NOU...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens niet gek, ik ben een aardbei
Zat daar een vrouw in ofzo ?quote:
Wellicht, dat zou je aan google moeten vragen, die weet meer vandit plaatje dan ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat daar een vrouw in ofzo ?
Noodlanding, jeweettochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat daar een vrouw in ofzo ?
Oke, ik ga even niets aan google vragen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht, dat zou je aan google moeten vragen, die weet meer vandit plaatje dan ik
Waarom niet? Hij geeft meestal heel vriendelijk antwoord, en is meestal wel in voor wat vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ga even niets aan google vragen..
Okay, na deze post teruggelezen te hebben, is het denk ik tijd naar bed te gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij geeft meestal heel vriendelijk antwoord, en is meestal wel in voor wat vragen.
Heel sociaal iets, dat google.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Okay, na deze post teruggelezen te hebben, is het denk ik tijd naar bed te gaan
quote:
Impopulairste moderatorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
welke award?
Ooh nou ik voel me goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is te vroeg om een goede morgen te zijn
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh nou ik voel me goeddus niet zo klagen en carpe diem
Waarom zou je in godsnaam tot 3 uur 's nachts achter de computer gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.
Zien zien zien!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef Elmostyle het volgende:
Ik kon 't niet laten, heb ook een bewegende webcam foto gemaakt
Tsja, ik lag ook pas na half 2 in bed hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.
Best gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam tot 3 uur 's nachts achter de computer gaan zitten?
Tja, dat is je eigen schuld. Daarbij, 's nachts een vent, 's morgens een vent, anders had je maar op tijd moeten gaan slapen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel heur, maar ja, dat heeft meer te maken met de tijdsverschillen tussen NL en USA.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ik me verveeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben er toch ook om negen uur al uit, hè? Dat betekent nog niet dat ik het leuk moet vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is je eigen schuld. Daarbij, 's nachts een vent, 's morgens een vent, anders had je maar op tijd moeten gaan slapen.
[..]
Oh je zit al in de US bij je vriendin? Ik dacht dat je nog in NL zatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Doe ik soms ook wel heur, maar ja, dat heeft meer te maken met de tijdsverschillen tussen NL en USA.
Ja inderdaad, dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh je zit al in de US bij je vriendin? Ik dacht dat je nog in NL zat
Ik gok dat hij om 3 uur wakker is wegens het tijdsverschil van hier met US. Dat hij dan dus van hier de US gaat bereikenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit in NL, maar zij in USA en ik wil d'r in het weekend wel even zien/spreken. Overigens hebben we besloten niet naar de US te verhuizen (te veel gedoe en geregel) , over 2 maanden komt ze weer gewoon naar NL om hier te werken en dan zal ze af en toe naar US gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik gok dat hij om 3 uur wakker is wegens het tijdsverschil van hier met US. Dat hij dan dus van hier de US gaat bereiken
Mensen die te laat komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja even douchen hoor!
Ik heb mn eigen ochtend verpest omdat ik om 11 uur op school moet zijn om me te meldenwas te laat gisteren. Maarja als je je bedenkt dat ik me eigenlijk om kwart voor 8 moest melden heb ik me er goed uit gered
!
Te laat is te laat, nu geen smoesjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was maandagmorgen, ik was moe, ik had wind tegen!
Have mercy on me.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
Ooh op die manier!
Nouja, wel tof dat ze weer naar NL komt toch?
Smoesjes!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was maandagmorgen, ik was moe, ik had wind tegen!
Have mercy on me.
Ook tegen emo-bomen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef Metalfrost het volgende:
En ik praat tegen bomen, eins!
[ afbeelding ]
Goeie moggelquote:
Ja, daarom dat verlepte plaatje.quote:
Maar ik sta erop =(quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien zien zien!
[..]
Tsja, ik lag ook pas na half 2 in bed hoor!
Wat tolerant van je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, daarom dat verlepte plaatje.
Tevens bomen met kanker.
Mijn wekker ging eerst om 8 uur, toen om half 9, en om 9 uur ging ik er uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Goeie moggel
Ben net hardhandig uit mijn eigen bed verwijderd.
Ja ik sta dagelijks garant voor al die miljarden mensen die hun niets aantrekken van het gedrag van bomen en hun stress, hoewel ze onder het mom van 'teveel koolstofdioxide' niets te klagen hebben, fotosynthese enzo.quote:
Ik heb morgen een bio proefwerk, wil je helpen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja ik sta dagelijks garant voor al die miljarden mensen die hun niets aantrekken van het gedrag van bomen en hun stress, hoewel ze onder het mom van 'teveel koolstofdioxide' niets te klagen hebben, fotosynthese enzo.
Zeikverhaal.
Sla maar over.
Ok, stuur maar opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een bio proefwerk, wil je helpen?
De was moest gebeuren dus moeders besloot mijn bed af te halen met mij er nog in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn wekker ging eerst om 8 uur, toen om half 9, en om 9 uur ging ik er uit.
Niks!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
En nu de hamvraag, wat moet ik vandaag nou weer aan.
niets, dat maakt pas indruk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
misschienquote:
Dit is nu al de tweede keer dat we precies hetzelfde posten. Hou er eens mee op!quote:
Mietjuh!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Origineel johen ik denk niet dat ik dan de fietstocht naar school overleef
Laat de innards van je kledingkast eens zien aan onsch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
Haha kom op johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
misschien![]()
Alleen is niet bep. mijn knapste feateauw![]()
en klasgenoot loopt idioot te doen, wil ik je niet aan doen
Gezellig jitzzzze dat je ook op dat forum komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zie ik op het übersneue flitsservice forum allemaal Fok! smilies?
Ik heb álles dat je je maar kunt bedenken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat de innards van je kledingkast eens zien aan onsch.
Die smilies kom je overal tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Elke keer als ik je naam zie moet ik aan Jizz denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Dit is helemaal royal sadnessquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die smilies kom je overal tegenof die van phpBB.
Ik lurk alleen maar daar. Mensen uitlachen die met 200+ over de weg vliegen en dan gaan huilen dat ze gepakt zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gezellig jitzzzze dat je ook op dat forum komt
Wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke keer als ik je naam zie moet ik aan Jizz denken.
Ik ken het niet eens, eens kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik lurk alleen maar daar. Mensen uitlachen die met 200+ over de weg vliegen en dan gaan huilen dat ze gepakt zijn
In het juridisch sub forumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens, eens kijken
1. jizzquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
1. jizz
is an organic fluid known as semen that usually contains spermatozoa. It is secreted by the gonads (sexual glands) and other sexual organs of male or hermaphroditic animals, including slugs, for fertilization of female ova. The process of discharge is called ejaculation.
She got jizz all over her : She has semen all over her.
Ik ookquote:
Kunnen we wel, hebben we geen zin in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen helemaal naar school gefietst en heb me gemeld enzovoorts en jullie kunnen niet eens een pagina vol krijgen in de tussentijd?
zit je nu op school gelijk weer te fokkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen helemaal naar school gefietst en heb me gemeld enzovoorts en jullie kunnen niet eens een pagina vol krijgen in de tussentijd?
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
zit je nu op school gelijk weer te fokken![]()
Damm
blijven ontkennen
Lul niet, het is gewoon saai hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we wel, hebben we geen zin in.
Zelfstudie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.
Nou, als ik het wil krijg ik echt wel een pagina vol heur!quote:
De enige reden dat ik commentaar op je heb is omdat ik zelf nog minder te doen heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.
Rietkipquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
Kom we doen een lepeltopic na als tijdsverdrijf!
Ik noem een naam van een dier en jullie moeten met de laatste letter en nieuw dier bedenken
Miereneter
Dildoquote:
Roloquote:
Begint Rolo soms met een Tquote:
Leeuwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen beest Florian!
![]()
Maargoed, Egel.
Goeie moggelquote:
Joaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit?
[ afbeelding ]
Ik kan wel wat bedenkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
naaktslakquote:
Gewoon naar de friettent gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij bent seksueel gefrustreerd dus ik wil het niet eens horen!
Ik las neukhoorn.quote:
He wat? Ben ik in Amsterdam? Ik wist niet dat het kantoor waar ik werkte verhuist wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
Echte mannen zijn nu trouwens in ons aller Mokum. Of niet Jitzeeeeeeeeeeee?
Dat zeg je in elke SC, koop ze dan eensquote:
Ik wordt bijna gelukkig dat ik overdag niet in Amsterdam benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik moet zo naar Amsterdam, daten?
Ik word ongelukkig dat je word met dt schrijftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt bijna gelukkig dat ik overdag niet in Amsterdam ben
Kan toch niks vinden, piemelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat zeg je in elke SC, koop ze dan eens
Ik doedt overal dt achter, dan is het altijd goedtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig dat je word met dt schrijft
Tsja, daar kan ik toch ook niks aan doenquote:
Sollicitatiegesprek om 3 uurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef De_Ananas het volgende:
Wat ga je doen in Mokum Florian?
In Amsterdam wonen maar wel ergens anders werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik doedt overal dt achter, dan is het altijd goedt
Waarvoor?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek om 3 uur
Bij WTC
Dat is op zich niet zo heel vreemd toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen maar wel ergens anders werken!
Blijf maar thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek om 3 uur
Bij WTC
Wel, echte mannen werken aan het Museumpleinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel vreemd toch?
Omdat je toch niet wordt aangenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
't is in het gebouw
hoezo thuis blijven?
En waarom denk je datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je toch niet wordt aangenomen
Het Van-Gogh museumquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wel, echte mannen werken aan het Museumplein
Ja, vast. Dat doen ze alleen maar om je ego te strelen, zodat je niet in de goot belandquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En waarom denk je dat![]()
Ik ben zelf door ze benaderd namelijk
Nee, mijn museum is al een keer of 12091209120127812787214314079875240567420756234653264536741203120 voorbij gekomenquote:
Dat jij nou bij de groenvoorziening werktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vast. Dat doen ze alleen maar om je ego te strelen, zodat je niet in de goot beland
Beter dan de bruinvoorzieining.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat jij nou bij de groenvoorziening werkt
Hoe vaak?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, mijn museum is al een keer of 12091209120127812787214314079875240567420756234653264536741203120 voorbij gekomen!
Hoe kom je daar nou bij? Sinds wanneer heb je internettoegang in het plantsoen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat jij nou bij de groenvoorziening werkt
Echte mannen werken nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wel, echte mannen werken aan het Museumplein
Nee, boeit me nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
Bwheh plu heb je die nieuwe NC teams al gezien?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, stelletje werkschuw tuig, gaat er nog wat gebeuren hier?
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
M'n maat is aan de telefoon met iemand die ik niet ken, zegt ie zo van:
''Ik ben bij Maurits''
Aan de andere lijn:
''zitten jullie te frituren?''!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeft ie nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef reetveter het volgende:
Whehehe werd net iemand geschept maakt die een halve salto![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Die hoer van een kapster hier heeft mn haar verneukt
Aan achterkant te lang, voor en midden te kort, en een model waar ze in de jaren 50 al voor waakten
De hoer!!!!!!!
Ziet er toch netjes uit?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor midden te kort, achterkant te lang. Model waar ze in de jaren 50 alweer voor waakten.
![]()
Het scheelt niet veel inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor midden te kort, achterkant te lang. Model waar ze in de jaren 50 alweer voor waakten.
![]()
Details!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
hij heeft een piekfijne wraakactie uitgevoerd net.
eh wha?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef reetveter het volgende:
Verdomme der wordt maar niet gevochten
Ooohquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat er niet gemat wordt op tv met ijshockey.
Ik zie nog weinig.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef reetveter het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Wie als eerste een kutpalestijn ziet
Das een tactiek wanneer iedereen moe is en eruit wiltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Waarom gaat iedereen die scoort eruit? Iemand er verstand van?
nee hoor, gister keek ik het ook en toen gingen ze met zijn allen knallenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie nog weinig.....
Ik verwacht eigenlijk elk moment een grote flits, en daarna een hele grote paddestoel. En dat de stream dan uitvalt en je suggesties gaat geven waarom hij het mogelijk niet zo doen. (geen internet, niet de juiste player)![]()
Ach nee tochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik blijf zitten op wiskunde.
Ik zag tankjes going off-roadquote:
Wiskunde is een helquote:
Neeeequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Hallo allemaal, ik ben weer vrij
quote:
Stuur mij eens een vette samenvatting zodat ik minder hoef te leren danquote:
Ik ben nog voorzienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stuur mij eens een vette samenvatting zodat ik minder hoef te leren dan
Ik kom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef reetveter het volgende:
Jazz volgens de commentator is nu 1 van de lompste ploegen aan de beurt
En ik hoor weer ambulances in Gaza![]()
Puuuure vervelingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo boeiend is de gaza toch ook weer niet?
Je kan net zo goed red alert 2 spelen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gaan jullie je maar vervelen, ik heb huiswerk begeleiding.
Heb ik ook 3 jaar gehadquote:
Bij ons aller pedo Jos?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb ik ook 3 jaar gehadTijd van me leven gehad
Nee, op school. Onder het genot van Thee en een koekjequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
Een man komt thuis van het werk met een bos bloemen voor z'n vrouw.
Zegt die vrouw: "Nou moet ik vanavond zeker weer met mijn benen wijd."
Zegt die man: "Hoezo? Heb je geen vaas dan?"
Ik wist niet dat het alweer vrijdag was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
Een man komt thuis van het werk met een bos bloemen voor z'n vrouw.
Zegt die vrouw: "Nou moet ik vanavond zeker weer met mijn benen wijd."
Zegt die man: "Hoezo? Heb je geen vaas dan?"
Ik krijg tranen in mn ogen hiervanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Een Turkse vrouw gaat naar de kapper, gaat op de kappersstoel zitten, doet haar jurk omhoog en wijst met haar vinger: 'Knippen' zegt ze. Waarop de kapper zegt: ' Nee mevrouw, dat doe ik niet.' Zegt de Turkse vrouw: 'Enne, me buurvrouw zegt dat je een kut kapper bent!'
Niet van het lachen mag ik hopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik krijg tranen in mn ogen hiervan
quote:
Post al niks meerquote:
imma kill someone.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
HOI
En is het nog een beetje leuk hier? Of nog in de handen van Yvonne?
Volgens mij heb jij nu een poging tot c-c-c-c-c-c-combo breaker van 2009 verneuktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
HOI
En is het nog een beetje leuk hier? Of nog in de handen van Yvonne?
Wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nu een poging tot c-c-c-c-c-c-combo breaker van 2009 verneukt
We?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Kom, we gaan voor die motherfucking LAPO
isohunt of TPBquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft een goede torrent voor photoshop?
doe gewoon torrentz.com en dan met veel positieve reacties shitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:19 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft een goede torrent voor photoshop?
Nee, hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |