Kunnen we wel, hebben we geen zin in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen helemaal naar school gefietst en heb me gemeld enzovoorts en jullie kunnen niet eens een pagina vol krijgen in de tussentijd?
zit je nu op school gelijk weer te fokkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben ondertussen helemaal naar school gefietst en heb me gemeld enzovoorts en jullie kunnen niet eens een pagina vol krijgen in de tussentijd?
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
zit je nu op school gelijk weer te fokken![]()
Damm
blijven ontkennen
Lul niet, het is gewoon saai hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kunnen we wel, hebben we geen zin in.
Zelfstudie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.
Nou, als ik het wil krijg ik echt wel een pagina vol heur!quote:
De enige reden dat ik commentaar op je heb is omdat ik zelf nog minder te doen heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen? Ik heb geen les nu en mn vrienden zijn er nog niet omdat die ook nog geen les hebben.
Rietkipquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
Kom we doen een lepeltopic na als tijdsverdrijf!
Ik noem een naam van een dier en jullie moeten met de laatste letter en nieuw dier bedenken
Miereneter
Dildoquote:
Roloquote:
Begint Rolo soms met een Tquote:
Leeuwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is geen beest Florian!
![]()
Maargoed, Egel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |