Te laat is te laat, nu geen smoesjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was maandagmorgen, ik was moe, ik had wind tegen!
Have mercy on me.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
Ooh op die manier!
Nouja, wel tof dat ze weer naar NL komt toch?
Smoesjes!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het was maandagmorgen, ik was moe, ik had wind tegen!
Have mercy on me.
Ook tegen emo-bomen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef Metalfrost het volgende:
En ik praat tegen bomen, eins!
[ afbeelding ]
Goeie moggelquote:
Ja, daarom dat verlepte plaatje.quote:
Maar ik sta erop =(quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien zien zien!
[..]
Tsja, ik lag ook pas na half 2 in bed hoor!
Wat tolerant van je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, daarom dat verlepte plaatje.
Tevens bomen met kanker.
Mijn wekker ging eerst om 8 uur, toen om half 9, en om 9 uur ging ik er uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Goeie moggel
Ben net hardhandig uit mijn eigen bed verwijderd.
Ja ik sta dagelijks garant voor al die miljarden mensen die hun niets aantrekken van het gedrag van bomen en hun stress, hoewel ze onder het mom van 'teveel koolstofdioxide' niets te klagen hebben, fotosynthese enzo.quote:
Ik heb morgen een bio proefwerk, wil je helpen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja ik sta dagelijks garant voor al die miljarden mensen die hun niets aantrekken van het gedrag van bomen en hun stress, hoewel ze onder het mom van 'teveel koolstofdioxide' niets te klagen hebben, fotosynthese enzo.
Zeikverhaal.
Sla maar over.
Ok, stuur maar opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb morgen een bio proefwerk, wil je helpen?
De was moest gebeuren dus moeders besloot mijn bed af te halen met mij er nog in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn wekker ging eerst om 8 uur, toen om half 9, en om 9 uur ging ik er uit.
Niks!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
En nu de hamvraag, wat moet ik vandaag nou weer aan.
niets, dat maakt pas indruk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
En nu de hamvraag, wat moet ik vandaag nou weer aan.
misschienquote:
Dit is nu al de tweede keer dat we precies hetzelfde posten. Hou er eens mee op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |