Die laat het afhangen van het aantal lekkere wijven dat mee gaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef conleche het volgende:
+ dat engeltje van Kaas????? wasda??
Wij 2 zijn er al, dat moet genoeg zijn!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die laat het afhangen van het aantal lekkere wijven dat mee gaat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
Wie gaan er mee:
DevilsAndDust
Viking84
Muis006
TJDoornbos
cyclinggirl
BJ
Motorbloempje
loveli
Phaidra
Liejannuh
Tinkepink
kwakveense
Mini_rulez
P.F
Greys
conleche
Pandorah
Goodbye
Wie gaan er misschien mee:
* BlaatschaaP
*neen
*MuadDib
*Chicolate
*kaasplankje
Ik lees bij een paar misschieners als motivatie inderdaad 'afhankelijk van de datum'. Iedereen maar op de misschienlijst dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, de misschieners, waar hangt dat vanaf of jullie wel of niet mee gaan?
Want als het om de datum gaat dan moet er voor ons aller naam een sterretje. De lijst is puur voor 'Wie WIL er mee' en dan daarna prikken we een datum waarop de meesten kunnen.
Of hangt jullie voorbehoud ergens anders aan vast?
/nieuwsgierig
Hahaha absoluutquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een goed beginquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij 2 zijn er al, dat moet genoeg zijn!!
Er staan er nu al 17 in de lijst, hoeveel lekkere wijven kan een man aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij is het niet de datum, maar meer of ik wel behoefte heb aan een meet. De laatste keer dat ik een Fok!meet heb bijgewoond is alweer jaren geleden en ik weet niet of ik wel zin heb om dat weer te doen. Het is toch altijd vreemd om mensen te ontmoeten die je alleen van het internet kent, dus ik zal waarschijnljk op het laatste moment beslissen of ik meegaquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, de misschieners, waar hangt dat vanaf of jullie wel of niet mee gaan?
Want als het om de datum gaat dan moet er voor ons aller naam een sterretje. De lijst is puur voor 'Wie WIL er mee' en dan daarna prikken we een datum waarop de meesten kunnen.
/nieuwsgierig
Je hebt mij wel eens gemeet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Bij mij is het niet de datum, maar meer of ik wel behoefte heb aan een meet. De laatste keer dat ik een Fok!meet heb bijgewoond is alweer jaren geleden en ik weet niet of ik wel zin heb om dat weer te doen. Het is toch altijd vreemd om mensen te ontmoeten die je alleen van het internet kent, dus ik zal waarschijnljk op het laatste moment beslissen of ik meega.
Het gaat bij mij slechts om de datum. Dus:quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Greys het volgende:
/nieuwsgierig
Max. 75 personen per reservering!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
Hoeveel gasten kan die tent hebben Viev, voor een High Tea?
Is het klein/groot? Gaan we er nog in passen?
Ohhhhhhhh! Dat komt goed dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Max. 75 personen per reservering!
... zei zij mysterieusquote:
SHE is bang voor cyborgs.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Muis006 het volgende:
SHE is gewoon bang voor mijn schattige persoontje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |