Nee vlak voor de kerst gestopt. Achteraf (gelukkig) hoor ik ook wel horror verhalen. Dat het niet goed gaat enzo. Maar serieus ik stond na 2 dagen al te janken omdat de pijn weg was. Leren lopen was lol .. Het kan anders iid. Ik ben gewoon domweg gelukkig .. En ga/loop fluitend overal op af. Ik heb nog wel de invalide pakeerplek op mijn werkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis natuurlijk ook best een ingrijpende operatie, krijg jij ook nog steeds fysio? Min vriendin, operatie in Duitsland, heeft een jaar lang fysio gehad, maar was ook na een half jaar weer, als nieuw,aan het werk.
weinig kansquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar met de trouwfoto doen.
quote:
Jee fantastisch hoor een voorbeeldig herstel, zonder pijn weer alles kunnen doen blijft nog wel een tijdje een feestje denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vlak voor de kerst gestopt. Achteraf (gelukkig) hoor ik ook wel horror verhalen. Dat het niet goed gaat enzo. Maar serieus ik stond na 2 dagen al te janken omdat de pijn weg was. Leren lopen was lol .. Het kan anders iid. Ik ben gewoon domweg gelukkig .. En ga/loop fluitend overal op af. Ik heb nog wel de invalide pakeerplek op mijn werkLekker voor de deur, das gewoon lui van me daar kap ik na volgende week ook maar mee
Linkjequote:
Ach bukken wil nog niet zo lukken (Voor de managers op mijn werk) Ben bang dat dat wel altijd een handicap blijftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jee fantastisch hoor een voorbeeldig herstel, zonder pijn weer alles kunnen doen blijft nog wel een tijdje een feestje denk ikDe ergste kou is weer ff weg dus beetje verder lopen naar de auto is dan ook minder erg
Ja en snel een beetjequote:
LOL dat komt nooit meer goed dus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach bukken wil nog niet zo lukken (Voor de managers op mijn werk) Ben bang dat dat wel altijd een handicap blijft
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja en snel een beetjebtw het gaat echt niet storm lopen hoor zo interssant ben je nou ook weer niet.
We zullen zien dit jaarquote:
Ieeuuwwwwwww latersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ga strakkies ook nog effe lekker lopen te kiften![]()
![]()
![]()
![]()
eerst effe afwassen enzo........
Zal wel stoer zijn om je aanstaande ex te laten posten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef versabommie het volgende:
zeg zal ik eens mijn aanstaande laten posten?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel stoer zijn om je aanstaande ex te laten posten...
Ok, ga mijn hok al in.quote:
Honden en katten gaan prima samen. Vroeger thuis altijd gehad plus konijn .. Dat was lachen met katten als ie los wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, ga mijn hok al in.
Kom net terug van buuf en heb haar hondje gekaapt. Is werkelijk niet op foto vast te leggen hoe nu die 3 elkaar aan zitten staren en mij aan zitten te kijken.
Vooral die kat, die stijf onder mijn stoel zit en me aankijkt van.... Eyyyy, wat mot die andere hond hier...
Ok, overdreven, want hondje van de buuf hoort al bij het meubilair hier, dus die trekt zich er niets van aan.
Maar het is wel vertederend om te zien....
Honden en katten gaan heul niet goed samen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Honden en katten gaan prima samen. Vroeger thuis altijd gehad plus konijn .. Dat was lachen met katten als ie los was
Die is cool. Jack russel hond ? Die zijn echt gaaf. Mijn bull vond dat de beste speel maatjes . Ze zijn vet brutaal en rete snelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Honden en katten gaan heul niet goed samen...
[ afbeelding ]
Hok gaat nu op slotquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussen honden en katten is net als internet op een forum.
Honden mogen de katten niet en gaan er achteraan.
Dan krijgt die hond een kat in huis en moet zich aanpassen.
Dan is de kat ineens welkom.
Dan ga je op onderzoek uit in de buurt en je komt erachter dat er andere honden en katten zijn.
Miauwww, woefff woeefff.
Uiteindelijk blijkt dat de honden en de katten elkaar kennen en zich niet agressief opstellen.
En het zijn de mensen die vooroordelen hebben... "Ahhhhh zijn hond bijt... aaaahhhh haar hond is niet sociaal.... "
Het allermooiste is met een buurman. Die heeft ook twee "hele GEVAARLIJKE"honden.
Daar loopt ook hun kat mee. En we komen elkaar op de dijk tegen en het is letterlijk een beestenboel.
Lekker onbevangen en ze kennen elkaar.
Iets wat ook wel zou moeten kunnen in een forum.
Kijk,
Dat Demetor centen zat heeft om zijn pa, moet ik ook niet steeds noemen
Dat Gert en versabommie uit zijn op een rel.... Moet je ook niet op reageren.
En voor de rest zeg ik maar niets over de vrouwen met continuee PMS
(laat staan over vrouwen in ochtendjas)
Echt waar en misschien met deze reisorganisatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Sporti het volgende:
Natuurlijk verwacht ik wel dat je mijn nieuwe nummers kan meezingen op vakantie in Turkije dus vergeet niet nog eventjes mijn album te kopen Nu verkrijgbaar bij de Music Stores en online te bestellen via de volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
Album "Zoals ik Ben"
Spanje gaat dit jaar niet door, is dit geen leuk meet alternatief?? Helaas ben ik zelf verhinderd
Verkeerde topic? of was dit spam?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Sporti het volgende:
PMSquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeerde topic? of was dit spam?
Zeikwijfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeerde topic? of was dit spam?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan ik toch beter spammen.....
Mensen lopen niet te koop
In het topic van een real life soap
We zeggen wat we willen
En kan iedereen gaan gillen
De kleur van je haar
Verven dan maar
Zo gaat dat in dit gesprek
Ook al zet je je met een grijze lok voor gek..............
[ afbeelding ]
(nu gaat ze me een LUL noemen....)
Jaahh...de flits inje hoof....quote:
Nou ik dacht het niet en VOND hem wel aardig en tof. Maar jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef versabommie het volgende:
ik ben nooit uit op een rel!
LS is een nare relnicht!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg... Kan ie niet groter ... Waarom ben je zo zuur eigenlijk ????
![]()
Heb ik je wat gedaan ofzo ?
Laat lekker staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik schrikte er ook van, ik dacht dat ie kleiner was
En dat geniepige mondhoekje niet te vergeten.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat lekker staan
Ik heb wel een mooi blauw oog
Nou da's geen nieuws meer hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
Was net zo zielig bij opgelicht.
Een gozert had via internet een vrouw leren kennen 32 jaar en volgens de foto wel lekker.
Die troggelt hem 40.000 euro af en bleek bij nader onderzoek een ouwe flep van in de zestig te zijn.
Had ze een drain?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Coos het volgende:
Was net zo zielig bij opgelicht.
Een gozert had via internet een vrouw leren kennen 32 jaar en volgens de foto wel lekker.
Die troggelt hem 40.000 euro af en bleek bij nader onderzoek een ouwe flep van in de zestig te zijn.
quote:
Je hebt er nog een studie van gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat geniepige mondhoekje niet te vergeten.....
quote:
is LS soms je verkering?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt er nog een studie van gemaaktSorry hoor maar ik snap je echt niet meer
Zo zijn alle vrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee idd... zo zijn alle vrouwen!
quote:
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?quote:
Whahahahahahahaha Das triestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |