O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.
Het gevreesde telefoontje is geweest ...
De hoes van de aandrijfas is kapot
Remblokjes achter zijn versleten
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
En 2,5 liter (!) olie erbij.
In totaal om en nabij de 200 piek. Valt mee, maar blijft zondegeld.
Ik las "klitbare muisje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gerelateerd aan m'n klikbare huisje
Nee, vergetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ls heb jij afgelopen zondag nog foto's gemaakt van de maan?
Oh, dan zijn het maar 2 flessen lekkere champagnequote:
In een wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt er wel een avondje voor drinken in het derde dal universum.
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staan
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.
Remblokken kan je ook zelf gemakkelijk doen.
Spijker maar laten zitten, anders loopt je band leeg
2,5 liter is krap aan. Heb je er nog iets van 1,5 in zitten.
Geen slecht resultaat dus. Kan je voor een paar tientjes weer een jaar verder
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.
Das pas knap werk.
Ik bén een soort tank hèquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.![]()
In het kader van welke van die twee hebben ze jou geïnterviewd eigenlijk?
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.
Zelfde als bij een steekpartij, mag je ook nooit het mes eruit trekken, want dan loopt die persoon ook leeg. (tenzij je een mes hebt met bloedgleuf)
En een lek in de band is te repareren.
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.
Zo luguber is dat niet hoor. Moet je af en toe programma's zien van een ER.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.quote:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.
En zelf doen is geen optie, wil ik nog levend het einde van 2009 halen.
Vrijdag de rest laten doen en hopelijk niet in de tussentijd geflitst worden.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?
Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)
Is nu gerepareerd. Die spijker zat er pas sinds gisteravond in. Bij het parkeren hoorde ik wel iets, maar ik dacht dat ik een oud-Hollandsch potje stoeprandje butsen had gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.
Je hebt 14 dagen om het euvel te verhelpen. Tenzij de gebreken dusdanig zijn dat de auto niet meer de weg op kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.
Ik nog maar 25 jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Rij al jaren schadevrij, maar met mijn geluk zul je net zien dat ik wel een ongeluk krijg.
Maar waarschijnlijk wordt alles donderdag gemaakt, vrijdag op zijn laatst.
En de olie is uiteraard al op peil.
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik nog maar 25 jaar
edit: Ok, nu heb ik i.v.m. de schuldsanering al 3 jaar geen auto meer, maar qua rijbewijs rijd ik al 25 (22 dus) jaren schadevrij.
Dat is geen APK maar een grote beurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de combi.quote:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?quote:
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Coos het volgende:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoog.
Hebben scootmobiels ook al een APK-keuring?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Ja, dat weet ik. Daarom de combi. En voortaan weet ik ook waar ik de olie in moet mieterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Zeg, vind je dit nu een slimme post?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.quote:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, vind je dit nu een slimme post?
Jij moet uitkijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.
Doequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Op Saba.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef yvonne het volgende:
Doe
dat
nou
toch
niet!
Je had hem op je 12e, in Aruba
Mag het vanmiddag nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!
Kon ik niet aan je foto's afzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat is nou het voordeel van alle drankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op Saba.
Lieverd, ik ben nog niet op die leeftijd dat ik me schaam voor mijn leeftijd. Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat doen ze ook. Juichend en lovend. En soms een beetje kwijlend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kon ik niet aan je foto's afzien.
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Ochtendjassenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Kunnen we niet een andere naam voor dat mens verzinnen? Ans ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Oja?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Maar Diana is lievvvvvvvvv. En ja, ze is 52. (of 51)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
hear hearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.quote:
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Die uitzending heb ik twee keer gezien maar dat ....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Volgens mij is er ook nog een deel 2 maar die kan ik niet zo snel vinden.
BQ mag dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.
Ik kreeg een ban, omdat ik manu wietse noemde en zij blijft doorgaan je Tom te noemen.
Gelijke monikken gelijke kappen.
Ik doe met je mee. Al die vuige gasten hier, het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik weer lief doen.
Tegen iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |