Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat goede gevoel over jezelf wil je graag met ons delen, ik snap het.
't Is ook niet niets, het weggeven van een gratis setje aan een ziek meisje.
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk en wil niemand meppen. Ik ben aandachtsgeil, je weetzzzzz.
Iemand interesse in telefoonsex met een willekeurige buurvrouw?![]()
Wat lul je nu toch weer uit je nek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Maar dat zal jij nooit begrijpen. Jouw bedje is al gespreid, zonder er iets voor te hebben moeten voor doen.
Het spoor bijster zeg ik je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat lul je nu toch weer uit je nek?
Ik ga eten, ciao.
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.
Realseks heb je met een buurvrouw, omdat ze toch dicht bij je wonen.
Maar seks met een brandweerman buurman, moet je toch beter doen, dan buiten te gaan staan als Mien Dobbelsteen.
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Heb je nog meer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.
Ik ga in de pannen roeren, tot straks. Eet smakelijk allemaal.
Edit: Als Mr. D heb je Jaap's site ook verkloot. Je bent een allesverkloter dus.![]()
Wie het kleine niet eert.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.
Maar jij loopt ook nog eens te pronken met iets héél kleins, waarvoor je niets hoeft op te offeren. Vind ik stijlloos.
En nu begint het op LS-bashen te lijken, wat weer niet zo leuk is, maar er lopen nu een paar zaken door elkaar heen. Anyway, ik heb nu wel gezegd wat ik ervan vind.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef willem-jozef het volgende:
cheap shot van cc. dan nog liegen ook:"En dat allemaal omdat ik iets verkeerd begreep.
Vaarwel wrede wereld". dapper
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, buggerquote:
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! zoenen we niet meer?
heb je weer van je man op je kop gehad?
![]()
was gezellig gisteren in 'ons'topic.
Ik was mijn reet in onschuld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, bugger![]()
ik ga effe boodschappen doen, zie nu op het klokje 18.50 hours. je hebt een kleine drie kwartier om je reet te redden. tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |