werk sequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*
Maar ik ben op mn werk he ....
En ja heel gezellig, lekker knusjes, moeten we vaker doen!!
En nu ga ik weer richting winkel
Deze is wel leuk voor je mits jij de opdracht hadquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
In juli of augustus dan maar een verassingsreis boeken?
Is verplaatst naar de campingquote:
Denk wel dat Aagje/hondjes er doorheen kan prikken.quote:
Moet je nog uien snijden ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:13 schreef Coos het volgende:
Ik heb een geirriteerd oog!! Heb gezallie shampoo in m'n oog lopen smeren![]()
En dan moet ik nog de keuken in. Hopelijk roer ik niet naast de pannen.
natuurlijk prik ik er doorheen,,zit op zoveel forums,,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk wel dat Aagje/hondjes er doorheen kan prikken.
Het is internet e dan ook nog op een forum, waar niet iedereen even spoort.
Maar eigenlijk allemaal het zelfde hebben..... LOL maken in een topic.
Kan je niet tussen de regels doorlezen, dan is het jammer. Maar ik denk dat de meesten het wel kunnen, ook al hebben ze een ochtendjas aan en krulspelden in met bunnypantoffels, bij een brandweer.
Het is soms wel jammer dat sommigen alles zo serieus nemen. Alsof hun leven ervan af hangt. (nu denk ik ook dat bij sommigen het ook zo is)
KNALHARD inspelen op een post van iemand om te provoceren. Wat is er nu leuker? Er is nu ff geen RLS op TV/streams, dus doen we het wel hier.
En de reacties van sommigen, maakt het nog leuker dan een RLS op TV.
Nee dat had ik al gedaan. Soep staat te pruttelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog uien snijden ook..
P.s. zoete uien tranen je ogen niet als je ze hakt. En zijn iets milder van smaak
Jij stiekume lurker, je hapte meteen op een post van mij om je uit de kast te jagen en te reageren.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
natuurlijk prik ik er doorheen,,zit op zoveel forums,,
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU!!!!!!
Tegen die tijd heb je je grijze lok toch wel blonT gemaakt???
O....ik dacht al!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
Oh daar ben je weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
je bent best wel liev..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij stiekume lurker, je hapte meteen op een post van mij om je uit de kast te jagen en te reageren.....![]()
Ik wist wel dat je mee zat te lezen
Die is liev .. En het is klikkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
Zullen we erover praten? Of gewoon meteen likken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
Zullen we erover praten? Of gewoon meteen likken?
God ja dat heb ik ook wel es gehad. Deze clip niet maar gingen ze helemaal om de boxen heen draalenquote:Op schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik lig hier helemaal in een deuk. Hondje slaapt naast me en doet zijn koppie op, om te kijken wat dat nu weer is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef Soury het volgende:
God ja dat heb ik ook wel es gehad. Deze clip niet maar gingen ze helemaal om de boxen heen draalen![]()
En verbaasd kijken
Hoeveel letters?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:27 schreef Aagjekat het volgende:
likken is goed,,maar poezen..oh,,die kunnen uithalen...maar blijven schattig.
Tja ... spanningen is het woordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoeveel letters?![]()
Of zijn we niet aan het cryptogrammen?
Doe maar je ex. Lijkt me spannenderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef versabommie het volgende:
zeg zal ik eens mijn aanstaande laten posten?
Tis Soepquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef Coos het volgende:
Zoep eten en de rest van de maaltijd maken
Het leken wel uren.. En de vorige post was ook wel coolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef Aagjekat het volgende:
Coos, ben gewoon nooit zo lang kwaad.
hooguit 5 minuten, en het is over.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar niet... mijn ex is te link ..
nouja ik zal m'n aanstaande ex-fokuser waar jullie de naam niet van weten zeggen dat ze niet hoeft te posten!
Hee reldelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Sporti het volgende:
Navond Teruglezen is een hele klus maar ook erg vermakelijk deze keer
Nee doe maar niet. Ik weet het toch al.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe maar niet... mijn ex is te link ..
nouja ik zal m'n aanstaande ex-fokuser waar jullie de naam niet van weten zeggen dat ze niet hoeft te posten!
sterker nog.. ze is haar account kwijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Word ze toch door de mangel gehaald als zijnde kloon
Ik moest werken sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat heet rel, zat me steeds te verheugen maar twerd niet echt wat
hahahahaha nou dan is het wel lache jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker nog.. ze is haar account kwijt
Dan moeten we het maar met de trouwfoto doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
sterker nog.. ze is haar account kwijt
4 hele dagen.. donderdag 1 rust. En volgende weer voor het eerst weer avondiensten (4) daarna ben ik weer 100 % aan het werk.. Pff.. Bijna een half jaar zoet geweest met dat gedoe ..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moet je intussen weer elke dag aan de bak?
Heerlijk toch beter een trage start dan teveel van jezelf vragen en er uiteindelijk nog 2 jaar zoet mee zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
4 hele dagen.. donderdag 1 rust. En volgende weer voor het eerst weer avondiensten (4) daarna ben ik weer 100 % aan het werk.. Pff.. Bijna een half jaar zoet geweest met dat gedoe ..
Klopt.. daar was de arbo bang voor.. En moet zeggen ik liep zelf een beetje te hard van stapel. Maar ik voel me nu toch zelf ook wel erg goed. Beter als ik de laatste jaren was. Ze zijn erg voorzichtig. Maar wel kut die wekker weer 's morgens. Denk dat ik volgend jaar me andere heup maar laat doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk toch beter een trage start dan teveel van jezelf vragen en er uiteindelijk nog 2 jaar zoet mee zijn.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt.. daar was de arbo bang voor.. En moet zeggen ik liep zelf een beetje te hard van stapel. Maar ik voel me nu toch zelf ook wel erg goed. Beter als ik de laatste jaren was. Ze zijn erg voorzichtig. Maar wel kut die wekker weer 's morgens. Denk dat ik volgend jaar me andere heup maar laat doenHihihi (daar is niks mis mee hoor)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |