Nope.quote:
Goeie vraag D.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Scrutinizer + 1
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Da's nog erger.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Beregd het volgende:
In België was het overigens bryan adams met the summer of '69maar die bedoel je wsch niet
zo oud alquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
Give Peace a chance - John Lennon & Plastic Ono Band
(stond op 1 toen ik geboren werd)
tweede helft van mei was dat, volgens wikipediaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Desmond Dekker - The Israelites stond toen ook op 1...
Het is een niet-muzikale overeenkomstquote:
Ik heb ff gechecked en volgens mij is het dat wat cafca bedoelde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken alleen de 1e hoes, maar door het Smokin' van Seger durf ik een gok te wagen op hoezen die gebaseerd zijn op sigarettenpakjes
het is, volgens de hoes, string quartet interpretations. Dat gebeurt wel vaker, Bv The Strokes hadden dan na hun 1e album al, onder de naam Diff'rent Strokes werd een album met een soort happy hammond versies van Strokes nummers uitgebrachtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Charmian het volgende:
Hebben die nu al een tribute-album? Is dat vaker dat een vrij jonge band dat krijgt?
Dat meen je niet. Dat was een wilde gok omdat het een doosje lucifers was....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bartrid + 1
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken alleen de 1e hoes, maar door het Smokin' van Seger durf ik een gok te wagen op hoezen die gebaseerd zijn op sigarettenpakjes
Ok, bedankt weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef ranja het volgende:
[..]
het is, volgens de hoes, string quartet interpretations. Dat gebeurt wel vaker, Bv The Strokes hadden dan na hun 1e album al, onder de naam Diff'rent Strokes werd een album met een soort happy hammond versies van Strokes nummers uitgebracht
Ik heb zelf een single van 3 nummers in die stijl van The White Stripes onder de naam Diff'rent Stripes.
iggy_in_the_house +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lady Gaga?
quote:Andrea Fratangelo and Francesco Barbaglia first came to prominence in 2007 with a series of bass ridden blog-house monsters that gained the support from DJ royalty such as Erol Alkan, Fat Boy Slim and Soulwax,; whilst becoming favourites at clubs such as Fabric and Space Ibiza. However, it has been through the infamous "Booze Britain" style clubs of Malia and Xanthi thatappear to be fostering their first crossover success. Combining US rap, a speed garage style descending bassline and electro beats "Day 'N' Night" has become the buzz record for many urban DJ's in much the same way that Timo Mass's Industrial Techno hit, "Dooms Night", became a surprise chart hit after finding favour with inner city urban audiences.
geen idee waarom die me dan bekend voor kwam.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lady Gaga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |