Helemaal omdat de Tubantia een beetje gekleurd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij haakte ik daarop in. Blijkt maar weer eens hoe selectief je leest tijdens discussies.
Net zoals je pro-Twente artikelen uit de media wel als waarheid aanneemt, maar als het tegen Twente is dan zal het allemaal verzonnen zijn? Ik neem de VI meestal wel serieus, en als de Tubantia Munsterman quote mag je er zeker wel vanuit gaan dat het geen onzin is.
Fctwente.netquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:50 schreef need2009 het volgende:
Laatst ook een verhaal van iemand op een forum, dat ie zeker wist dat de eerste competitieronde twente uit tegen utrecht moest,had ie van z'n opa ofzo, die connecties had.
Het hele verhaal werd overgenomen door diverse sites!!
Sindsdien geloof ik weinig van wat er geschreven word.
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helemaal omdat de Tubantia een beetje gekleurd is
Wie van het bestuur van Ajax zit dan in de Telegraaf of het AD?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie van het bestuur van Ajax zit dan in de Telegraaf of het AD?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.
quote:
Zeg dan geen blablabla, net zoals de telegraaf en AD..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef need2009 het volgende:
[..]
Denk niemand, want daar zijn ze niet zo slim.
Het staat niet voor niets al jaren te boek als 'rooie krant'. Als er iets gebeurt rondom Twente, dan staat er nog geen 2 uur later een artikel op de website met populistische uitspraken van Joop.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Blablabla, net zoals de telegraaf en AD.
valt ook nog wel meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het staat niet voor niets al jaren te boek als 'rooie krant'. Als er iets gebeurt rondom Twente, dan staat er nog geen 2 uur later een artikel op de website met populistische uitspraken van Joop.
Dat is negatief Heraclesnieuws, daar smullen ze van bij TC Tubantia.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef Dos37 het volgende:
de krant staat ook al de hele week vol van Gert vs. Gert-Jan. Dus het valt nog wel mee.
Leuk en aardig, maar dan moet Twente zich ook houden aan de regels van dat contractquote:Afgelopen winter bood Ajax al eens 6,2 miljoen euro voor Elia, die toen een persoonlijk akkoord met de Amsterdammers bereikte over een 4,5 jarig contract. Later besloot de aanvaller echter tóch bij FC Twente te blijven. Hij tekende een nieuw contract tot 2013, waarin werd vastgelegd dat de tukkers deze zomer alsnog moeten meewerken aan een transfer. Weigert Twente tóch een bod op hem boven een vastgelegd minimum, dan treedt ‘regel 2’ in werking. Die voorziet erin dat Elia de best verdienende speler van de club uit Enschede wordt. Ajax overtrof het minimumbod reeds.
Maar Elia wíl helemaal niet de best verdienende Twente-speler worden. Hij wil dolgraag alsnog naar Ajax, omdat hij met trainer Martin Jol wil werken. Daarom verkiest hij de Amsterdamse club boven Jols vorige club Hamburger SV, dat hem óók nog steeds wil. Nadat de Amsterdammers 8 miljoen euro boden, legde HSV een hoger bod op Elia neer. Munsterman houdt echter voet bij stuk. “Het liefst houden we Eljero gewoon bij Twente. Volgens mij heeft hij hier nog gewoon een contract en dat hebben beide partijen met het volle verstand getekend.”
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef Chadi het volgende:
Ik snap dat gezeik op Munsterman eigenlijk niet. Hij speelt een spel en dat is zijn goed recht. Dat je daaraan mee doet en je je zijn regels op laat dringen is je eigen keus.
9 ondertussen he.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Aan de ene kant moet Ajax gewoon ook eens ophouden met veel te lage aanbiedingen. 6 miljoen, kom op.
8 miljoen hebben ze geboden. Nu 9.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.
Verder is zijn geloofwaardigheid, al dan niet terecht door al die berichtgeving, naar het nulpunt gedaald.
Aan de ene kant moet Ajax gewoon ook eens ophouden met veel te lage aanbiedingen. 6 miljoen, kom op.
Dus de best verdienende speler van hem maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we weer hoor; dit keer als bron de Sportweek:
[..]
Leuk en aardig, maar dan moet Twente zich ook houden aan de regels van dat contract
Dan is Ajax wel erg dom.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
9 ondertussen he.
En volgens Sportweek ligt dat dus boven het bedrag wat tussen Elia en Twente afgesproken zou zijn in de winter.
Ik vind 6 miljoen geen laag bod voor iemand die zich pas een jaar op redelijk niveau heeft bewezen met ups en downs. En waarvan je nog niet weet of hij zich staande weet te houden bij Ajax. En verder wat munsterman doet .. tsjah het is zijn spel en zijn club en als iemand van Twente daar over klaagt OK maar mensen van andere clubs die klagen omdat hij het hard speelt en ons Elia niet geeft voor 8 miljoen.. Dat moet hij toch weten .. of heb ik dat nou verkeerd.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij speelt gevaarlijk spel en benadeelt zichzelf alleen maar. Dat harde spel is op zich wel te prijzen, maar hij doet het bij de verkeerde spelers. Verwaande ettertjes zoals Elia en Arnautovic zullen nu er alles aan doen om dwars te zitten.
Verder is zijn geloofwaardigheid, al dan niet terecht door al die berichtgeving, naar het nulpunt gedaald.
Dat lijkt me een betere optie voor zowel Ajax als voor Eliaquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dus de best verdienende speler van hem maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |