ook een beledigend bod. Het is hetzelfde bod als in de winter. Elia heeft een toen daarna een meerjarig contract getekent en nu komen ze met hetzelfde bod en ook nog wel in termijnen.
Wat zou jij doen als een verwend kind telkens hetzelfde kwam vragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Los daarvan kan je daar toch wel op reageren?
En in termijnen is heel normaal tegenwoordig.
Wat heeft dat met Munsterman te maken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik ook toen ricky v/d berg het over jullie voorzitter had. Met een soort sportcafe bij mijn club.
Deze opmerking slaat nergens op. Ook al ben je het niet eens met het bod, je kan best reageren. Munsterman maakt op deze manier van zichzelf het verwende kind.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:13 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een verwend kind telkens hetzelfde kwam vragen.
Niet veel. Maar die zat er namelijk ook die avond, en lachte ook over die verhalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Munsterman te maken?
Het ging erover dat jij hem barmhartig noemt. Iets wat ik me niet kan voorstellen na de gebeurtenissen van de afgelopen 12 maanden. De sneer richting Wilkshire na diens vertrek, het niet na willen komen van afspraken met Wielaert en nu weer de teleurstelling van Elia in de houding van Munsterman.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef need2009 het volgende:
[..]
Niet veel. Maar die zat er namelijk ook die avond, en lachte ook over die verhalen.
Daar ging het niet over. Het ging meer over de rare frasen die jullie voorzitter had.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het ging erover dat jij hem barmhartig noemt. Iets wat ik me niet kan voorstellen na de gebeurtenissen van de afgelopen 12 maanden. De sneer richting Wilkshire na diens vertrek, het niet na willen komen van afspraken met Wielaert en nu weer de teleurstelling van Elia in de houding van Munsterman.
Bovendien kan je de situatie Elia - Ricky niet vergelijken. Elia wil weg maar de club laat hem niet 1,2,3 gaan terwijl van den Bergh teleurgesteld was dat de club hem niet eens een aanbieding heeft gedaan.
quote:
Volgens mij haakte ik daarop in. Blijkt maar weer eens hoe selectief je leest tijdens discussies.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef need2009 het volgende:
Jullie kijken toch ook door een gekleurde bril. Jullie geloven van der aat toch en Munsterman niet. Maar goed,boeiend allemaal, wij hebben Munsterman, een voorzitter die menig club ook zou willen hebben. Een voorzitter die Heldhaftig, Vastberaden, en Barmhartig is.
Zeg er volgende keer even bij als je een poging doet om grappig te zijn. Dit levert namelijk niet veel opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef need2009 het volgende:
[..]
Jullie kijken toch ook door een gekleurde bril. Jullie geloven van der aat toch en Munsterman niet. Maar goed,boeiend allemaal, wij hebben Munsterman, een voorzitter die menig club ook zou willen hebben. Een voorzitter die Heldhaftig, Vastberaden, en Barmhartig is.
Zal ik doen kerel. Ik moest er ook om lachen toen ze er mee kwamen. Nog grappiger vind ik, dat ze het ook op het shirt naaien. Pffff, stoere kerels hoor. Of dat wat oplevert!!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeg er volgende keer even bij als je een poging doet om grappig te zijn. Dit levert namelijk niet veel op
Wat wil je nu eigenlijk zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zal ik doen kerel. Ik moest er ook om lachen toen ze er mee kwamen. Nog grappiger vind ik, dat ze het ook op het shirt naaien. Pffff, stoere kerels hoor. Of dat wat oplevert!!!!!![]()
Helemaal omdat de Tubantia een beetje gekleurd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij haakte ik daarop in. Blijkt maar weer eens hoe selectief je leest tijdens discussies.
Net zoals je pro-Twente artikelen uit de media wel als waarheid aanneemt, maar als het tegen Twente is dan zal het allemaal verzonnen zijn? Ik neem de VI meestal wel serieus, en als de Tubantia Munsterman quote mag je er zeker wel vanuit gaan dat het geen onzin is.
Fctwente.netquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:50 schreef need2009 het volgende:
Laatst ook een verhaal van iemand op een forum, dat ie zeker wist dat de eerste competitieronde twente uit tegen utrecht moest,had ie van z'n opa ofzo, die connecties had.
Het hele verhaal werd overgenomen door diverse sites!!
Sindsdien geloof ik weinig van wat er geschreven word.
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helemaal omdat de Tubantia een beetje gekleurd is
Wie van het bestuur van Ajax zit dan in de Telegraaf of het AD?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie van het bestuur van Ajax zit dan in de Telegraaf of het AD?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.
quote:
Zeg dan geen blablabla, net zoals de telegraaf en AD..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.
Het staat niet voor niets al jaren te boek als 'rooie krant'. Als er iets gebeurt rondom Twente, dan staat er nog geen 2 uur later een artikel op de website met populistische uitspraken van Joop.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.
valt ook nog wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets al jaren te boek als 'rooie krant'. Als er iets gebeurt rondom Twente, dan staat er nog geen 2 uur later een artikel op de website met populistische uitspraken van Joop.
Dat is negatief Heraclesnieuws, daar smullen ze van bij TC Tubantia.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef Dos37 het volgende:
de krant staat ook al de hele week vol van Gert vs. Gert-Jan. Dus het valt nog wel mee.
Leuk en aardig, maar dan moet Twente zich ook houden aan de regels van dat contractquote:Afgelopen winter bood Ajax al eens 6,2 miljoen euro voor Elia, die toen een persoonlijk akkoord met de Amsterdammers bereikte over een 4,5 jarig contract. Later besloot de aanvaller echter tóch bij FC Twente te blijven. Hij tekende een nieuw contract tot 2013, waarin werd vastgelegd dat de tukkers deze zomer alsnog moeten meewerken aan een transfer. Weigert Twente tóch een bod op hem boven een vastgelegd minimum, dan treedt ‘regel 2’ in werking. Die voorziet erin dat Elia de best verdienende speler van de club uit Enschede wordt. Ajax overtrof het minimumbod reeds.
Maar Elia wíl helemaal niet de best verdienende Twente-speler worden. Hij wil dolgraag alsnog naar Ajax, omdat hij met trainer Martin Jol wil werken. Daarom verkiest hij de Amsterdamse club boven Jols vorige club Hamburger SV, dat hem óók nog steeds wil. Nadat de Amsterdammers 8 miljoen euro boden, legde HSV een hoger bod op Elia neer. Munsterman houdt echter voet bij stuk. “Het liefst houden we Eljero gewoon bij Twente. Volgens mij heeft hij hier nog gewoon een contract en dat hebben beide partijen met het volle verstand getekend.”
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef Chadi het volgende:
Ik snap dat gezeik op Munsterman eigenlijk niet. Hij speelt een spel en dat is zijn goed recht. Dat je daaraan mee doet en je je zijn regels op laat dringen is je eigen keus.
9 ondertussen he.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Aan de ene kant moet Ajax gewoon ook eens ophouden met veel te lage aanbiedingen. 6 miljoen, kom op.
8 miljoen hebben ze geboden. Nu 9.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.
Verder is zijn geloofwaardigheid, al dan niet terecht door al die berichtgeving, naar het nulpunt gedaald.
Aan de ene kant moet Ajax gewoon ook eens ophouden met veel te lage aanbiedingen. 6 miljoen, kom op.
Dus de best verdienende speler van hem maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we weer hoor; dit keer als bron de Sportweek:
[..]
Leuk en aardig, maar dan moet Twente zich ook houden aan de regels van dat contract
Dan is Ajax wel erg dom.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
9 ondertussen he.
En volgens Sportweek ligt dat dus boven het bedrag wat tussen Elia en Twente afgesproken zou zijn in de winter.
Ik vind 6 miljoen geen laag bod voor iemand die zich pas een jaar op redelijk niveau heeft bewezen met ups en downs. En waarvan je nog niet weet of hij zich staande weet te houden bij Ajax. En verder wat munsterman doet .. tsjah het is zijn spel en zijn club en als iemand van Twente daar over klaagt OK maar mensen van andere clubs die klagen omdat hij het hard speelt en ons Elia niet geeft voor 8 miljoen.. Dat moet hij toch weten .. of heb ik dat nou verkeerd.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.
Verder is zijn geloofwaardigheid, al dan niet terecht door al die berichtgeving, naar het nulpunt gedaald.
Dat lijkt me een betere optie voor zowel Ajax als voor Eliaquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus de best verdienende speler van hem maken.
Of het is de zaak van Ajax / Elia sterker maken; als ze zelfs boven dat bedrag willen gaan, al is het maar een miljoen, dan zou je denken dat Munsterman dan ook wel gaat inbinden.quote:
Gewoon volgens afspraak dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Desnoods betaalt Joop hem uit eigen zak, maar hij moge dood neervallen als dat akelige Ajax Elia binnenhaalt.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien dat in de provincie regel 2 voor regel 1 volgt, maar volgens mij is dat andersom...quote:
Dat lees ik meer, dat hij slechts 1 goed seizoen gespeeld zou hebben. Het laatste jaar onder Rutten speelde hij ook al erg goed en was hij betrokken bij vele goede aanvallen, de eindpass ontbrak alleen nog te vaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Ik vind 6 miljoen geen laag bod voor iemand die zich pas een jaar op redelijk niveau heeft bewezen met ups en downs.
Regel 2 is er indien regel 1 niet gevolgd wordt door de club. Het is meer een als/dan regel. Als een soort straf, maar blijkbaar zal het Joop worst zijn. Misschien had Elia beter een gewone clausule kunnen laten opnemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat in de provincie regel 2 voor regel 1 volgt, maar volgens mij is dat andersom....
Waarom zou je überhaupt willen zitten met een dikverdienende speler die niet eens voor jouw club wil spelen?
Gaat ie wel weer even saneren bij Wegenerquote:Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Desnoods betaalt Joop hem uit eigen zak, maar hij moge dood neervallen als dat akelige Ajax Elia binnenhaalt.
Als regel 1 voor 100% bindend is vastgesteld, waarom zou je dan regel 2 opstellen? Dat is dan toch totaal overbodig? Volgens deze berichtgeving lijkt het logischer dat er een enorm salaris in het vooruitzicht is gesteld indien Twente hem niet zou laten vertrekken boven een x-bedrag.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien dat in de provincie regel 2 voor regel 1 volgt, maar volgens mij is dat andersom....
Waarom zou je überhaupt willen zitten met een dikverdienende speler die niet eens voor jouw club wil spelen?
Ik vind het een goede speler maar ik vind de bedragen zoals 8-9 al meer dan erg hoog.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat lees ik meer, dat hij slechts 1 goed seizoen gespeeld zou hebben. Het laatste jaar onder Rutten speelde hij ook al erg goed en was hij betrokken bij vele goede aanvallen, de eindpass ontbrak alleen nog te vaak.
Afgelopen seizoen heeft hij zich doorontwikkeld, het rendement is vooral een stuk omhoog gegaan en hij is ook meer gaan scoren. Bovendien heeft hij tegen niet de minste tegenstanders goed gepresteerd, ook op Europees niveau.
Dat sowieso. Nu heeft ie min of meer zijn eigen positie ondermijnd door bij te tekenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Elia had natuurlijk gewoon niet moeten bijtekeken als hij zo graag weg wilde.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Regel 2 is er indien regel 1 niet gevolgd wordt door de club. Het is meer een als/dan regel. Als een soort straf, maar blijkbaar zal het Joop worst zijn. Misschien had Elia beter een gewone clausule kunnen laten opnemen.
Als een soort stok achter de deur, want ik zou echt niet weten waarom je een speler in je selectie wilt hebben die prob het dubbele gaat verdienen dan de speler erachter, veel minder gepresteerd heeft dan die speler en veel liever bij een andere club wil voetballen. Daar wordt Twente echt beter van dan van 9 miljoen euro als vergoedingquote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als regel 1 voor 100% bindend is vastgesteld, waarom zou je dan regel 2 opstellen? Dat is dan toch totaal overbodig? Volgens deze berichtgeving lijkt het logischer dat er een enorm salaris in het vooruitzicht is gesteld indien Twente hem niet zou laten vertrekken boven een x-bedrag.
Uiteindelijk wil Elia er in elk opzicht beter van worden, en dat is of spelen bij een club waar hij graag wil spelen tegen een net zo goed salaris, of dan maar enorm dik cashen in Enschede. Zonder nieuw contract had hij deze zomer geen garantie op beiden gehad.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Elia had natuurlijk gewoon niet moeten bijtekeken als hij zo graag weg wilde.
quote:FC Twente geeft Ten Hag niet vrij
PSV is maandag aan de voorbereiding begonnen zonder Erik ten Hag. FC Twente heeft Ten Hag nog niet vrijgegeven.
De beoogd assistent van trainer Fred Rutten krijgt geen respijt van FC Twente, dat hem houdt aan het contract dat tot 1 juli loopt.
Fred Rutten meldt op de PSV-website dat er wordt gezocht naar een uitkomst voor het probleem. "We zoeken een oplossing. Erik heeft opgezegd volgens zijn contractuele verplichtingen. Maar in deze situatie moet je overal rekening mee houden. Dit is een situatie tussen Erik en FC Twente.” Rutten doet verder geen uitspraken over de kwestie.
FC Twente wil een vergoeding hebben voor Ten Hag.
Maar waarom heb je een stuk achter de deur nodig als je kunt bewijzen dat je vanaf een x-bedrag mag vertrekken? Een enkeltje rechtbank of arbitragecomissie is dan toch net zo makkelijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als een soort stok achter de deur
Nee, want volgens de regels is Twente akkoord gegaan met een bod hoger dan vastgesteld en dus had Elia het verder in eigen hand.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat nou als Twente akkoord gaat met een bod van HSV .. en Elia niet?? Heeft ie dan nog steeds recht op die loonsverhoging?
Heeft ie zichzelf effe flink genaaid daarquote:Op maandag 22 juni 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, want volgens de regels is Twente akkoord gegaan met een bod hoger dan vastgesteld en dus had Elia het verder in eigen hand.![]()
Stel dat Ajax deze zomer niet terug was gekomen of dat hij een superslechte 2e seizoenshelft had gedraaid; dan was hij qua salaris wel er op vooruit gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar waarom heb je een stuk achter de deur nodig als je kunt bewijzen dat je vanaf een x-bedrag mag vertrekken? Een enkeltje rechtbank of arbitragecomissie is dan toch net zo makkelijk?
Dat gaat toch pas op als Twente een bod afwijst dat boven het minimum ligt? Dus als hij slecht was geweest, was de kans dat iemand dat minimum wou betalen ook klein geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stel dat Ajax deze zomer niet terug was gekomen of dat hij een superslechte 2e seizoenshelft had gedraaid; dan was hij qua salaris wel er op vooruit gegaan.
Dan was er waarschijnlijk niet zoveel geld geboden, waardoor de salarisverhoging niet door zou gaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stel dat Ajax deze zomer niet terug was gekomen of dat hij een superslechte 2e seizoenshelft had gedraaid; dan was hij qua salaris wel er op vooruit gegaan.
het gaat bij bs nu over het basissalaris in de 2e seizoenshelft tov het begin van het seizoen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gaat toch pas op als Twente een bod afwijst dat boven het minimum ligt? Dus als hij slecht was geweest, was de kans dat iemand dat minimum wou betalen ook klein geweest.
Als het allemaal waar is wat Sportweek schrijft.. dan had ik dus vandaag mijn zaakwaarnemer ontslagen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat gaat toch pas op als Twente een bod afwijst dat boven het minimum ligt? Dus als hij slecht was geweest, was de kans dat iemand dat minimum wou betalen ook klein geweest.
Ik neem aan dat hij het zo heeft aangepakt dat hij er in welke situatie dan ook op vooruit zou gaan, anders heeft het totaal geen zin inderdaad om zo'n contract te tekenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus is er een minimum bedrag afgesproken voor de transfer; en mocht een transfer om welke reden dan ook niet doorgaan, zou er een salarisverhoging voor Elia zijn.
Alleen als de transfer niet door zou gaan omdat Twente een bod boven het vastgestelde bedrag weigert.quote:Hij tekende een nieuw contract tot 2013, waarin werd vastgelegd dat de tukkers deze zomer alsnog moeten meewerken aan een transfer. Weigert Twente tóch een bod op hem boven een vastgelegd minimum, dan treedt ‘regel 2’ in werking. Die voorziet erin dat Elia de best verdienende speler van de club uit Enschede wordt. Ajax overtrof het minimumbod reeds.
Wat nu dus blijkbaar is gebeurd. "Wat als"-scenariootjes zijn dus overbodig.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Blawh het volgende:
Alleen als de transfer niet door zou gaan omdat Twente een bod boven het vastgestelde bedrag weigert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |