Nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
Vonne, kom jij mij opwarmen?quote:
En neem je dan Nosh mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef Nosh het volgende:
Nietus...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hehe![]()
lapo?
ik open geen nieuwe![]()
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.quote:
They are just kicking in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.
Heb je dan ook een nietje door je navel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef Nosh het volgende:
Interviews zijn nét het ding waarvoor ik bladen koop, yvonne. Interviews en reportáges.
Tuuluk, maar vertel eens wat meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Hè?!
HÈ!!
Er zijn idd van de week foto's gemaakt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dan ook een nietje door je navel?
Tuurlijk koop ik dat en dan laat ik dat heel trots aan iedereen zien en zeg ik dat ik jou ken. In levende lijve!
Precies. Een dergelijk interview hoor je op fok te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.
Ik ben veel te afgestompt om nog beinvloed te kunnen worden door reclame of blonde, behepte vrouwen of een combinatie van die twee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?
Ole!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Maar dan gaan we dat interview wel helemaal uitpluizen hoor, net als dat interview met Ros en Pat destjds
ex-MILF klinkt luguber.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn idd van de week foto's gemaakt ja
Maar ik geloof nooit dat er iets door m'n navel komt
Het zal niet gaan over verlopen ex-MILFS
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Maar dan gaan we dat interview wel helemaal uitpluizen hoor, net als dat interview met Ros en Pat destjds
Angela en Ros..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ole!
Dat was leuk! Ik las van de week (bij de snackbar) dat ze elkaar weer waren tegengekomen op een of andere première. En toen deze ze alsof ze elkaar niet zagen. Zo flauw.
*onthullend*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En dan komen we erachter dat jij de moeder van Amanda bent. Hoef je haar helemaal niet te adopteren.
quote:
Heeft Yvonne niet alleen haar dochter terug maar ook een pracht van een kalender voor de garage (heb je die Yvonne?). Graties en voor niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En dan komen we erachter dat jij de moeder van Amanda bent. Hoef je haar helemaal niet te adopteren.
Hangt er wel een beetje van af of het een blad is wat je ook echt durft af te rekenen. Laat m'n haar groeien, dus bij de kapper kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Hè?!
HÈ!!
Ik denk dat het ROS paardenmagazine is of zoiets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af of het een blad is wat je ook echt durft af te rekenen. Laat m'n haar groeien, dus bij de kapper kom ik nooit.![]()
Oh ja., en goeiemiddag enzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat het ROS paardenmagazine is of zoiets.
Of "Zeevissen"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wijven & Wereldoorlog
Tieten en Tanks
of
Lustige Loopgraven
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garagequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Yvonne niet alleen haar dochter terug maar ook een pracht van een kalender voor de garage (heb je die Yvonne?). Graties en voor niks.
Nou zag ik gister wat "ruw"materiaal waaruit ik toch wel durf te concluderen dat je ook een pitch and put kan overwegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garage
Dat zal dan wel een schuilkelder worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef yvonne het volgende:
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garage
Welke auto? Je wist toch niet welke auto je heen moest brengen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
Over garages gesproken ... ik wil wel eens een telefoontje krijgen dat mijn auto zonder kleerscheuren door de keuring is gerold.
Met loopgraaf en we zijn helemaal in stijlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een schuilkelder worden.
Ik heb maar een auto. Mijn ordinaire rooie Civic. Mét sportpedalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke auto? Je wist toch niet welke auto je heen moest brengen?
Is het de National Geographic?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met loopgraaf en we zijn helemaal in stijl
Voor die rel zaten we allemaal al helemaal klaar, BQ stond alweer in ochtendjas bij de voordeur, om niets te missen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef Dementor het volgende:
Daar ben ik weer.
Ik heb een kleine rel, een kloon en een oproep van bart gemist.
Oh nee toch niet!
En toen ging het uit als een nachtkaarsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor die rel zaten we allemaal al helemaal klaar, BQ stond alweer in ochtendjas bij de voordeur, om niets te missen...
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen ging het uit als een nachtkaars.
Een kat toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
TijdVoorPauze.
Handig he! Voor op mn werk straks
Oh, handigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kat toch?![]()
Kutcursus komt mijn strot uit, ik heb de neiging om ruzie te gaan zoeken
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.
volgens mij is de verbinding verbroken door Yvonne.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?
In de prullenbakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?
Ja welk blad dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staan
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.
Da's dan wel weer heel kinky.quote:
Gerelateerd aan m'n klikbare huisjequote:
4 flessen lekkere champagne, zonde!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.
Het gevreesde telefoontje is geweest ...
De hoes van de aandrijfas is kapot
Remblokjes achter zijn versleten
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
En 2,5 liter (!) olie erbij.
In totaal om en nabij de 200 piek. Valt mee, maar blijft zondegeld.
Maar dan niet in het donkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net nu iemand hulp nodig heeft bij een kutcursus...
Ja welk dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gerelateerd aan m'n klikbare huisje
Dus nog geen ¤100quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las "klitbare muisje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gerelateerd aan m'n klikbare huisje
Nee, vergetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ls heb jij afgelopen zondag nog foto's gemaakt van de maan?
Oh, dan zijn het maar 2 flessen lekkere champagnequote:
In een wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt er wel een avondje voor drinken in het derde dal universum.
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staan
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.
Remblokken kan je ook zelf gemakkelijk doen.
Spijker maar laten zitten, anders loopt je band leeg
2,5 liter is krap aan. Heb je er nog iets van 1,5 in zitten.
Geen slecht resultaat dus. Kan je voor een paar tientjes weer een jaar verder
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.
Das pas knap werk.
Ik bén een soort tank hèquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.![]()
In het kader van welke van die twee hebben ze jou geïnterviewd eigenlijk?
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.
Zelfde als bij een steekpartij, mag je ook nooit het mes eruit trekken, want dan loopt die persoon ook leeg. (tenzij je een mes hebt met bloedgleuf)
En een lek in de band is te repareren.
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.
Zo luguber is dat niet hoor. Moet je af en toe programma's zien van een ER.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.quote:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.
En zelf doen is geen optie, wil ik nog levend het einde van 2009 halen.
Vrijdag de rest laten doen en hopelijk niet in de tussentijd geflitst worden.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?
Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)
Is nu gerepareerd. Die spijker zat er pas sinds gisteravond in. Bij het parkeren hoorde ik wel iets, maar ik dacht dat ik een oud-Hollandsch potje stoeprandje butsen had gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.
Je hebt 14 dagen om het euvel te verhelpen. Tenzij de gebreken dusdanig zijn dat de auto niet meer de weg op kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.
Ik nog maar 25 jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Rij al jaren schadevrij, maar met mijn geluk zul je net zien dat ik wel een ongeluk krijg.
Maar waarschijnlijk wordt alles donderdag gemaakt, vrijdag op zijn laatst.
En de olie is uiteraard al op peil.
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik nog maar 25 jaar
edit: Ok, nu heb ik i.v.m. de schuldsanering al 3 jaar geen auto meer, maar qua rijbewijs rijd ik al 25 (22 dus) jaren schadevrij.
Dat is geen APK maar een grote beurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de combi.quote:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?quote:
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Coos het volgende:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoog.
Hebben scootmobiels ook al een APK-keuring?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Ja, dat weet ik. Daarom de combi. En voortaan weet ik ook waar ik de olie in moet mieterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Zeg, vind je dit nu een slimme post?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.quote:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, vind je dit nu een slimme post?
Jij moet uitkijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.
Doequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Op Saba.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef yvonne het volgende:
Doe
dat
nou
toch
niet!
Je had hem op je 12e, in Aruba
Mag het vanmiddag nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!
Kon ik niet aan je foto's afzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat is nou het voordeel van alle drankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op Saba.
Lieverd, ik ben nog niet op die leeftijd dat ik me schaam voor mijn leeftijd. Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat doen ze ook. Juichend en lovend. En soms een beetje kwijlend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kon ik niet aan je foto's afzien.
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Ochtendjassenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Kunnen we niet een andere naam voor dat mens verzinnen? Ans ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Oja?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Maar Diana is lievvvvvvvvv. En ja, ze is 52. (of 51)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
hear hearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.quote:
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Die uitzending heb ik twee keer gezien maar dat ....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Volgens mij is er ook nog een deel 2 maar die kan ik niet zo snel vinden.
BQ mag dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.
Ik kreeg een ban, omdat ik manu wietse noemde en zij blijft doorgaan je Tom te noemen.
Gelijke monikken gelijke kappen.
Ik doe met je mee. Al die vuige gasten hier, het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik weer lief doen.
Tegen iedereen.
Verschil moet er zijn.quote:
Het gaat er niet om of zij dat mag. Ik kreeg een ban, omdat je eigennamen niet mag noemen als iemand een andere nick heeft.quote:
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.
En weet je? Ik krijg van CarO dat setje. Weet je voor wie dat is?
Voor haar dochter, die zware diabetes heeft en al een paar maand in ziekenhuis ligt.
Dat wat ze ook in het filmpje zegt.
En ik hoop ook dat Jaap zich aan zijn woord houdt, om een potje te komen schaken met haar.
Misschien omdat ik er niet over klaag bij een modje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of zij dat mag. Ik kreeg een ban, omdat je eigennamen niet mag noemen als iemand een andere nick heeft.
Ik kan helaas die PM niet laten lezen, want dan krijg ik weer een ban, omdat je privégegevens niet mag posten.
Dus zij mag jou wel Tom noemen en ik mocht Manu geen Wietse noemen. Ik snap er nu niets meer van.
Als mediator dan, hè. Car0 doet dit en Jaap doet datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.
Duhhhhhhhhhhhhhh, die staat gewoon in het programma vermeld hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er niet over klaag bij een modje?
En dat je nu de volledige naam van je buurvrouw op het internet post is ook niet zo netjes.
En zo staan vrijwel alle mensen in het telefoonboek maar dan is het nog steeds niet de bedoeling dat je hier die info vermeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhhhhh, die staat gewoon in het programma vermeld hoor.
Weldoener is een groot woord, maar als je iets voor iemand kan betekenen, dan geeft dat wel een goed gevoel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Ik zie een patroon!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.
Ach, hij heeft nog altijd de Oping van de buurvrouw. Kan hij iig lekker slapen.
Je bent niet de enige.quote:
En jij maar denken dat ik die naam ga herhalen als ze in het telefoonboek zou staan....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo staan vrijwel alle mensen in het telefoonboek maar dan is het nog steeds niet de bedoeling dat je hier die info vermeld.
Niet iedereen heeft de behoefte aan het verzamelen van andermans gegevens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij maar denken dat ik die naam ga herhalen als ze in het telefoonboek zou staan....
Maak je geen bang. Ik verspreid geen gegevens, die al niet in beeld zijn gebracht.
Zie je mij ergens in beeld? Terwijl ik bij de opnames was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.
Ach, hij heeft nog altijd de Oping van de buurvrouw. Kan hij iig lekker slapen.
En dat goede gevoel over jezelf wil je graag met ons delen, ik snap het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weldoener is een groot woord, maar als je iets voor iemand kan betekenen, dan geeft dat wel een goed gevoel.
nergens voor nodig, ik heb ze helemaal door!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat goede gevoel over jezelf wil je graag met ons delen, ik snap het.
't Is ook niet niets, het weggeven van een gratis setje aan een ziek meisje.
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk en wil niemand meppen. Ik ben aandachtsgeil, je weetzzzzz.
Iemand interesse in telefoonsex met een willekeurige buurvrouw?![]()
Wat lul je nu toch weer uit je nek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Maar dat zal jij nooit begrijpen. Jouw bedje is al gespreid, zonder er iets voor te hebben moeten voor doen.
Het spoor bijster zeg ik je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat lul je nu toch weer uit je nek?
Ik ga eten, ciao.
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.
Realseks heb je met een buurvrouw, omdat ze toch dicht bij je wonen.
Maar seks met een brandweerman buurman, moet je toch beter doen, dan buiten te gaan staan als Mien Dobbelsteen.
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Heb je nog meer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.
Ik ga in de pannen roeren, tot straks. Eet smakelijk allemaal.
Edit: Als Mr. D heb je Jaap's site ook verkloot. Je bent een allesverkloter dus.![]()
Wie het kleine niet eert.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.
Maar jij loopt ook nog eens te pronken met iets héél kleins, waarvoor je niets hoeft op te offeren. Vind ik stijlloos.
En nu begint het op LS-bashen te lijken, wat weer niet zo leuk is, maar er lopen nu een paar zaken door elkaar heen. Anyway, ik heb nu wel gezegd wat ik ervan vind.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef willem-jozef het volgende:
cheap shot van cc. dan nog liegen ook:"En dat allemaal omdat ik iets verkeerd begreep.
Vaarwel wrede wereld". dapper
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, buggerquote:
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! zoenen we niet meer?
heb je weer van je man op je kop gehad?
![]()
was gezellig gisteren in 'ons'topic.
Ik was mijn reet in onschuld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, bugger![]()
ik ga effe boodschappen doen, zie nu op het klokje 18.50 hours. je hebt een kleine drie kwartier om je reet te redden. tot straks
werk sequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*
Maar ik ben op mn werk he ....
En ja heel gezellig, lekker knusjes, moeten we vaker doen!!
En nu ga ik weer richting winkel
Deze is wel leuk voor je mits jij de opdracht hadquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
In juli of augustus dan maar een verassingsreis boeken?
Is verplaatst naar de campingquote:
Denk wel dat Aagje/hondjes er doorheen kan prikken.quote:
Moet je nog uien snijden ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Coos het volgende:
Ik heb een geirriteerd oog!! Heb gezallie shampoo in m'n oog lopen smeren![]()
En dan moet ik nog de keuken in. Hopelijk roer ik niet naast de pannen.
natuurlijk prik ik er doorheen,,zit op zoveel forums,,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk wel dat Aagje/hondjes er doorheen kan prikken.
Het is internet e dan ook nog op een forum, waar niet iedereen even spoort.
Maar eigenlijk allemaal het zelfde hebben..... LOL maken in een topic.
Kan je niet tussen de regels doorlezen, dan is het jammer. Maar ik denk dat de meesten het wel kunnen, ook al hebben ze een ochtendjas aan en krulspelden in met bunnypantoffels, bij een brandweer.
Het is soms wel jammer dat sommigen alles zo serieus nemen. Alsof hun leven ervan af hangt. (nu denk ik ook dat bij sommigen het ook zo is)
KNALHARD inspelen op een post van iemand om te provoceren. Wat is er nu leuker? Er is nu ff geen RLS op TV/streams, dus doen we het wel hier.
En de reacties van sommigen, maakt het nog leuker dan een RLS op TV.
Nee dat had ik al gedaan. Soep staat te pruttelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog uien snijden ook..
P.s. zoete uien tranen je ogen niet als je ze hakt. En zijn iets milder van smaak
Jij stiekume lurker, je hapte meteen op een post van mij om je uit de kast te jagen en te reageren.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
natuurlijk prik ik er doorheen,,zit op zoveel forums,,
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU!!!!!!
Tegen die tijd heb je je grijze lok toch wel blonT gemaakt???
O....ik dacht al!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
Oh daar ben je weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
je bent best wel liev..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij stiekume lurker, je hapte meteen op een post van mij om je uit de kast te jagen en te reageren.....![]()
Ik wist wel dat je mee zat te lezen
Die is liev .. En het is klikkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
Zullen we erover praten? Of gewoon meteen likken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
Zullen we erover praten? Of gewoon meteen likken?
God ja dat heb ik ook wel es gehad. Deze clip niet maar gingen ze helemaal om de boxen heen draalenquote:Op schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier helemaal in een deuk. Hondje slaapt naast me en doet zijn koppie op, om te kijken wat dat nu weer is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
God ja dat heb ik ook wel es gehad. Deze clip niet maar gingen ze helemaal om de boxen heen draalen![]()
En verbaasd kijken
Hoeveel letters?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:27 schreef Aagjekat het volgende:
likken is goed,,maar poezen..oh,,die kunnen uithalen...maar blijven schattig.
Tja ... spanningen is het woordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel letters?![]()
Of zijn we niet aan het cryptogrammen?
Doe maar je ex. Lijkt me spannenderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef versabommie het volgende:
zeg zal ik eens mijn aanstaande laten posten?
Tis Soepquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef Coos het volgende:
Zoep eten en de rest van de maaltijd maken
Het leken wel uren.. En de vorige post was ook wel coolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef Aagjekat het volgende:
Coos, ben gewoon nooit zo lang kwaad.
hooguit 5 minuten, en het is over.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar niet... mijn ex is te link ..
nouja ik zal m'n aanstaande ex-fokuser waar jullie de naam niet van weten zeggen dat ze niet hoeft te posten!
Hee reldelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Sporti het volgende:
Navond Teruglezen is een hele klus maar ook erg vermakelijk deze keer
Nee doe maar niet. Ik weet het toch al.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar niet... mijn ex is te link ..
nouja ik zal m'n aanstaande ex-fokuser waar jullie de naam niet van weten zeggen dat ze niet hoeft te posten!
sterker nog.. ze is haar account kwijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Word ze toch door de mangel gehaald als zijnde kloon
Ik moest werken sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat heet rel, zat me steeds te verheugen maar twerd niet echt wat
hahahahaha nou dan is het wel lache jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker nog.. ze is haar account kwijt
Dan moeten we het maar met de trouwfoto doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
sterker nog.. ze is haar account kwijt
4 hele dagen.. donderdag 1 rust. En volgende weer voor het eerst weer avondiensten (4) daarna ben ik weer 100 % aan het werk.. Pff.. Bijna een half jaar zoet geweest met dat gedoe ..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moet je intussen weer elke dag aan de bak?
Heerlijk toch beter een trage start dan teveel van jezelf vragen en er uiteindelijk nog 2 jaar zoet mee zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
4 hele dagen.. donderdag 1 rust. En volgende weer voor het eerst weer avondiensten (4) daarna ben ik weer 100 % aan het werk.. Pff.. Bijna een half jaar zoet geweest met dat gedoe ..
Klopt.. daar was de arbo bang voor.. En moet zeggen ik liep zelf een beetje te hard van stapel. Maar ik voel me nu toch zelf ook wel erg goed. Beter als ik de laatste jaren was. Ze zijn erg voorzichtig. Maar wel kut die wekker weer 's morgens. Denk dat ik volgend jaar me andere heup maar laat doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk toch beter een trage start dan teveel van jezelf vragen en er uiteindelijk nog 2 jaar zoet mee zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt.. daar was de arbo bang voor.. En moet zeggen ik liep zelf een beetje te hard van stapel. Maar ik voel me nu toch zelf ook wel erg goed. Beter als ik de laatste jaren was. Ze zijn erg voorzichtig. Maar wel kut die wekker weer 's morgens. Denk dat ik volgend jaar me andere heup maar laat doenHihihi (daar is niks mis mee hoor)
![]()
Nee vlak voor de kerst gestopt. Achteraf (gelukkig) hoor ik ook wel horror verhalen. Dat het niet goed gaat enzo. Maar serieus ik stond na 2 dagen al te janken omdat de pijn weg was. Leren lopen was lol .. Het kan anders iid. Ik ben gewoon domweg gelukkig .. En ga/loop fluitend overal op af. Ik heb nog wel de invalide pakeerplek op mijn werkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis natuurlijk ook best een ingrijpende operatie, krijg jij ook nog steeds fysio? Min vriendin, operatie in Duitsland, heeft een jaar lang fysio gehad, maar was ook na een half jaar weer, als nieuw,aan het werk.
weinig kansquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar met de trouwfoto doen.
quote:
Jee fantastisch hoor een voorbeeldig herstel, zonder pijn weer alles kunnen doen blijft nog wel een tijdje een feestje denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vlak voor de kerst gestopt. Achteraf (gelukkig) hoor ik ook wel horror verhalen. Dat het niet goed gaat enzo. Maar serieus ik stond na 2 dagen al te janken omdat de pijn weg was. Leren lopen was lol .. Het kan anders iid. Ik ben gewoon domweg gelukkig .. En ga/loop fluitend overal op af. Ik heb nog wel de invalide pakeerplek op mijn werkLekker voor de deur, das gewoon lui van me daar kap ik na volgende week ook maar mee
Linkjequote:
Ach bukken wil nog niet zo lukken (Voor de managers op mijn werk) Ben bang dat dat wel altijd een handicap blijftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jee fantastisch hoor een voorbeeldig herstel, zonder pijn weer alles kunnen doen blijft nog wel een tijdje een feestje denk ikDe ergste kou is weer ff weg dus beetje verder lopen naar de auto is dan ook minder erg
Ja en snel een beetjequote:
LOL dat komt nooit meer goed dus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach bukken wil nog niet zo lukken (Voor de managers op mijn werk) Ben bang dat dat wel altijd een handicap blijft
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja en snel een beetjebtw het gaat echt niet storm lopen hoor zo interssant ben je nou ook weer niet.
We zullen zien dit jaarquote:
Ieeuuwwwwwww latersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ga strakkies ook nog effe lekker lopen te kiften![]()
![]()
![]()
![]()
eerst effe afwassen enzo........
Zal wel stoer zijn om je aanstaande ex te laten posten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef versabommie het volgende:
zeg zal ik eens mijn aanstaande laten posten?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel stoer zijn om je aanstaande ex te laten posten...
Ok, ga mijn hok al in.quote:
Honden en katten gaan prima samen. Vroeger thuis altijd gehad plus konijn .. Dat was lachen met katten als ie los wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, ga mijn hok al in.
Kom net terug van buuf en heb haar hondje gekaapt. Is werkelijk niet op foto vast te leggen hoe nu die 3 elkaar aan zitten staren en mij aan zitten te kijken.
Vooral die kat, die stijf onder mijn stoel zit en me aankijkt van.... Eyyyy, wat mot die andere hond hier...
Ok, overdreven, want hondje van de buuf hoort al bij het meubilair hier, dus die trekt zich er niets van aan.
Maar het is wel vertederend om te zien....
Honden en katten gaan heul niet goed samen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Honden en katten gaan prima samen. Vroeger thuis altijd gehad plus konijn .. Dat was lachen met katten als ie los was
Die is cool. Jack russel hond ? Die zijn echt gaaf. Mijn bull vond dat de beste speel maatjes . Ze zijn vet brutaal en rete snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Honden en katten gaan heul niet goed samen...
[ afbeelding ]
Hok gaat nu op slotquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussen honden en katten is net als internet op een forum.
Honden mogen de katten niet en gaan er achteraan.
Dan krijgt die hond een kat in huis en moet zich aanpassen.
Dan is de kat ineens welkom.
Dan ga je op onderzoek uit in de buurt en je komt erachter dat er andere honden en katten zijn.
Miauwww, woefff woeefff.
Uiteindelijk blijkt dat de honden en de katten elkaar kennen en zich niet agressief opstellen.
En het zijn de mensen die vooroordelen hebben... "Ahhhhh zijn hond bijt... aaaahhhh haar hond is niet sociaal.... "
Het allermooiste is met een buurman. Die heeft ook twee "hele GEVAARLIJKE"honden.
Daar loopt ook hun kat mee. En we komen elkaar op de dijk tegen en het is letterlijk een beestenboel.
Lekker onbevangen en ze kennen elkaar.
Iets wat ook wel zou moeten kunnen in een forum.
Kijk,
Dat Demetor centen zat heeft om zijn pa, moet ik ook niet steeds noemen
Dat Gert en versabommie uit zijn op een rel.... Moet je ook niet op reageren.
En voor de rest zeg ik maar niets over de vrouwen met continuee PMS
(laat staan over vrouwen in ochtendjas)
Echt waar en misschien met deze reisorganisatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Sporti het volgende:
Natuurlijk verwacht ik wel dat je mijn nieuwe nummers kan meezingen op vakantie in Turkije dus vergeet niet nog eventjes mijn album te kopen Nu verkrijgbaar bij de Music Stores en online te bestellen via de volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
Album "Zoals ik Ben"
Spanje gaat dit jaar niet door, is dit geen leuk meet alternatief?? Helaas ben ik zelf verhinderd
Verkeerde topic? of was dit spam?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Sporti het volgende:
PMSquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeerde topic? of was dit spam?
Zeikwijfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeerde topic? of was dit spam?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan ik toch beter spammen.....
Mensen lopen niet te koop
In het topic van een real life soap
We zeggen wat we willen
En kan iedereen gaan gillen
De kleur van je haar
Verven dan maar
Zo gaat dat in dit gesprek
Ook al zet je je met een grijze lok voor gek..............
[ afbeelding ]
(nu gaat ze me een LUL noemen....)
Jaahh...de flits inje hoof....quote:
Nou ik dacht het niet en VOND hem wel aardig en tof. Maar jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef versabommie het volgende:
ik ben nooit uit op een rel!
LS is een nare relnicht!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Kan ie niet groter ... Waarom ben je zo zuur eigenlijk ????
![]()
Heb ik je wat gedaan ofzo ?
Laat lekker staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik schrikte er ook van, ik dacht dat ie kleiner was
En dat geniepige mondhoekje niet te vergeten.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat lekker staan
Ik heb wel een mooi blauw oog
Nou da's geen nieuws meer hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
Was net zo zielig bij opgelicht.
Een gozert had via internet een vrouw leren kennen 32 jaar en volgens de foto wel lekker.
Die troggelt hem 40.000 euro af en bleek bij nader onderzoek een ouwe flep van in de zestig te zijn.
Had ze een drain?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
Was net zo zielig bij opgelicht.
Een gozert had via internet een vrouw leren kennen 32 jaar en volgens de foto wel lekker.
Die troggelt hem 40.000 euro af en bleek bij nader onderzoek een ouwe flep van in de zestig te zijn.
quote:
Je hebt er nog een studie van gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat geniepige mondhoekje niet te vergeten.....
quote:
is LS soms je verkering?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt er nog een studie van gemaaktSorry hoor maar ik snap je echt niet meer
Zo zijn alle vrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee idd... zo zijn alle vrouwen!
quote:
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?quote:
Whahahahahahahaha Das triestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
Je probeert goede sier te maken als do-goodie en dat vond ik misplaatst. Dan ben ik toch niet meteen op een rel uit?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk,
Dat Demetor centen zat heeft om zijn pa, moet ik ook niet steeds noemen
Dat Gert en versabommie uit zijn op een rel.... Moet je ook niet op reageren.
En voor de rest zeg ik maar niets over de vrouwen met continuee PMS
(laat staan over vrouwen in ochtendjas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |