Dan doen we het laat in maartquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom trouwens. Hangt even van mijn revalidatieshizzle af.
Ja, want ik moet er wel bij zijn natuurlijkquote:
*pets*quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want ik moet er wel bij zijn natuurlijk.
Het sal regt kom.
Ik wil Muis ook zien!.
Kunnen wij doofjes tegen de wrede horenden opboksen! *high five, Muis!*
Ik zal op boksles gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want ik moet er wel bij zijn natuurlijk.
Het sal regt kom.
Ik wil Muis ook zien!.
Kunnen wij doofjes tegen de wrede horenden opboksen! *high five, Muis!*
Spew wibs dan? Bij Broadway.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
Ik kom alleen als we niet gaan steengrillen of zo want daar was ik op voorhand al tegen
* ElisaB neemt afscheid van haar hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
Kim, die je bevallige kop eraf rukt als je niet komt meeten!
Je moet komen, want ik moet nog met jou pratenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
En als jullie allemaal zeggen dat ik moet komen
Tuurlijk moet jij ook komen!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
En als jullie allemaal zeggen dat ik moet komen
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
PF is ook helemaal niet veeleisend...
Dat plaatje staat voor GREYSE MUIS!
En ter herinnering aan het rattenvlees van vorige keer
Wat zij zegt ^^quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
En als dat eerste plaatje uit de OP gaat
Zeg, dacht jij grappig te zijn ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Muis006 het volgende:
On closer thought: zullen we in Eindhoven meeten? Dan hoeft Vik niet zo ver te treinen
Verander jij anders ff binnen 2 minuten alle plannenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:44 schreef Muis006 het volgende:
On closer thought: zullen we in Eindhoven meeten? Dan hoeft Vik niet zo ver te treinen
Ik ga nergens eten met een piemel in de naam.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef P.F het volgende:
Laten we anders nu wel in papalamepiemellos eten
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, dacht jij grappig te zijn ofzo?
En de andere helft van de dames durft vast niet in bikini/badpakquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Als we gaan zwemmen gaan Muis en ik niet mee hoor, want dan moeten de implantaten en hoorapparaten af.
Heb je de OP uberhaupt wel gelezen?quote:
Dan koop je maar wat minder klerenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef P.F het volgende:
O dan ga ik nu alvast sparen voor een treinkaartje
Ik heb vorige maand 0 euro uitgegeven aan kledingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de OP uberhaupt wel gelezen?
[..]
Dan koop je maar wat minder kleren
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de OP uberhaupt wel gelezen?
[..]
Dan koop je maar wat minder kleren
Utrecht, staat in de OPquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik wil ook graaaaaag komen
maar moet nog maar zien of ik kan(werken enzo)
en of het een beetje centraal is...
(aangezien ik geen OV enzo meer heb is openbaar vervoer wel erg duur.....)
Ik heb de vorige keer geen vlees gegeten hoor, zag er echt niet lekker uitquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die hadden wij op ons bord, de laatste keer.
had jij alleen maar frrrrrrrrrrrrrrriet?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer geen vlees gegeten hoor, zag er echt niet lekker uit
Ja, maar ik had thuis al gegetenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had jij alleen maar frrrrrrrrrrrrrrriet?
vanuit groningen via Hoogeveen??quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
DaD moet ook komen, want dan kunnen we samen treinen.
Dan nemen wij de sneltreinquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
vanuit groningen via Hoogeveen??
stap ik daar op
quote:
Zo heeeey!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
* Greys komt Muis helpen
HET MAG HIER ALLEEN OVER DE MEET GAAN!
Anders vallen er klappen, of rukt Kim jullie bevallige hoofdjes er af!
[ afbeelding ]
*mep*quote:Op maandag 12 januari 2009 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zo heeeey!
Dierenvoer, autopraatjes, kinderfoto's. Offtopic genoeg?
Dat ziet er ook wel heel leuk uitquote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
Zullen we er anders Bilthoven van maken en dan een hightea @ Bubbles & Blessings?
Ligt 2 minuten lopen vanaf het treinstation!
Wat een schattige website!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
Zullen we er anders Bilthoven van maken en dan een hightea @ Bubbles & Blessings?
Ligt 2 minuten lopen vanaf het treinstation!
Ik ben op 14 of 20 februari dat weekend wegquote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
februari daneinde??? dan kan ik misschien wel....
Wel even iets om in de gaten te houden!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
Bij de gemaakte reservering staat het aantal vast. Deze kan tot 24 uur van tevoren verandert worden. Er zal � 15,00 in rekening worden gebracht p.p. die niet geannuleerd is.
Eens met mede-cyborgquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Muis006 het volgende:
High tea vind ik een prima idee!
En wat betreft die 15 euro voor een afzegging: dat geld moet imho door degene die afzegt betaald worden. Afzeggen kan immers tot 24 uur van tevoren!
Ik kan in principe elk weekend wel, mits in idd eind januari geopereerd word. Ik ga niet met vette, ongewassen haartjes naar een meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Muis006 het volgende:
Snel een datum prikken is ook wel handig, anders zijn we 2 maanden bezig met discussieren en uitstellen. Ik stel voor dat iedereen deze week (dus tot zondagavond) aan moet geven of hij/zij wel of niet meegaat. Dan regelen we volgende week een datum?
muisie, het hangt voor mij puur van de datum af of ik meega, dus eerder kan ik niet zeggen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Muis006 het volgende:
Snel een datum prikken is ook wel handig, anders zijn we 2 maanden bezig met discussieren en uitstellen. Ik stel voor dat iedereen deze week (dus tot zondagavond) aan moet geven of hij/zij wel of niet meegaat. Dan regelen we volgende week een datum?
Zo, dat is beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
DaD moet ook komen, want dan kunnen we samen treinenhet lijkt me zo leuk om die eens te ontmoeten!
Kunnen we niet afspreken van 14:00 tot 16:30 doen we high teaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef kwakveense het volgende:
ik ben de hele maand februari en de eerset week van maart in amerika, en zit in maart al heeeeeel vol, maar als ik kan kom ik denk ik wel...
ik word niet heel warm van de high tea omdat ik vrijwel niks van de hapjes lust en dan is t wel heel duurmaar t gaat om de gezelligheid, dus daar zet ik me wel overheen.
Nou dan! There is more to me than just a pretty face.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar ik ken jou al.
Nou ja, van gezicht dan. Verder niet echt.
En dat is net het enige weekend dat ik niet kanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik kan van de weekenden in maart alleen het weekend 7/8 maartdus bij deze
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
28 feb kan ik niet....
ik kan dus 7/8 maart
21/22 feb
zo 22 en zo 29 maart
Helaas is Broadway één van de weinige restaurants in Utrecht die dat echt niet hebben.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee?
O.
Ze hebben er vast wel vega shizzle.
Wie gaan er mee:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Idee: als iedereen hier post of ze meegaan of niet (data even achterwege laten!) maak ik aan het eind van de week een datumprikker die ik rondstuur.
Wie gaan er mee:quote:
Dan krijgen we 3 topics met wie wanneer kan en wie wanneer toch niet wil. Besides, het is aangeven of je wil, niet of je kan. Zo weet ik naar wie ik de datumprikker moet sturen en kan je daar aangeven wanneer je kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
is 't niet handiger om eerst een datum te prikken en dán te kijken wie er kunnen?
Dit lijkt mij inderdaad ook de meest snelle en handige manier. De datum die het meest gekozen wordt, gaat het dan worden, neem ik aan? Anders krijg je van die eindeloze discussies...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan krijgen we 3 topics met wie wanneer kan en wie wanneer toch niet wil. Besides, het is aangeven of je wil, niet of je kan. Zo weet ik naar wie ik de datumprikker moet sturen en kan je daar aangeven wanneer je kan.
Dan kunnen we samen treinen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef Liejannuh het volgende:
Wie gaan er mee:
DevilsAndDust
Viking84
Muis006
Tjd
cyclinggirl
BJ
Motorbloempje
loveli
Phaidra
Liejannuh
Yep. Of anders gezegd: de datum waarop de meesten kunnen. Er zullen altijd wel mensen zijn die niet kunnen. Jammer dan, we kunnen niet met iedereen rekening houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit lijkt mij inderdaad ook de meest snelle en handige manier. De datum die het meest gekozen wordt, gaat het dan worden, neem ik aan? Anders krijg je van die eindeloze discussies...
ik kom niet hoor! Tenzij jullie meeten in Stockholm, dat is nog wel te bereizen.quote:
Da's waar! Ook alweer een hele tijd geleden trouwens, maar toch.quote:
Maar wij zijn allemaal heel lief hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar! Ook alweer een hele tijd geleden trouwens, maar toch.
Maar dan zijn er nog zoveel nieuwe mensen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd wat de Slank-Mannen van het idee vinden!
We halen ze wel over
Zal ik met m'n 10 posts in de SC ook komen? Om het aantal mannen een beetje op te schroeven? Tenzij ik moet werken dan...quote:
vooral jij en greys lijken me gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:42 schreef kwakveense het volgende:
Wie gaan er mee:
DevilsAndDust
Viking84
Muis006
Tjd
cyclinggirl
BJ
Motorbloempje
loveli
Phaidra
Liejannuh
Tinkepink
Kwakz0r
ik ben écht niet eng....
Hoe meer zielen mannen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef MuadDib het volgende:
[..]
[..]
Zal ik met m'n 10 posts in de SC ook komen? Om het aantal mannen een beetje op te schroeven? Tenzij ik moet werken dan...
Lees de OP van het Slank SC topic!quote:Ik zet me vooralsnog even op de lijst, maar ik weet 't nog niet helemaal zeker.
Als ik kom ga ik alle nieuwtjes van motors opzoeken en dan gaan we die besprekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
je bent zeker welkom
je post toch mee?
Als je nou nooit meepost en totaal geen band zou hebben met de rest van de posters, nou ja, dan kunnen we je nog niet weigerenwant het is een algemene Fok! meet ,maar dan zou ik het raarder vinden als je zou komen, maar je post hardstikke gezellig en leuk mee, dus kom gewoon
![]()
En als wij allebei komen gaan we liwwadders praten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:20 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik kom ga ik alle nieuwtjes van motors opzoeken en dan gaan we die bespreken
Sowieso doe ik mijn cambuur sjaal om.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als wij allebei komen gaan we liwwadders praten!
Dan kom ik met mn Feyenoordsjaal omquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef neen het volgende:
[..]
Sowieso doe ik mijn cambuur sjaal om.
ik was vandaag even bij het stadion en hield de deur voor de trainer open! te gek gaaf, cool, onvergetelijk en fantastisch!
Als er iemand niet komt en dat niet binnen 24 van te voren heeft afgezegd moet diegene idd 15 euro betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:35 schreef P.F het volgende:
En stel je komt niet maar er is wel gereserveerd? Dan moet je 15 euro betalen.. Moarrr.... Moeten we dat dan van te voren regelen (allemaal geld op een rekening storten, handig met betalen) of gaan we er van uit dat 't allemaal goed komt?
Ja ik dacht inderdaad ook aan SS... En dat het de vorige keer een beetje een rommeltje was met afrekenen (de ene helft vond 't wel prima, de andere helft wou alles narekenen)quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er iemand niet komt en dat niet binnen 24 van te voren heeft afgezegd moet diegene idd 15 euro betalen.
Ik denk persoonlijk dat we daar wel op kunnen vertrouwen, toch een beetje 'ons kent ons' natuurlijk met de Slankies onderling. We weten elkaar altijd wel te vinden
Hoewel dat ook weer niet altijd op gaat. Think Secret Santa![]()
Maar dit zijn toch vaste bedragen? Dat scheelt natuurlijk wel. We weten van tevoren precies hoeveel we kwijt zullen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik dacht inderdaad ook aan SS... En dat het de vorige keer een beetje een rommeltje was met afrekenen (de ene helft vond 't wel prima, de andere helft wou alles narekenen)
Volgens mij ging het -voor een meeting- juist heel goed vorige keerquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik dacht inderdaad ook aan SS... En dat het de vorige keer een beetje een rommeltje was met afrekenen (de ene helft vond 't wel prima, de andere helft wou alles narekenen)
Precies!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij ging het -voor een meeting- juist heel goed vorige keerEr was zowaar geld over voor een -onverdiende- fooi!
Die laat het afhangen van het aantal lekkere wijven dat mee gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
+ dat engeltje van Kaas????? wasda??
Wij 2 zijn er al, dat moet genoeg zijn!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die laat het afhangen van het aantal lekkere wijven dat mee gaat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
Wie gaan er mee:
DevilsAndDust
Viking84
Muis006
TJDoornbos
cyclinggirl
BJ
Motorbloempje
loveli
Phaidra
Liejannuh
Tinkepink
kwakveense
Mini_rulez
P.F
Greys
conleche
Pandorah
Goodbye
Wie gaan er misschien mee:
* BlaatschaaP
*neen
*MuadDib
*Chicolate
*kaasplankje
Ik lees bij een paar misschieners als motivatie inderdaad 'afhankelijk van de datum'. Iedereen maar op de misschienlijst dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, de misschieners, waar hangt dat vanaf of jullie wel of niet mee gaan?
Want als het om de datum gaat dan moet er voor ons aller naam een sterretje. De lijst is puur voor 'Wie WIL er mee' en dan daarna prikken we een datum waarop de meesten kunnen.
Of hangt jullie voorbehoud ergens anders aan vast?
/nieuwsgierig
Hahaha absoluutquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij 2 zijn er al, dat moet genoeg zijn!!
Er staan er nu al 17 in de lijst, hoeveel lekkere wijven kan een man aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is het niet de datum, maar meer of ik wel behoefte heb aan een meet. De laatste keer dat ik een Fok!meet heb bijgewoond is alweer jaren geleden en ik weet niet of ik wel zin heb om dat weer te doen. Het is toch altijd vreemd om mensen te ontmoeten die je alleen van het internet kent, dus ik zal waarschijnljk op het laatste moment beslissen of ik meegaquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, de misschieners, waar hangt dat vanaf of jullie wel of niet mee gaan?
Want als het om de datum gaat dan moet er voor ons aller naam een sterretje. De lijst is puur voor 'Wie WIL er mee' en dan daarna prikken we een datum waarop de meesten kunnen.
/nieuwsgierig
Je hebt mij wel eens gemeet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Bij mij is het niet de datum, maar meer of ik wel behoefte heb aan een meet. De laatste keer dat ik een Fok!meet heb bijgewoond is alweer jaren geleden en ik weet niet of ik wel zin heb om dat weer te doen. Het is toch altijd vreemd om mensen te ontmoeten die je alleen van het internet kent, dus ik zal waarschijnljk op het laatste moment beslissen of ik meega.
Het gaat bij mij slechts om de datum. Dus:quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
/nieuwsgierig
Max. 75 personen per reservering!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
Hoeveel gasten kan die tent hebben Viev, voor een High Tea?
Is het klein/groot? Gaan we er nog in passen?
Ohhhhhhhh! Dat komt goed dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Max. 75 personen per reservering!
... zei zij mysterieusquote:
SHE is bang voor cyborgs.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Muis006 het volgende:
SHE is gewoon bang voor mijn schattige persoontje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Misschien helpt lokken met een babygeit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het stom dat SHE niet komt. Dat laten we toch niet gebeuren?
Ik vind dat jij wel opvallend mak reageert (had meer een offensief verwacht van jou? "Nee?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien helpt lokken met een babygeit!
Ik heb al direct gePMd mop, wat denk jij nou! Ik en mak reageren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel opvallend mak reageert (had meer een offensief verwacht van jou? "Nee?Waarom niet?
Je moet wel komen hoor!
").
Of heeft SHE al eens tegen jullie gezegd dat ze niet weer naar een meet zou gaan?
Datum en of ik op dat moment in een bui ben om iets gezelligs te gaan doen en daar geld aan uit te geven. Ik moet eigenlijk sparen enzo, voor op kamers etcquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
/nieuwsgierig
Nou jij wilde eerst ook niet en we hebben net zo lang gemekkerd tot je wel kwam. Dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al direct gePMd mop, wat denk jij nou! Ik en mak reageren!
Nee hoor, SHE moet doen waar ze zich prettig bij voelt.
Ik ga haar nog proberen te lokken met pekingeend (dood) en een babygeit (levend).quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou jij wilde eerst ook niet en we hebben net zo lang gemekkerd tot je wel kwam. Dus.
Maar goed, ze moet het zelf weten natuurlijk.
En dan komen we je papa en mama steeds tegen en gaat je mama je knuffelen waar iedereen bij is, whehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben niks kwijt want mijn mams zei: oh leuk, Utrecht! Dan gaan je vader en ik wel winkelen en zetten we jou meteen af.![]()
Dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan komen we je papa en mama steeds tegen en gaat je mama je knuffelen waar iedereen bij is, whehehe.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef MissBliss het volgende:
Hey leuk een meet! Hoewel ik het posten in Slank een beetje opgegeven heb (het gaat te snel) wil ik misschien toch mee.. (als het mag
) tvp dus!
Geopereerd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
Ik laat tzt wel weten of ik mee kan, ik wil wel graag maar ik word in Februari geopereerd hoorde ik vandaag, maar ik weet nog niet welke datum precies dus dat ligt er een beetje aan en aan hoe goed ik dan ter been ben.
Dat weten ze nog niet, ze denken van niet hoor, maar daarom gaan ze toch een open biopsie doen voor de zekerheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geopereerd?![]()
Niets ernstigs hoop ik?
Ik begrijp jequote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Tuulijk, gezellig!!! Bovendien, je hoeft het bij Slank niet echt bij te houden, je kan af en toe gewoon wat roepen en weer weggaan, geen haan die er naar kraait.
o dat klinkt weer niet aardig, maar je begrijpt wat ik bedoel?!
Laat je wel je fototoestel thuis?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef MissBliss het volgende:
Hey leuk een meet! Hoewel ik het posten in Slank een beetje opgegeven heb (het gaat te snel) wil ik misschien toch mee.. (als het mag
) tvp dus!
Het is SC in mijn eigen 'SC verboten' topic maar ach:quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet, ze denken van niet hoor, maar daarom gaan ze toch een open biopsie doen voor de zekerheid.
Op de vorige meet werden toch ook foto's gemaakt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laat je wel je fototoestel thuis?
Als je foto's wil maken dan mag dat hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op de vorige meet werden toch ook foto's gemaakt?
Anyway, ik heb ws toch geen zin dat ding mee te slepen.
Het was een grapjequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op de vorige meet werden toch ook foto's gemaakt?
Anyway, ik heb ws toch geen zin dat ding mee te slepen.
Ok, maar dan neem ik ws gewoon mn kleine, brakke compactcamera mee hoor, want die andere is echt groot en zwaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je foto's wil maken dan mag dat hoor![]()
Oh jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een grapje(vanwege de fotoshoot met SHE, denk ik)
Zou leuk zijn als je komt.
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haatquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een grapje(vanwege de fotoshoot met SHE, denk ik)
Zou leuk zijn als je komt.
Why? wil je erover praten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haat
Dan gaan we jou blurrenquote:Op donderdag 15 januari 2009 07:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haat
Als je het maar ff weetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet ik wel komen he! Om mijn t shirt en mighty mouse speldje te showen.
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer gaat het datum prikken gedeelte gebeuren? Het is handig als ik zo snel mogelijk weet wanneer het is, omdat het anders nogal eens lastig zou kunnen worden om vrij te krijgen op m'n werk.
Thanks, ik heb hem ontvangen!quote:
als je maar komt!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik stuur je ook wel een PM. Alleen het kan zo maar zijn dat ik nu een datum aanvink en later toch niet kan. Ik laat het gewoon twee weekjes van te voren (of wanneer er gereserveerd moet worden ofzo) wel weten!
Geen probleem hoor, invullen hoeft niet per sé vandaagquote:Op zondag 18 januari 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook een PM gestuurd! Maar ik kan denk ik maandag pas zeggen wanneer ik kan
Dat heb ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik stuur je ook wel een PM. Alleen het kan zo maar zijn dat ik nu een datum aanvink en later toch niet kan. Ik laat het gewoon twee weekjes van te voren (of wanneer er gereserveerd moet worden ofzo) wel weten!
Haha, nou, het is wel de bedoeling ja!quote:
Ik was vergeten op versturen te drukkenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, invullen hoeft niet per sé vandaag
Ik heb je PM trouwens nog niet!
hahahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was vergeten op versturen te drukken
Stimmt!quote:
Hij is al verstuurd. Ik zal even kijken of er nog mensen uitgenodigd kunnen worden. Kan dat niet en zijn er veel mensen die alsnog de datumprikker willen, dan zoek ik wel een oplossing.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef loveli het volgende:
Kunnen er later nog mensen worden toegevoegd aan de datumprikker? Anders is het misschien aardiger om nog even een dag te wachten met aanmaken?
Hoelaat opent McDonalds of is de meet daar niet meerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Even iets belangirjks n.a.v. een opmerking van Kwak:
Er staat 13.00 in de datumprikker, maar ik heb deze tijd gewoon voor het gemak gepakt. Een high tea is vaak toch later in de middag dus hecht niet teveel waarde aan die 13.00!
en ik dan???quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is al verstuurd. Ik zal even kijken of er nog mensen uitgenodigd kunnen worden. Kan dat niet en zijn er veel mensen die alsnog de datumprikker willen, dan zoek ik wel een oplossing.
spuit elf, muis had al gereageerdquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er stond hierboven al dat er mensen laten konden worden toegevoegd...
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerdquote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
maar het stond er al voordat muis reageerde
euh.. ik was nogal 'laat' (wel een hele minuut later!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerd
does lief beidequote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerd
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik was nogal 'laat' (wel een hele minuut later!) en had nog niet ververst dus had die van muis niet gezien
ongesteld ofzo?
quote:
jij mag datquote:Op zondag 18 januari 2009 18:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb geen probleem met karaoke als ik De Vlieger mag zingen anders wel
Tape het dan en stuur dat naar mn stiefma. Op de vorige familiedag deed ik dat ook maar ze kon er de humor niet van inzienquote:
Geen idee waar ze nog aan karaoke doen hierquote:
In Utrecht? Daar kan ik vast wel achter komen, ik ken wel wat mensen die van karaoke houden.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nog aan karaoke doen hier
Nu ga ik toch twijfelen. Karaoke is leuk!quote:
Jawel.quote:
Oh, gelukkig. Ik schrok al. Geen karaoke voor mijquote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel.
Ze maken al plannen voor na de high tea.
Ik denk dat ik 't na de high tea wel mooi vind geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |