quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef Beregd het volgende:
zonder hint had ik haar niet herkend
Welke Belgisch zangeresje doet het na jaren Frans voor het eerst in het Engels?
ik dacht wel dat jij het zou wetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef ranja het volgende:
gokje, Axelle Red?
weet niet of die al eens engels heeft gezongen...
beetje zwart/wit lijstje maar ok.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef schaap001 het volgende:
1. Frank Black
2. Cilla Black
3. Black
4. Roy Black
5. Snowy White
6. Barry White
7. Al Green
8. Yellowman
9. Sonny Red
10. Pink
http://2be.be/vips/news.php?itemid=19814quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef ranja het volgende:
Ik kan niks vinden over Axelle in het engels trouwens.
hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sam Brown
Joe Brown
Bobby Brown
Arthur Brown
Miquel Brown
Chris Brown
Tom Browne
O'chi Brown
Ian Brown
Peter Brown
Franklin Brown
Jocelyn Brown
Foxy Brown
James Brown
Dennis Brown
Jackson Browne
Angie Brown
Sharon Brown
Vicky Brown
Duncan Browne
en TOCH krijgt ie 't voor elkaar om geen..
quote:
quote:But, in 1982, they were the toast of rock critics across the country with their post-hardcore punk masterpiece "Sex Bomb."
ranja +1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef ranja het volgende:
Flipper?
doe maar hoor, kom er toch niet op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef Grobbel het volgende:
Wil je dat ik 'm inkop?Het moeilijkste gedeelte heb je namelijk al gedaan...
Iggy_in_de_plato +1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
David Byrne
quote:ontstond in 2001 toen
een briefje ophing bij het Utrechtse Conservatorium om iemand te vinden met wie ze liedjes kon schrijven en spelen.
reageerde op het briefje en sindsdien componeren ze samen muziek.
Omg dus zeg maar de tweede van rechts is een manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan is goed, maar er zitten geen vrouwen in de band
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. Die man heeft zelfs later nog Weird Al Yankovic ontdekt.
Newbie +1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Matthew Sweet en Susannah Hoffs..
ikzelf wist t al sinds The Lemonheads Different Drum coverden
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef bartrid het volgende:
Belinda Carlisle?
Volgens mij was Charmian de inspirator voor deze vraagquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Volgens mij was Charmian de inspirator voor deze vraag![]()
Suzi Quatro
Dat is toch die kleine met die bas .... De band lijkt zo weggelopen bij Beyond the valley of the dolls
Belsen +1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef belsen het volgende:The Flying Lizards - Money The Kinks - Money talks Abba - Money, money, money Pink Floyd - Money Prince - Money don't matter 2 nite Dandy Warhols - All the money or the simple life honey Dire Straits - Money for nothing Herman Finkers - Ik heb geen money meer The Beatles - You never give me your money The Kinks - The moneygoround
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:42 schreef Burnett het volgende:
"Kaartje deraan wat het is en vooral wat het voorstelt..."
Meneer Sonneberg?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef belsen het volgende:
k trek hem in en stop voor vanavond: Willem Parel...
De meest vage indie- en posthardcorebands in 5 minuten, maar een klein beetje eerbied voor de Hollandse cultuur...
quote:DE STALMEESTER
(Wim Sonneveld)
Het gewone volk vraagt zich wel eens af: „Wat doet zo’n stalmeester eigenlijk de hele dag?”
En het schijnt dat men daar de meest merkwaardige voorstellingen van heeft. Zo denkt men
bijvoorbeeld dat ik de hele dag in de koninklijke stallen rondhang. Kijk, dat doe ik
natuurlijk niet. Daar heb ik de stallenjongens voor in Den Haag. Voor de paarden en voor
de voertuigen. Van de Gouden Koets tot de rode Ferrari en daar ben ik meester over …
of liever gezegd bovenmeester, want traditie moet er zijn. Er is al genoeg waardevols naar
de kloten gegaan de laatste tijd. Versobering noemt men dat. Ja, ammehoela! Het wordt anders
maar een kale boel in dit kleine landje hier! Neem nou bijvoorbeeld die alleraardigste
ceremonie van het aanbieden van het eerste kievitsei. Dat is iets daar konden wij eind maart,
begin april op het hof naar uitkijken, ik en de koningin en de prins en allemaal. En het kon
je zelfs gebeuren dat je in je bureau zat, dat er iemand binnenkwam die ineens tegen je zei:
is het eitje er al? En als het dan kwam dan was dat voor mij en de koningin en de prins en
allemaal een ware opluchting. De vinder kwam dan meestal binnen. Een of andere gewone
boerenpummeljongen. Het eitje in een mandje. Op zijn zondags. Familie erbij. Ook opgedoft.
Burgemeester erbij van het gat waar zo’n jongen woonde … in Friesland. Dus meestal een of
andere rode rakker! Maar toch, maar toch … een zeer schilderachtig gezicht „die boerenkinkels
in deze ambiance”. En het gewone volk wil dat eitje. Het gewone volk wil het vertoon van de
kroon. De franje van Oranje. De eis van het paleis zeg ik altijd. Dat bewijst dertig april
toch altijd maar weer. Want dan komen ze allemaal opzetten. Op dertig april sta ik opzij van
het bordes achter een conifeer. Men ziet mij niet maar ik ben er wel. En zo hoort het ook.
Want alles moet gladjes verlopen. Met de bloemen op de tree hebben we hoegenaamd geen last.
Het is meer wat er zo de treden opkomt, wat er aangeboden wordt. Neem nou bijvoorbeeld alleen
maar eens even alle kruidenkoeken en krentenmikken uit een of andere achterhoek van dit land.
Nietwaar! Mijn taak is dan krentenmik aanpakken. Tussen de tanden door sissen tegen de geefster
„knikje maken, achteruit de trap af en wegwezen” en daarna de krentenmik achter de rododendrons
sodemieteren. Wij kunnen van Hare Majesteit de Koningin … Wij kunnen van Hare Majesteit de
Koningin natuurlijk niet gaan verlangen dat ze alle kruidenkoeken en krentenmikken
hoogstpersoonlijk nuttigt. Wij krijgen daar veel van mee naar huis. Dus dat is bij ons tot
laat in de zomer krentenmik eten geblazen. Verder wordt er ook absoluut niets weggegooid.
Alles wordt bewaard. Vanaf het zelf gemaakte, het zelf geborduurde wandkleed tot aan de van
luciferdoosjes vervaardigde molens. En wat er meer aan goedbedoelde rotzooi de trap op komt!
Dat gaat allemaal – hup – de magazijnen in. Kaartje erbij van wie het is en vooral wat het
voorstelt. Want er wordt wat afgeprutst in dit landje! Maar de fijnste tijd voor ons blijft
toch altijd weer Kerstmis. Kijk een jaar is lang. Je hebt je moeilijkheden, je teleurstellingen
en vooral als ik het even mag aanstippen met het schorremorrie van de pers. Maar uiteindelijk
wordt het toch altijd weer Kerstmis. En dan bedoel ik natuurlijk de viering onder ons op
Soesdijk. Hare Majesteit de koningin, onze koningin, zo heel gewoontjes tussen ons en de gewone
mensen doorlopend, pratend over koetjes en kalfjes. Natuurlijk ook over de os en ezel! Een paar
stallenjongens, een paar dienstmeisjes, een exemplaar van wat je tegenwoordig noemt de
gekleurde medemens erbij. Heel ontroerend gezicht! Zo menselijk. Zo democratisch. Zo gewoon.
En zo hoort het ook … eens per jaar! Wil je wel geloven dat je daar lang van tevoren naar
uitkijkt. Ik was deze zomer op vakantie in Corsica. Ik kwam vanuit de zee. Ik had juist gebaad.
Ik wou terug, maar wat is dat? Opeens blijf ik stokstijf stilstaan, Middellandse Zee om de
kuiten en ik roep ineens tegen mijn vrouw: „was het maar vast weer advent!” En verdomd als
het niet waar is! Ze weet precies wat ik bedoel. En dan bedoel ik natuurlijk het schenken door
Hare Majesteit de Koningin van die heerlijke chocolademelk. Gemaakt van echte cacaobonen,
volgens oud vaderlands recept. Een koninklijke drank! En dan mag ik daar graag een vel op zien.
Een koninklijk vel. En ik zal jullie eens wat vertellen. Vorig jaar heb ik dat vel stiekem mee
naar huis genomen. Ik heb het bewaard en ik heb het zelfs laten inlijsten. En dat hang nu boven
het trumeau in de hal. En als ik daar ’s morgens langs kom op weg naar mijn werk, dan zeg ik
tegen mijzelf: „verdomme jongen! Dit leven is toch nog waard om geleefd te worden.” Mijn vrouw
zegt wel eens: „jij bent de laatste poot onder de troon.” En verdomd als het niet waar is heb
ik het zelf opgestoken. Daarom zeg ik altijd: „ik zal handhaven.” Proost!
Ho...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef belsen het volgende:
De meest vage indie- en posthardcorebands in 5 minuten, maar een klein beetje eerbied voor de Hollandse cultuur...
Goede gok!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die onderste: Alex van Een Bossie Rooie Rozen
Die bovenste dan: Grace Jones met La Vie En Rose
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tom Jones
quote:is a song by that has become very popular in Brazil, through the movie Tropa de Elite, however the song was already very popular in the early 90's.It illustrates the elite police who invade the favelas( Shantytowns ) on a daily basis to fight the drug dealers, with lyrics about the fireweapons popular among drug dealers and their confronts with he police and other drug dealer factions, but clearly being on the side of their supported drug dealer faction. The song was produced by MC Cidinho and MC Doca, two proponents of the "proibidão" style ( Songs that are prohibited by the Court due to alleged crime apology ). The song, despite its popularity, is never played on the radio, and was taken out of the movie's soundtrack after 2 weeks. The motive behind this was that the lyrics in "
" praise the use of drugs, the criminal factions of Rio de Janeiro, and the drug dealers themselves.
Ik heb 'm inderdaad ook in KLB gezien. Terechte klacht overigens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:32 schreef Charmian het volgende:
Ik heb 'm opgezocht, heb 'm vanochtend in KLB voorbij zien komen maar had niet de moeite genomen om te kijkenhad ik het wel gedaan dan had ik het nu geweten zonder te spieken
Ook bij Giel (wat heeft die man toch een verschrikkelijk slechte muzieksmaak waarover niet te twisten valt) in DWDD gezien, de naam is (het zal U niet verbazen) niet blijven hangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:20 schreef ranja het volgende:
Nou, heb er alleen wat van gelezen en volgens mij draaide Giel er gister een stukje van in DWDD.
Maar dat is dus niet genoeg om te weten hoe die gaat
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is zo'n vraag die Iggy meestal wel weet. Jammer dat-ie de vraag zelf stelde
Gaarne.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zal ik maar andere vraag doen?
TSEquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik zoek dus het nummer:
??? das armas
Waarvoor staat ??? 3 letters en als je snel bent, dan weet je het...
En we kunnen weer verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef schaap001 het volgende:
rap
quote:(born 14 May 1943) is a Scottish musician, composer and singer. He is best-known as an electric bass guitarist, harmonica player and pianist and is most famous as a vocalist and the bass guitarist for the rock band
. He lives in Suffolk, England.
quote:
Jazeker wel! Die tronies van Clapton en Baker zijn uit duizenden herkenbaar, maar Bruce...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jack Bruce?
ow.... anders had ik gezegd 'Under Pressure'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het betreft geen muzikale overeenkomst
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Verschil in afmeting van de irissen of pupillen dan?
Volgende vraag opnieuw proberen maar dan zonder opzoeken, dan maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:04 schreef Spacekitten het volgende:
Ik weet het wel, maar aangezien ik nog niet gereageerd heb hier las ik eerst de regels maar eens door en ja... ik heb het wel opgezocht...
Dan mag je even niets zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:04 schreef Spacekitten het volgende:
Ik weet het wel, maar aangezien ik nog niet gereageerd heb hier las ik eerst de regels maar eens door en ja... ik heb het wel opgezocht...
quote:Released on the 1974 LP, "
'" is a studio jam with non-
![]()
![]()
![]()
![]()
players, something rare in
s discography. A basic riff and theme were written by
, ex- Cream bassist Jack Bruce, and his drummer back then, Jim Gordon, before they recorded this track. Bruce's guitarist, Tony Duran, is faintly heard on rhythm guitar in the back. This is a good Jack Bruce trio jam with
adding his distinctive "clean" guitar sound and trading solos with the thundering fuzz bass. Of course, this was a spur-of-the-moment thing, never repeated.
Nope.quote:
Goeie vraag D.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Scrutinizer + 1
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Da's nog erger.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Beregd het volgende:
In België was het overigens bryan adams met the summer of '69maar die bedoel je wsch niet
zo oud alquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
Give Peace a chance - John Lennon & Plastic Ono Band
(stond op 1 toen ik geboren werd)
tweede helft van mei was dat, volgens wikipediaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Desmond Dekker - The Israelites stond toen ook op 1...
Het is een niet-muzikale overeenkomstquote:
Ik heb ff gechecked en volgens mij is het dat wat cafca bedoelde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken alleen de 1e hoes, maar door het Smokin' van Seger durf ik een gok te wagen op hoezen die gebaseerd zijn op sigarettenpakjes
het is, volgens de hoes, string quartet interpretations. Dat gebeurt wel vaker, Bv The Strokes hadden dan na hun 1e album al, onder de naam Diff'rent Strokes werd een album met een soort happy hammond versies van Strokes nummers uitgebrachtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Charmian het volgende:
Hebben die nu al een tribute-album? Is dat vaker dat een vrij jonge band dat krijgt?
Dat meen je niet. Dat was een wilde gok omdat het een doosje lucifers was....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bartrid + 1
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken alleen de 1e hoes, maar door het Smokin' van Seger durf ik een gok te wagen op hoezen die gebaseerd zijn op sigarettenpakjes
Ok, bedankt weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef ranja het volgende:
[..]
het is, volgens de hoes, string quartet interpretations. Dat gebeurt wel vaker, Bv The Strokes hadden dan na hun 1e album al, onder de naam Diff'rent Strokes werd een album met een soort happy hammond versies van Strokes nummers uitgebracht
Ik heb zelf een single van 3 nummers in die stijl van The White Stripes onder de naam Diff'rent Stripes.
iggy_in_the_house +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lady Gaga?
quote:Andrea Fratangelo and Francesco Barbaglia first came to prominence in 2007 with a series of bass ridden blog-house monsters that gained the support from DJ royalty such as Erol Alkan, Fat Boy Slim and Soulwax,; whilst becoming favourites at clubs such as Fabric and Space Ibiza. However, it has been through the infamous "Booze Britain" style clubs of Malia and Xanthi thatappear to be fostering their first crossover success. Combining US rap, a speed garage style descending bassline and electro beats "Day 'N' Night" has become the buzz record for many urban DJ's in much the same way that Timo Mass's Industrial Techno hit, "Dooms Night", became a surprise chart hit after finding favour with inner city urban audiences.
geen idee waarom die me dan bekend voor kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lady Gaga?
Ik geef jou het punt. Ik zocht Crookersquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Crooks?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem nu aan dat dat spul op de afbeelding crack is.
Ik dacht eerst dat het druivensuiker was...
Ik moest ook even de rebus omgekeerd oplossenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem nu aan dat dat spul op de afbeelding crack is.
Crookers komen trouwens i.h.k.v. Rauw op 9 mei naar Tivoli (utrecht)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik geef jou het punt. Ik zocht Crookers
Ja da's Alien Ant Farmquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja da's Alien Ant Farm
Verdorie, weet ik eens wat, ben ik te laat&Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
Hoi Lotte, welkom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja da's Alien Ant Farm
Verdorie, weet ik eens wat, ben ik te laat&Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
WeezerButler +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef WeezerButler het volgende:
Linkin Park
Ja ik doe niet aan grote, herkenbare plaatjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bartrid, ben jij filatelist?
maar het was al gezegd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoi Lotte, welkom.
En onthoudt goed dat "Ja da's.." voor het goede antwoord typen je het punt kan kosten....
Het is niet dat 't niet mag, maar teveel typen kost tijd en dan ben je vaak te laatquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Lotte. het volgende:
[..]
maar het was al gezegd!
Ik wilde voor mijn post de spelregels gaan lezen, maar ik krijg een errorVandaar mijn foutje dan, sorry meneer Cafca
Nog niemand te laat om de naam van deze band in te typen hoorrrrrrrrquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is niet dat 't niet mag, maar teveel typen kost tijd en dan ben je vaak te laat
Ha, je hebt al 8 punten gehaald door de jaren heen lees ik in de totaal stand in topic Mquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
Wow, met mijn oude Fok!naam erbij zelfs 13quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, je hebt al 8 punten gehaald door de jaren heen lees ik in de totaal stand in topic M
Vaag ???quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Mark het volgende:
Ha, ik kom net op tijd voor de vage bandjes
Wie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Vaag ???
Paul Rabbering vult z'n programma dagelijks met deze shit.
haha dat dacht ik eerst ook, maar ik wist dat de kooks er niet zo uit zienquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
Hmmm ben wel van de engelse bandjes maar er gaat geen belletje rinkelen
Tevens
bartrid +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef bartrid het volgende:
iggy pop
Da's jouw band in je sig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef bartrid het volgende:
quote:
MP1917 +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef MP1917 het volgende:
ok wacht das geen duidelijk antwoord...milow met ayo technology?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik ken het niet (en die vent ken ik dus ook helemaal niet)...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Opgezocht en ik ken het niet (en die vent ken ik dus ook helemaal niet)...
Waarvan herkenbaar ???quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef MP1917 het volgende:
nee...en t is pete niet
2e knapperd van links is herkenbaar...
Volgende dan maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:02 schreef WeezerButler het volgende:
White Lies
ik werk mijn Britpop lijst ff af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |