Ik hoef 'm zelf heel niet te doen, dus dat komt allemaal wel goed. Gister nog een presentatie gebaasdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn voor een spreekbeurt is zo groep 7.
CBA om op de uni tieten te zoekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Nielez het volgende:
Je mag toch wel tieten plaatsen hoor IB
Die gaat op het lijstje van briljante nieuwe woordenquote:
Dat komt wel als ik ga kokenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
alsof je hier ooit slecht eten hebt gehad
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef IrishBastard het volgende:
Die gaat op het lijstje van briljante nieuwe woorden![]()
!
Dat is dan ook betekenis- en nutteloos.quote:
heul niet,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is dan ook betekenis- en nutteloos.
Het posten van irritant veel negatieve smileys en posts, vooral kotsende, ook wel mobloiaans genoemd.quote:
je vergeet een s, en in dat geval denk ik aan een braakje leggenquote:
Jij bent ook niet echt geïntegreerd hequote:
Haha dat is ook pure noodzaak omdat ik het hele jar niks gedaan heb.. Maar ik vind dit ook een leuk vak om te leren dus dat scheeltquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Yasha studeert erg serieus. Die zit de hele dag met haar neus in de boeken, lijkt het wel. Dat lukt mij gewoon niet.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
Top 50 posters in STA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 14145 Yashaaaaa
002. 9187 swarmahoer
003. 7668 PietjePuk007
004. 6954 Mikkie
006. 5401 Cocktailprikker
008. 4488 LastRequest
014. 2712 HostiMeister
016. 2663 Houniet
017. 2623 IrishBastard
018. 2375 De_Kardinaal
hoezo dominante positie
Wat snap je niet aan STA?quote:
Hebben we echt een NijmegenSC woordenboek nodig? Really? REALLY?!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vullen jullie ff aan dan, anders wordt 't een piet-woordenboek.
Dat was mijn tekst homoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
But it's been my stapler for... many... many years
Mental imagequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
! DUDE, ik zit duidelijk nog ergens anders met mijn hoofd
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
IBies zijn dingen die godzijdank alleen Yashi kan innen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
(let op de titel van het bestand)
en
Ja doei.
Waarom ben je dan beledigd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Californium het volgende:
ik ben beledigd... ik sta ook in die lijst van 50 meeste posters in STA...![]()
![]()
En ook in die van SES.... daar ben ik 2e![]()
quote:
Ow, niet gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ik maakte een grapje omdat ik niet in swarma's geposte lijstje stond
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beetje jammer van IB zijn ogen alleen
Maar die op mijn schoot dat is mijn vriendje
perfect samengevatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
2e in LIF
26ste in STA
28ste in SES
8e in CUL
indeedquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zozo moblo, wilde plannen zie ik in je sig
quote:After Gaby has received her MSc-title, which will be within the next 4 or 5 years or so
Om Nom Nom Nom..... jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zozo moblo, wilde plannen zie ik in je sig
Hetzelfde als bij internetbankieren, het is immers de voorloperquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:16 schreef swarmahoer het volgende:
zou niet eens weten hoe je ze in meot vullen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik ging 'm net postenJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
! En dan te bedenken dat ik nuchter was
Maar, afgezien van mijn hoofd wel een erg leuke foto
![]()
Idd, hij douwde gewoon dat ding in mn hand (wel al ingevuld he) en dat was 't, en nu weet ik dus niet wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij internetbankieren, het is immers de voorloper. Alleen normaal vult degene die geld geeft zo'n kaart in en gooit die bij de bank in de bus, bij morgane is 't dus andersom
.
Bij zijn bank in de bus doen, maar dat had hij gewoon moeten doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef morgane het volgende:
Idd, hij douwde gewoon dat ding in mn hand (wel al ingevuld he) en dat was 't, en nu weet ik dus niet wat ik er mee moet
Kan je die kaart niet gewoon in de bus gooienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef morgane het volgende:
Iddkan ik bij de postbankwinkel giro-enveloppen kopen?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de voor en nadelen om als student in nijmegen te leven ?
Voordelen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de voor en nadelen om als student in nijmegen te leven ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voordelen:
-je mag hier posten
Gefeli, wat is OCTquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
IB! Ik heb een 8,5 voor Juridisch, OCT
dank je
Srsly, ik had een 7quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
IB! Ik heb een 8,5 voor Juridisch, OCT
dank je
en dan kan je gratis al je lieve neefjes en nichtjes meenemenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan wss met mijn werk met 50% korting naar Disney
Ja, niet dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dus hij heeft eigenlijk OOK een 8,5
Waar is de rest van de Top-50?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
Top 50 posters in STA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 14145 Yashaaaaa
002. 9187 swarmahoer
003. 7668 PietjePuk007
004. 6954 Mikkie
006. 5401 Cocktailprikker
008. 4488 LastRequest
014. 2712 HostiMeister
016. 2663 Houniet
017. 2623 IrishBastard
018. 2375 De_Kardinaal
hoezo dominante positie
Dus jij zit hier een beetje zo te lurken.quote:
Jij, neem ik aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie gelooft er anno 2009, nog in god?
Omdat ik Theologie studeer?quote:
quote:Een kardinaal (afkomstig van het Latijnse cardo = deurhengsel, dus scharnierfiguur) is één van de belangrijkste hoogwaardigheidsbekleders van de Katholieke Kerk.
Ja.....?quote:Theologie (synoniem: godgeleerdheid) betekent letterlijk 'godsleer'. Theos is Grieks voor 'God'; logos is Grieks voor 'woord,' 'leer,' 'kennis' of 'verhandeling'. De term theologie is afkomstig uit de christelijke traditie en wordt daarom overwegend gebruikt voor de (studie van de) geloofsinhoud van het christendom.
Tja, dan moet ik je toch teleur stellen!quote:
Interesse misschien? Je hoeft toch ook geen Hollandsche haring te zijn om ichtyologie te studeren?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:10 schreef Nielez het volgende:
Mag ik dan vragen waarom je in godsnaam (ha-ha, snap je 'm?) Theologie studeert?
Tuurlijk wel! Ik word later kardinaal! Lijkt me duidelijk toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je dan niet de enige? Ambieer je er überhaupt wel een baan in
?
de eerste kardinaal die toch sex heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik word later kardinaal! Lijkt me duidelijk toch?
En al die pedo-pastoors dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de eerste kardinaal die toch sex heeft
Ah joh, ga even de deur uit en dat ding halen. Weet je ook weer hoe het zit met je opdracht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik weer
Ik twijfel.. vanaf 4u mogen we langskomen op de HAN om je opdracht op te halen oid (is beoordeeld) maar het regent, ik heb last van m'n hoofd, en ik heb vanochtend pas de opdracht in d'r brievenbus gegooid dus ik betwijfel dat ze mijne al heeft gezien. Aan de andere kant staat het natuurlijk wel wat netter als ik gewoon even langs ga voor het geval dat..
Haha ik kom net uit de regen, ben al de hele dag op pad.. vergat ik er even bij te vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ah joh, ga even de deur uit en dat ding halen. Weet je ook weer hoe het zit met je opdracht.
Nu voel je je misschien schuldig als je niet gaat. Als je wel gaat en ze heeft het nog niet nagekeken krijgt zij een schuldgevoel.
Dus. Beter zij dan jij
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Nielez het volgende:
Ok.
Dan nog steeds, wat kun je met Theologie?
quote:Geestelijk verzorger · Salaris
Salaris
Als beginnend geestelijk verzorger kun je rekenen op een bruto maandsalaris van minimaal zo'n ¤ 2.505,-. Dit kan oplopen tot ruim ¤ 4.655,-.
Dit zijn salarisindicaties voor 2008.
http://www.gobnet.nl/beroep.php?id=35&p=5
Aan een baan kom je toch welquote:Meest gewilde studenten
WO theologie
WO bouwkunde
WO Elektrotechniek
WO Civiele techniek
Hbo openbare orde en veiligheid
Hbo Lerarenopleiding medisch en verzorging
Hbo lerarenopleiding natuur en techniek
Hbo civiele techniek
Hbo vervoer en logistiek
Hbo lerarenopleiding economie en maatschappij
Bron: ROA
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=1100683
Haha nee het probleem is meer dat ik em bij haar thuis in Arnhem heb ingeleverd om 12:30 ongeveer, en dat het ophalen vanaf 16:00 in Nijmegen is.. maar ik weet dus niet tot hoe laat ze nog thuis was. Nu ik haar mail nalees is het me eigenlijk ook niet duidelijk waar we het moeten ophalen.. Maar ik gok het er maar op en ga zo even langsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zielige verhaal aan haar vertellen, gaat ze 'm nakijken waar je bij staat en dan ben je helemaal binnen.
Dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aan een baan kom je toch wel
vast nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef Nielez het volgende:
[..]
Als je nou 16 was had 'ie misschien meer interesse
Gaan we weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
ben immers een vieze lelijke stinkhoer
Maar dat doen ze dus wel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het valt inderdaad 100% mee zie ik nuze lijken niet eens over mn broek uit te steken
En ik post lekker tochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja die ouwe heb wel humor af en toe
en als je wat tegen me hebt, mag je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan we weer. * aandacht geeft
Het ging toch 2 dagen goed.
Ik negeer je heul niet, je buitjes af en toe zijn wat minder maar he, it's human.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
en als je wat tegen me hebt, mag je dat ook gewoon zeggen hoor![]()
anders negeer ik jou ook gewoon![]()
Dat is wel het meest specifieke wat je kan worden (als je niet de kerk in wil). Verder een functie als adviseur voor instanties en adviesorganen etc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet
"WAT kun je er allemaal mee?"
Niet 'Hoeveel zou ik als een -blijkbaar gewilde- Geestelijk Verzorger kunnen verdienen?'
ik bedoel niet dat jij me negeert, maar dat ik jou dan maar zal negeren, als je iets onaanwijsbaars tegen me hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik negeer je heul niet, je buitjes af en toe zijn wat minder maar he, it's human.
Ik zal weer lief doen, teringhoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoel niet dat jij me negeert, maar dat ik jou dan maar zal negeren, als je iets onaanwijsbaars tegen me hebt
Een gast van 40+ die mamma roeptquote:
quote:
De klandizie bij je raam valt dus gemiddeld genomen een beetje tegen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben immers een vieze lelijke stinkhoer
ja, op 5 hoog wordt 't idd vrij lastig jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
De klandizie bij je raam valt dus gemiddeld genomen een beetje tegen?
Dan blijft het idd wel een beetje beperkt tot de glazenwassers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, op 5 hoog wordt 't idd vrij lastig ja
Goed man! Gefeliciteerd!quote:
De hoerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed man! Gefeliciteerd!
Ik ben dus helemaal naar school gegaan maar voor niks helaas.. ze was er niet.. de opdrachten lagen er gewoon om opgehaald te worden. En mijne dus niet, want die heeft ze thuis
scheelt dat het geen mooi weer is komende weekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
speeking of which, ik moet Portaal 's bellen of die ooit nog gaan komen of dat ik zelf maar moet gaan bellen: dat we nog naar buiten kunnen kijken is een wonder
Dat ligt natuurlijk aan de broekquote:
Ja, schuif je eigen falen maar af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
entree kan de tering krijgen stel imbecielen wat denken ze welalsof ik al die onzin ga bewaren als ze nou gewoon n fatsoenlijke wachttijd hebben hoef ik me niet op mn 18 al in te schrijven om 10 jaar later een fatsoenlijk huis te krijgen
Ben het met swarma eens hoor.. vind het raar dat je alleen met je nummer een nieuw wachtwoord kan krijgen. Net als DigiD, volgens mij heb ik dat al 4x opnieuw aangevraagd en ben ik het nu weer kwijtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, schuif je eigen falen maar af.
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de broekBij die broek inderdaad niet en bij andere ook al steeds minder
Ja dat is toch jouw verantwoording niet die van Entree.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik flikker alles in een map in mn email box maarja die prutsers moeten t zonodig op papier toesturen dikke lul dat is allang verteerd hier hoor, en anders ga ik echt niet mn kamer doorspitten
en mn digid kwam ik wel tegen netben ingelogd geweest ff maar je kan er niks
Qua gebruiksvriendelijkheid zou het fijn zijn als ze je dan een toegankelijker manier bieden om alsnog achter je gegevens te komen.. daar gaat het meer om volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat is toch jouw verantwoording niet die van Entree.
is er ook wijn in het spel ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch tussen IB en Yashii?
dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Qua gebruiksvriendelijkheid zou het fijn zijn als ze je dan een toegankelijker manier bieden om alsnog achter je gegevens te komen.. daar gaat het meer om volgens mij.
IB heeft Yashi laatst een smsje van 20 vellen gestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is dat toch tussen IB en Yashii?
Dan weet jij meer dan ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef Sander het volgende:
[..]
IB heeft Yashi laatst een smsje van 20 vellen gestuurd.
grapjes zijn zo niet-leuk meer als je ze uit moet leggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Grap-je. Weet je nog dat hele lange smsje dat CP had verstuurd?
en aangezien de helft van nl daar last van heeft zouden ze beter die shit toegangkelijker moeten maken zoals eigelijk alle dingen waarvoor je n ww nodig hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daar hebben jullie een punt @ LR en Swarmi
Maar swarmi loopt te mopperen over de manier waarop ze het opsturen. En dat hij die papiertjes kwijtraakt/ niet de moeite neemt om ze goed op te bergen is zijn eigen nalatigheid.
Nee, maar ze wonen op elkaars hyves!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
is er ook wijn in het spel ?
Ja I know, ik had even een PI moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Grap-je. Weet je nog dat hele lange smsje dat CP had verstuurd?
failquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat zoiets kwijt raakt.. zeker als je een paar keer van kamer wisselt.
Ik had overigens de laatste keer alles in een tekstdocument gezet volgens mij, maar dat staat dus op m'n kapotte laptop
Tartaar is viesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
Broodjes hamburgertartaarNom nom nom!
Kortom, ik stonk er inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja I know, ik had even een PI moeten plaatsen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
I..I..I.. can always burn the place down..
tot zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef Sander het volgende:
Ik ga maar eens richting vergadering. Ws een paar minuten te laat, dankzij dit kutweer.
nog wat leuks beleefdquote:
De Rickmeesterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef DeRickmeester het volgende:
Er staat gekotseriseerd he :p.
Waarschijnlijk betekent het iets in trant van misselijk/ziek gemaakt tot kotsens toe.
In ieder geval wat ik denk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef DeRickmeester het volgende:
Er staat gekotseriseerd he :p.
Waarschijnlijk betekent het iets in trant van misselijk/ziek gemaakt tot kotsens toe.
In ieder geval wat ik denk.
Oh, wat een heldquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
NeenDit is de man die geholpen heeft bij mijn tietenfipo op werk
Oh ja! Dublin!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Mikkie het volgende:
Het was relaxt. Beetje chill rondgesjouwd daar, wat dingen gezien, wat pubs bezocht enzo. Wel jammer dat die stad echt renkerdekenkerfucking duur is
![]()
.
Juustquote:
Ik heb vanmiddag liggen slapen, maar ben nu nog steeds moe.. Maar moet nu dus leren wat ik vanmiddag niet gedaan hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef LastRequest het volgende:
Heb trouwens net een paar uurtjes geslapen.. word wat brak wakker maar tis wel fijn
Nope, het is bij die ene keer geblevenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef LastRequest het volgende:
Dag Mik!
Ben je me nog tegengekomen?
mooizo lekker shoppenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:haha
Zo, mijn baas heeft eindelijk de moeite genomen mijn salaris te storten.. opzich wel lekker want ik heb vorige en deze maand best zuinig geleefd (Onderhand alleen maar bij ouders gezeten) en omdat ik zoveel uren gemaakt heb zijn het onderhand twee maandsalarisen
Dus dat komt wel goed in Glasgow
Israel vs Hamas geen fuck opgeschoten, afgelopen weekend heel NL schaatsgek (meer dan een miljoen mensen op 't ijs), hier weinig gebeurt op de definitievequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Wie kan mij trouwens even een korte samenvatting geven van drie dagen nieuws in NL (en de rest v/d wereld, want heb alleen een Ierse Metro gelezen) en drie dagen Nijmegentopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |