abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70191990
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan. En ik vind jouw opmerking (en) erg gekleurd, dat mag in dit land.

Maar goed, even los van het moddergooien wat nu weer begonnen is door beide partijen, is het op zijn minst opvallend dat er tegenwoordig geen binnenlandse transfers blijken te zijn waarbij Joop op zijn minst ergens met een kwaad stukje over de andere partij verschijnt. Of het nu Wielaert of Ten Hag is. Boos was hij in beide gevallen. En ook nu 'slaat' hij weer om zich heen.
Natuurlijk doet ie het allemaal in het belang van Fc Twente en dat pleit voor hem, maar kan het nou allemaal echt niet iets fatsoenlijker?
Fatsoenlijker??? Hij zegt toch dat ie geen telefoon heeft gehad en mensen bij Twente ook niet. Hij in zijn positie, zou die liegen. Of een journalist in zijn positie, zou die liegen?
pi_70192037
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef need2009 het volgende:

[..]

Fatsoenlijker??? Hij zegt toch dat ie geen telefoon heeft gehad en mensen bij Twente ook niet. Hij in zijn positie, zou die liegen. Of een journalist in zijn positie, zou die liegen?
Dat is toch echt NUL anders dan wat Van Der Aat zegt? . En die geloof je niet? .
pi_70192055
Laatst ook een verhaal van iemand op een forum, dat ie zeker wist dat de eerste competitieronde twente uit tegen utrecht moest,had ie van z'n opa ofzo, die connecties had.
Het hele verhaal werd overgenomen door diverse sites!!
Sindsdien geloof ik weinig van wat er geschreven word.
pi_70192071
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
die clubs zijn op dit moment een beetje te hoog gegrepen denk ik.
Absoluut niet in mijn ogen.
That's all folks!
pi_70192080
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:50 schreef need2009 het volgende:
Laatst ook een verhaal van iemand op een forum, dat ie zeker wist dat de eerste competitieronde twente uit tegen utrecht moest,had ie van z'n opa ofzo, die connecties had.
Het hele verhaal werd overgenomen door diverse sites!!
Sindsdien geloof ik weinig van wat er geschreven word.
Maar dit dan weer wel van Munsterman? .
pi_70192098
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Absoluut niet in mijn ogen.
Jij ziet hem zonder moeite bij Barcelona, Real of Bayern Munchen meedoen?
pi_70192152
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar dit dan weer wel van Munsterman? .
Jammer hoor, zielig ventje. En dan zeg je ook als moderator dat ik niet moet trollen
pi_70192222
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef need2009 het volgende:

[..]

Jammer hoor, zielig ventje. En dan zeg je ook als moderator dat ik niet moet trollen
Jij zegt ik geloof Van Der Aat niet, want maar 1 kant van het verhaal in het AD. Munsterman doet zijn verhaal in hetzelfde AD en die is ineens wel geloofwaardig, maar eigenlijk geloof je helemaal niets meer van wat er geschreven wordt. Dat is toch zo hypocriet als de pest? Dat snap je zelf toch wel.
pi_70192344
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij ziet hem zonder moeite bij Barcelona, Real of Bayern Munchen meedoen?
Barca en Real gaan niet voor die categorie spelers. Bayern en Arsenal zou wel kunnen. Ik vind Elia nu verder dan Van Persie toen hij van Feijenoord naar Arsenal ging.
That's all folks!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:03:11 #235
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70192388
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef need2009 het volgende:

[..]

Munsterman ontkent niet dat er een bod ligt van 8 miljoen. Dus er is wel degelijk contact geweest vanuit Amsterdam. Daar hoor je op te reageren. Dan kun je nee zeggen bijvoorbeeld. Nu spreekt hij van een beledigend bod via de media. Volgens mij had hij dat ook al makkelijk kunnen laten weten. Of zie ik dat verkeerd?
pi_70192461
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij zegt ik geloof Van Der Aat niet, want maar 1 kant van het verhaal in het AD. Munsterman doet zijn verhaal in hetzelfde AD en die is ineens wel geloofwaardig, maar eigenlijk geloof je helemaal niets meer van wat er geschreven wordt. Dat is toch zo hypocriet als de pest? Dat snap je zelf toch wel.
Jullie kijken toch ook door een gekleurde bril. Jullie geloven van der aat toch en Munsterman niet. Maar goed,boeiend allemaal, wij hebben Munsterman, een voorzitter die menig club ook zou willen hebben. Een voorzitter die Heldhaftig, Vastberaden, en Barmhartig is.
pi_70192539
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef need2009 het volgende:
Een voorzitter die Barmhartig is.
Ik moest lachen.
pi_70192581
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

Munsterman ontkent niet dat er een bod ligt van 8 miljoen. Dus er is wel degelijk contact geweest vanuit Amsterdam. Daar hoor je op te reageren. Dan kun je nee zeggen bijvoorbeeld. Nu spreekt hij van een beledigend bod via de media. Volgens mij had hij dat ook al makkelijk kunnen laten weten. Of zie ik dat verkeerd?
8 miljoen is ook een beledigend bod. Het is hetzelfde bod als in de winter. Elia heeft een toen daarna een meerjarig contract getekent en nu komen ze met hetzelfde bod en ook nog wel in termijnen.
pi_70192624
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Ik ook toen ricky v/d berg het over jullie voorzitter had. Met een soort sportcafe bij mijn club.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:11:03 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70192626
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef need2009 het volgende:

[..]

8 miljoen is ook een beledigend bod. Het is hetzelfde bod als in de winter. Elia heeft een toen daarna een meerjarig contract getekent en nu komen ze met hetzelfde bod en ook nog wel in termijnen.
Los daarvan kan je daar toch wel op reageren?
En in termijnen is heel normaal tegenwoordig.
pi_70192687
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Los daarvan kan je daar toch wel op reageren?
En in termijnen is heel normaal tegenwoordig.
Wat zou jij doen als een verwend kind telkens hetzelfde kwam vragen.
pi_70192716
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef need2009 het volgende:

[..]

Ik ook toen ricky v/d berg het over jullie voorzitter had. Met een soort sportcafe bij mijn club.
Wat heeft dat met Munsterman te maken?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:17:54 #243
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_70192812
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:13 schreef need2009 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als een verwend kind telkens hetzelfde kwam vragen.
Deze opmerking slaat nergens op. Ook al ben je het niet eens met het bod, je kan best reageren. Munsterman maakt op deze manier van zichzelf het verwende kind.
pi_70192851
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Munsterman te maken?
Niet veel. Maar die zat er namelijk ook die avond, en lachte ook over die verhalen.
pi_70192956
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef need2009 het volgende:

[..]

Niet veel. Maar die zat er namelijk ook die avond, en lachte ook over die verhalen.
Het ging erover dat jij hem barmhartig noemt. Iets wat ik me niet kan voorstellen na de gebeurtenissen van de afgelopen 12 maanden. De sneer richting Wilkshire na diens vertrek, het niet na willen komen van afspraken met Wielaert en nu weer de teleurstelling van Elia in de houding van Munsterman.

Bovendien kan je de situatie Elia - Ricky niet vergelijken. Elia wil weg maar de club laat hem niet 1,2,3 gaan terwijl van den Bergh teleurgesteld was dat de club hem niet eens een aanbieding heeft gedaan.
pi_70193126
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het ging erover dat jij hem barmhartig noemt. Iets wat ik me niet kan voorstellen na de gebeurtenissen van de afgelopen 12 maanden. De sneer richting Wilkshire na diens vertrek, het niet na willen komen van afspraken met Wielaert en nu weer de teleurstelling van Elia in de houding van Munsterman.

Bovendien kan je de situatie Elia - Ricky niet vergelijken. Elia wil weg maar de club laat hem niet 1,2,3 gaan terwijl van den Bergh teleurgesteld was dat de club hem niet eens een aanbieding heeft gedaan.
Daar ging het niet over. Het ging meer over de rare frasen die jullie voorzitter had.
En over de gebeurtenissen, allemaal geschreven door journalisten. Ik heb het niet horen zeggen door analisten of munsterman zelf.
pi_70193484
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:30 schreef need2009 het volgende:

[..]

Daar ging het niet over.
quote:
Jullie kijken toch ook door een gekleurde bril. Jullie geloven van der aat toch en Munsterman niet. Maar goed,boeiend allemaal, wij hebben Munsterman, een voorzitter die menig club ook zou willen hebben. Een voorzitter die Heldhaftig, Vastberaden, en Barmhartig is.
Volgens mij haakte ik daarop in. Blijkt maar weer eens hoe selectief je leest tijdens discussies.

Net zoals je pro-Twente artikelen uit de media wel als waarheid aanneemt, maar als het tegen Twente is dan zal het allemaal verzonnen zijn? Ik neem de VI meestal wel serieus, en als de Tubantia Munsterman quote mag je er zeker wel vanuit gaan dat het geen onzin is.
pi_70193548
quote:

[..]

Zeg er volgende keer even bij als je een poging doet om grappig te zijn. Dit levert namelijk niet veel op
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_70193625
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:48 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeg er volgende keer even bij als je een poging doet om grappig te zijn. Dit levert namelijk niet veel op
Zal ik doen kerel. Ik moest er ook om lachen toen ze er mee kwamen. Nog grappiger vind ik, dat ze het ook op het shirt naaien. Pffff, stoere kerels hoor. Of dat wat oplevert!!!!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:58:28 #250
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70195319
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef need2009 het volgende:

[..]

Zal ik doen kerel. Ik moest er ook om lachen toen ze er mee kwamen. Nog grappiger vind ik, dat ze het ook op het shirt naaien. Pffff, stoere kerels hoor. Of dat wat oplevert!!!!!
Wat wil je nu eigenlijk zeggen.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')