abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 17:13:26 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70258689
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dus de best verdienende speler van hem maken.
Gewoon volgens afspraak dus.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 22 juni 2009 @ 17:15:11 #277
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70258755
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Desnoods betaalt Joop hem uit eigen zak, maar hij moge dood neervallen als dat akelige Ajax Elia binnenhaalt.
pi_70258760
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dus de best verdienende speler van hem maken.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Misschien dat in de provincie regel 2 voor regel 1 volgt, maar volgens mij is dat andersom... .

Waarom zou je überhaupt willen zitten met een dikverdienende speler die niet eens voor jouw club wil spelen?
pi_70258778
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Chadi het volgende:
Ik vind 6 miljoen geen laag bod voor iemand die zich pas een jaar op redelijk niveau heeft bewezen met ups en downs.
Dat lees ik meer, dat hij slechts 1 goed seizoen gespeeld zou hebben. Het laatste jaar onder Rutten speelde hij ook al erg goed en was hij betrokken bij vele goede aanvallen, de eindpass ontbrak alleen nog te vaak.

Afgelopen seizoen heeft hij zich doorontwikkeld, het rendement is vooral een stuk omhoog gegaan en hij is ook meer gaan scoren. Bovendien heeft hij tegen niet de minste tegenstanders goed gepresteerd, ook op Europees niveau.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:17:21 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70258828
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Misschien dat in de provincie regel 2 voor regel 1 volgt, maar volgens mij is dat andersom... .

Waarom zou je überhaupt willen zitten met een dikverdienende speler die niet eens voor jouw club wil spelen?
Regel 2 is er indien regel 1 niet gevolgd wordt door de club. Het is meer een als/dan regel. Als een soort straf, maar blijkbaar zal het Joop worst zijn. Misschien had Elia beter een gewone clausule kunnen laten opnemen.
pi_70258844
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef Prosac het volgende:

[..]

Desnoods betaalt Joop hem uit eigen zak, maar hij moge dood neervallen als dat akelige Ajax Elia binnenhaalt.
Gaat ie wel weer even saneren bij Wegener
  maandag 22 juni 2009 @ 17:18:26 #282
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70258858
Elia had natuurlijk gewoon niet moeten bijtekeken als hij zo graag weg wilde.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70258864
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

Als regel 1 voor 100% bindend is vastgesteld, waarom zou je dan regel 2 opstellen? Dat is dan toch totaal overbodig? Volgens deze berichtgeving lijkt het logischer dat er een enorm salaris in het vooruitzicht is gesteld indien Twente hem niet zou laten vertrekken boven een x-bedrag.
pi_70258958
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat lees ik meer, dat hij slechts 1 goed seizoen gespeeld zou hebben. Het laatste jaar onder Rutten speelde hij ook al erg goed en was hij betrokken bij vele goede aanvallen, de eindpass ontbrak alleen nog te vaak.

Afgelopen seizoen heeft hij zich doorontwikkeld, het rendement is vooral een stuk omhoog gegaan en hij is ook meer gaan scoren. Bovendien heeft hij tegen niet de minste tegenstanders goed gepresteerd, ook op Europees niveau.
Ik vind het een goede speler maar ik vind de bedragen zoals 8-9 al meer dan erg hoog.

En wat betreft Twente denk ik dat ze hem echt geen al te hoog salaris gaan geven want dan breekt de pleuris in de tent. Dat weet Munsterman maar al te goed.
pi_70258986
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Dat sowieso. Nu heeft ie min of meer zijn eigen positie ondermijnd door bij te tekenen.

Wat nou als Twente akkoord gaat met een bod van HSV .. en Elia niet?? Heeft ie dan nog steeds recht op die loonsverhoging?
pi_70258988
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Regel 2 is er indien regel 1 niet gevolgd wordt door de club. Het is meer een als/dan regel. Als een soort straf, maar blijkbaar zal het Joop worst zijn. Misschien had Elia beter een gewone clausule kunnen laten opnemen.
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als regel 1 voor 100% bindend is vastgesteld, waarom zou je dan regel 2 opstellen? Dat is dan toch totaal overbodig? Volgens deze berichtgeving lijkt het logischer dat er een enorm salaris in het vooruitzicht is gesteld indien Twente hem niet zou laten vertrekken boven een x-bedrag.
Als een soort stok achter de deur, want ik zou echt niet weten waarom je een speler in je selectie wilt hebben die prob het dubbele gaat verdienen dan de speler erachter, veel minder gepresteerd heeft dan die speler en veel liever bij een andere club wil voetballen. Daar wordt Twente echt beter van dan van 9 miljoen euro als vergoeding
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef venomsnake het volgende:
Uiteindelijk wil Elia er in elk opzicht beter van worden, en dat is of spelen bij een club waar hij graag wil spelen tegen een net zo goed salaris, of dan maar enorm dik cashen in Enschede. Zonder nieuw contract had hij deze zomer geen garantie op beiden gehad.
pi_70259019
quote:
FC Twente geeft Ten Hag niet vrij
PSV is maandag aan de voorbereiding begonnen zonder Erik ten Hag. FC Twente heeft Ten Hag nog niet vrijgegeven.

De beoogd assistent van trainer Fred Rutten krijgt geen respijt van FC Twente, dat hem houdt aan het contract dat tot 1 juli loopt.

Fred Rutten meldt op de PSV-website dat er wordt gezocht naar een uitkomst voor het probleem. "We zoeken een oplossing. Erik heeft opgezegd volgens zijn contractuele verplichtingen. Maar in deze situatie moet je overal rekening mee houden. Dit is een situatie tussen Erik en FC Twente.” Rutten doet verder geen uitspraken over de kwestie.

FC Twente wil een vergoeding hebben voor Ten Hag.
pi_70259080
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als een soort stok achter de deur
Maar waarom heb je een stuk achter de deur nodig als je kunt bewijzen dat je vanaf een x-bedrag mag vertrekken? Een enkeltje rechtbank of arbitragecomissie is dan toch net zo makkelijk?
pi_70259090
1 juli is nog een week
  maandag 22 juni 2009 @ 17:27:00 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70259125
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat nou als Twente akkoord gaat met een bod van HSV .. en Elia niet?? Heeft ie dan nog steeds recht op die loonsverhoging?
Nee, want volgens de regels is Twente akkoord gegaan met een bod hoger dan vastgesteld en dus had Elia het verder in eigen hand.
pi_70259200
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nee, want volgens de regels is Twente akkoord gegaan met een bod hoger dan vastgesteld en dus had Elia het verder in eigen hand.
Heeft ie zichzelf effe flink genaaid daar
pi_70259446
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar waarom heb je een stuk achter de deur nodig als je kunt bewijzen dat je vanaf een x-bedrag mag vertrekken? Een enkeltje rechtbank of arbitragecomissie is dan toch net zo makkelijk?
Stel dat Ajax deze zomer niet terug was gekomen of dat hij een superslechte 2e seizoenshelft had gedraaid; dan was hij qua salaris wel er op vooruit gegaan.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:38:28 #293
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70259512
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Stel dat Ajax deze zomer niet terug was gekomen of dat hij een superslechte 2e seizoenshelft had gedraaid; dan was hij qua salaris wel er op vooruit gegaan.
Dat gaat toch pas op als Twente een bod afwijst dat boven het minimum ligt? Dus als hij slecht was geweest, was de kans dat iemand dat minimum wou betalen ook klein geweest.
pi_70259532
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan was er waarschijnlijk niet zoveel geld geboden, waardoor de salarisverhoging niet door zou gaan.
pi_70259561
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat gaat toch pas op als Twente een bod afwijst dat boven het minimum ligt? Dus als hij slecht was geweest, was de kans dat iemand dat minimum wou betalen ook klein geweest.
het gaat bij bs nu over het basissalaris in de 2e seizoenshelft tov het begin van het seizoen.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:40:47 #296
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70259584
quote:

[..]

Als het allemaal waar is wat Sportweek schrijft.. dan had ik dus vandaag mijn zaakwaarnemer ontslagen.
pi_70259658
quote:

[..]

Ik neem aan dat hij het zo heeft aangepakt dat hij er in welke situatie dan ook op vooruit zou gaan, anders heeft het totaal geen zin inderdaad om zo'n contract te tekenen.

Het is in ieder geval een onduidelijke clausule, waarbij ik er vanuit ga dat Elia gedacht had om naar HSV te gaan in de zomer en Twente daar ook prima mee kon leven, en dus zo'n constructie heeft gemaakt. Alleen gooit de overstap van Jol nogal wat roet in het eten voor Twente.

Dus is er een minimum bedrag afgesproken voor de transfer; en mocht een transfer om welke reden dan ook niet doorgaan, zou er een salarisverhoging voor Elia zijn.
pi_70260100
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus is er een minimum bedrag afgesproken voor de transfer; en mocht een transfer om welke reden dan ook niet doorgaan, zou er een salarisverhoging voor Elia zijn.
quote:
Hij tekende een nieuw contract tot 2013, waarin werd vastgelegd dat de tukkers deze zomer alsnog moeten meewerken aan een transfer. Weigert Twente tóch een bod op hem boven een vastgelegd minimum, dan treedt ‘regel 2’ in werking. Die voorziet erin dat Elia de best verdienende speler van de club uit Enschede wordt. Ajax overtrof het minimumbod reeds.
Alleen als de transfer niet door zou gaan omdat Twente een bod boven het vastgestelde bedrag weigert.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:04:14 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70260339
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:57 schreef Blawh het volgende:
Alleen als de transfer niet door zou gaan omdat Twente een bod boven het vastgestelde bedrag weigert.
Wat nu dus blijkbaar is gebeurd. "Wat als"-scenariootjes zijn dus overbodig.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:08:28 #300
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70260491
Hoe kan je nou in regel 1 vastleggen dat je als Twente zijnde mee moet werken aan een transfer (want dat lijkt me dan "regel 1" te zijn in dit geval) en volgens regel 2 bij het weigeren van een bod boven een bepaald minimum Elia de best betaalde speler maken. Dan kan regel 2 toch helemaal niet, omdat in regel 1 staat dat ze moeten meewerken. Of mis ik hier iets.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')