NOU...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens niet gek, ik ben een aardbei
Zat daar een vrouw in ofzo ?quote:
Wellicht, dat zou je aan google moeten vragen, die weet meer vandit plaatje dan ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat daar een vrouw in ofzo ?
Noodlanding, jeweettochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat daar een vrouw in ofzo ?
Oke, ik ga even niets aan google vragen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht, dat zou je aan google moeten vragen, die weet meer vandit plaatje dan ik
Waarom niet? Hij geeft meestal heel vriendelijk antwoord, en is meestal wel in voor wat vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ga even niets aan google vragen..
Okay, na deze post teruggelezen te hebben, is het denk ik tijd naar bed te gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij geeft meestal heel vriendelijk antwoord, en is meestal wel in voor wat vragen.
Heel sociaal iets, dat google.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Okay, na deze post teruggelezen te hebben, is het denk ik tijd naar bed te gaan
quote:
Impopulairste moderatorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
welke award?
Ooh nou ik voel me goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is te vroeg om een goede morgen te zijn
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh nou ik voel me goeddus niet zo klagen en carpe diem
Waarom zou je in godsnaam tot 3 uur 's nachts achter de computer gaan zitten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.
Zien zien zien!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef Elmostyle het volgende:
Ik kon 't niet laten, heb ook een bewegende webcam foto gemaakt
Tsja, ik lag ook pas na half 2 in bed hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn laatste post gisteren wasom 3 uur, mijn eerste post vandaag om half 10, dan vind ikdat ik het recht heb dit een hele slechte ochtendte vinden.
Best gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam tot 3 uur 's nachts achter de computer gaan zitten?
Tja, dat is je eigen schuld. Daarbij, 's nachts een vent, 's morgens een vent, anders had je maar op tijd moeten gaan slapen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel heur, maar ja, dat heeft meer te maken met de tijdsverschillen tussen NL en USA.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ik me verveeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben er toch ook om negen uur al uit, hè? Dat betekent nog niet dat ik het leuk moet vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, dat is je eigen schuld. Daarbij, 's nachts een vent, 's morgens een vent, anders had je maar op tijd moeten gaan slapen.
[..]
Oh je zit al in de US bij je vriendin? Ik dacht dat je nog in NL zatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Doe ik soms ook wel heur, maar ja, dat heeft meer te maken met de tijdsverschillen tussen NL en USA.
Ja inderdaad, dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh je zit al in de US bij je vriendin? Ik dacht dat je nog in NL zat
Ik gok dat hij om 3 uur wakker is wegens het tijdsverschil van hier met US. Dat hij dan dus van hier de US gaat bereikenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit in NL, maar zij in USA en ik wil d'r in het weekend wel even zien/spreken. Overigens hebben we besloten niet naar de US te verhuizen (te veel gedoe en geregel) , over 2 maanden komt ze weer gewoon naar NL om hier te werken en dan zal ze af en toe naar US gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik gok dat hij om 3 uur wakker is wegens het tijdsverschil van hier met US. Dat hij dan dus van hier de US gaat bereiken
Mensen die te laat komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja even douchen hoor!
Ik heb mn eigen ochtend verpest omdat ik om 11 uur op school moet zijn om me te meldenwas te laat gisteren. Maarja als je je bedenkt dat ik me eigenlijk om kwart voor 8 moest melden heb ik me er goed uit gered
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |