Nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
Vonne, kom jij mij opwarmen?quote:
En neem je dan Nosh mee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef Nosh het volgende:
Nietus...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, hier: [RLS SC #088] Met een gerecyclede OP
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hehe![]()
lapo?
ik open geen nieuwe![]()
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.quote:
They are just kicking in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat je al te veel tampons met vodka in je bibs had gestopt en dronken was met je rooie neus.
Heb je dan ook een nietje door je navel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef Nosh het volgende:
Interviews zijn nét het ding waarvoor ik bladen koop, yvonne. Interviews en reportáges.
Tuuluk, maar vertel eens wat meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Zeg, stel dat ik in een blad kom hè, met een interview, gaan jullie wel allemaal kopen hè?!
Hè?!
HÈ!!
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Hè?!
HÈ!!
Er zijn idd van de week foto's gemaakt jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dan ook een nietje door je navel?
Tuurlijk koop ik dat en dan laat ik dat heel trots aan iedereen zien en zeg ik dat ik jou ken. In levende lijve!
Precies. Een dergelijk interview hoor je op fok te lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot iemand het scant. Mag dat ook? Ik zal het dan wél lezen.
Ik ben veel te afgestompt om nog beinvloed te kunnen worden door reclame of blonde, behepte vrouwen of een combinatie van die twee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ik er met een reclamecampagne had ingestaan voor kekke rollators had je het niet gekocht?
Ole!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Maar dan gaan we dat interview wel helemaal uitpluizen hoor, net als dat interview met Ros en Pat destjds
ex-MILF klinkt luguber.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn idd van de week foto's gemaakt ja
Maar ik geloof nooit dat er iets door m'n navel komt
Het zal niet gaan over verlopen ex-MILFS
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Maar dan gaan we dat interview wel helemaal uitpluizen hoor, net als dat interview met Ros en Pat destjds
Angela en Ros..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ole!
Dat was leuk! Ik las van de week (bij de snackbar) dat ze elkaar weer waren tegengekomen op een of andere première. En toen deze ze alsof ze elkaar niet zagen. Zo flauw.
*onthullend*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En dan komen we erachter dat jij de moeder van Amanda bent. Hoef je haar helemaal niet te adopteren.
quote:
Heeft Yvonne niet alleen haar dochter terug maar ook een pracht van een kalender voor de garage (heb je die Yvonne?). Graties en voor niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef Copycat het volgende:
En dan komen we erachter dat jij de moeder van Amanda bent. Hoef je haar helemaal niet te adopteren.
Hangt er wel een beetje van af of het een blad is wat je ook echt durft af te rekenen. Laat m'n haar groeien, dus bij de kapper kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef yvonne het volgende:
Hè?!
HÈ!!
Ik denk dat het ROS paardenmagazine is of zoiets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af of het een blad is wat je ook echt durft af te rekenen. Laat m'n haar groeien, dus bij de kapper kom ik nooit.![]()
Oh ja., en goeiemiddag enzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat het ROS paardenmagazine is of zoiets.
Of "Zeevissen"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wijven & Wereldoorlog
Tieten en Tanks
of
Lustige Loopgraven
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garagequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Yvonne niet alleen haar dochter terug maar ook een pracht van een kalender voor de garage (heb je die Yvonne?). Graties en voor niks.
Nou zag ik gister wat "ruw"materiaal waaruit ik toch wel durf te concluderen dat je ook een pitch and put kan overwegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garage
Dat zal dan wel een schuilkelder worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef yvonne het volgende:
Voor zo'n toffe kalender bouwen we wel een garage
Welke auto? Je wist toch niet welke auto je heen moest brengen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
Over garages gesproken ... ik wil wel eens een telefoontje krijgen dat mijn auto zonder kleerscheuren door de keuring is gerold.
Met loopgraaf en we zijn helemaal in stijlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een schuilkelder worden.
Ik heb maar een auto. Mijn ordinaire rooie Civic. Mét sportpedalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke auto? Je wist toch niet welke auto je heen moest brengen?
Is het de National Geographic?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met loopgraaf en we zijn helemaal in stijl
Voor die rel zaten we allemaal al helemaal klaar, BQ stond alweer in ochtendjas bij de voordeur, om niets te missen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef Dementor het volgende:
Daar ben ik weer.
Ik heb een kleine rel, een kloon en een oproep van bart gemist.
Oh nee toch niet!
En toen ging het uit als een nachtkaarsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor die rel zaten we allemaal al helemaal klaar, BQ stond alweer in ochtendjas bij de voordeur, om niets te missen...
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen ging het uit als een nachtkaars.
Een kat toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:56 schreef CarOnline het volgende:
TijdVoorPauze.
Handig he! Voor op mn werk straks
Oh, handigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kat toch?![]()
Kutcursus komt mijn strot uit, ik heb de neiging om ruzie te gaan zoeken
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is deze al weer vol. Dat geouweneel van die wijven.
volgens mij is de verbinding verbroken door Yvonne.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?
In de prullenbakquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar is telefoonsex als je hem nodig hebt?
Ja welk blad dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staan
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, omdat jij een hond vond om een stok mee te slaan.
Da's dan wel weer heel kinky.quote:
Gerelateerd aan m'n klikbare huisjequote:
4 flessen lekkere champagne, zonde!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.
Het gevreesde telefoontje is geweest ...
De hoes van de aandrijfas is kapot
Remblokjes achter zijn versleten
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
En 2,5 liter (!) olie erbij.
In totaal om en nabij de 200 piek. Valt mee, maar blijft zondegeld.
Maar dan niet in het donkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net nu iemand hulp nodig heeft bij een kutcursus...
Ja welk dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gerelateerd aan m'n klikbare huisje
Dus nog geen ¤100quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las "klitbare muisje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gerelateerd aan m'n klikbare huisje
Nee, vergetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ls heb jij afgelopen zondag nog foto's gemaakt van de maan?
Oh, dan zijn het maar 2 flessen lekkere champagnequote:
In een wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt er wel een avondje voor drinken in het derde dal universum.
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ofdat je het blad koopt waar ik in kom te staan
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoesje aandrijfas is zo vervangen, kost iets van 10 euro.
Remblokken kan je ook zelf gemakkelijk doen.
Spijker maar laten zitten, anders loopt je band leeg
2,5 liter is krap aan. Heb je er nog iets van 1,5 in zitten.
Geen slecht resultaat dus. Kan je voor een paar tientjes weer een jaar verder
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een spijker in je voorband door de APK heen komen.
Das pas knap werk.
Ik bén een soort tank hèquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het in de Tieten & Tanks is: yes ma'am.![]()
In het kader van welke van die twee hebben ze jou geïnterviewd eigenlijk?
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze schreef toch dat de auto daarop is afgekeurd. Maar je moet die wel laten zitten vóór je een nieuwe band hebt, anders loopt de band leeg, de spijker is nu een soort van kurk.
Zelfde als bij een steekpartij, mag je ook nooit het mes eruit trekken, want dan loopt die persoon ook leeg. (tenzij je een mes hebt met bloedgleuf)
En een lek in de band is te repareren.
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ze niet denkt om die spijker eruit te trekken vóór ze een nieuwe band heeft of er speciale vloeistof in heeft gespoten die het gat dicht.
Zo luguber is dat niet hoor. Moet je af en toe programma's zien van een ER.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha waarom kom je met zo'n luguber voorbeeld?
Maar je komt toch niet door de APK heen totdat die band vervangen is?
Waarom zeg jij dan dat ze gewoon moet blijven rijden met die spijker?
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.quote:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Garagehouder is een vriend van me. Die zet er niks vreemds bovenop.
En zelf doen is geen optie, wil ik nog levend het einde van 2009 halen.
Vrijdag de rest laten doen en hopelijk niet in de tussentijd geflitst worden.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
O dat valt mee, maar 2,5 liter olie, is dat niet veul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |