Ik geef jou het punt. Ik zocht Crookersquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Crooks?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem nu aan dat dat spul op de afbeelding crack is.
Ik dacht eerst dat het druivensuiker was...
Ik moest ook even de rebus omgekeerd oplossenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem nu aan dat dat spul op de afbeelding crack is.
Crookers komen trouwens i.h.k.v. Rauw op 9 mei naar Tivoli (utrecht)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik geef jou het punt. Ik zocht Crookers
Ja da's Alien Ant Farmquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja da's Alien Ant Farm
Verdorie, weet ik eens wat, ben ik te laat&Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
Hoi Lotte, welkom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja da's Alien Ant Farm
Verdorie, weet ik eens wat, ben ik te laat&Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
WeezerButler +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef WeezerButler het volgende:
Linkin Park
Ja ik doe niet aan grote, herkenbare plaatjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bartrid, ben jij filatelist?
maar het was al gezegd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoi Lotte, welkom.
En onthoudt goed dat "Ja da's.." voor het goede antwoord typen je het punt kan kosten....
Het is niet dat 't niet mag, maar teveel typen kost tijd en dan ben je vaak te laatquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Lotte. het volgende:
[..]
maar het was al gezegd!
Ik wilde voor mijn post de spelregels gaan lezen, maar ik krijg een errorVandaar mijn foutje dan, sorry meneer Cafca
Nog niemand te laat om de naam van deze band in te typen hoorrrrrrrrquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is niet dat 't niet mag, maar teveel typen kost tijd en dan ben je vaak te laat
Ha, je hebt al 8 punten gehaald door de jaren heen lees ik in de totaal stand in topic Mquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Lotte. het volgende:
Hoi, ik ben Lotte. en ik verveel me. Ik gluur hier altijd, maar ik post nooit (okee, in een ver verleden ooit eens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |