Hij is al verstuurd. Ik zal even kijken of er nog mensen uitgenodigd kunnen worden. Kan dat niet en zijn er veel mensen die alsnog de datumprikker willen, dan zoek ik wel een oplossing.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef loveli het volgende:
Kunnen er later nog mensen worden toegevoegd aan de datumprikker? Anders is het misschien aardiger om nog even een dag te wachten met aanmaken?
Hoelaat opent McDonalds of is de meet daar niet meerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Even iets belangirjks n.a.v. een opmerking van Kwak:
Er staat 13.00 in de datumprikker, maar ik heb deze tijd gewoon voor het gemak gepakt. Een high tea is vaak toch later in de middag dus hecht niet teveel waarde aan die 13.00!
en ik dan???quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is al verstuurd. Ik zal even kijken of er nog mensen uitgenodigd kunnen worden. Kan dat niet en zijn er veel mensen die alsnog de datumprikker willen, dan zoek ik wel een oplossing.
spuit elf, muis had al gereageerdquote:Op zondag 18 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er stond hierboven al dat er mensen laten konden worden toegevoegd...
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerdquote:Op zondag 18 januari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
maar het stond er al voordat muis reageerde
euh.. ik was nogal 'laat' (wel een hele minuut later!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerd
does lief beidequote:Op zondag 18 januari 2009 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps, maar jouw opmerking was nogal overbodig, nadat muis al had gereageerd
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik was nogal 'laat' (wel een hele minuut later!) en had nog niet ververst dus had die van muis niet gezien
ongesteld ofzo?
quote:
jij mag datquote:Op zondag 18 januari 2009 18:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb geen probleem met karaoke als ik De Vlieger mag zingen anders wel
Tape het dan en stuur dat naar mn stiefma. Op de vorige familiedag deed ik dat ook maar ze kon er de humor niet van inzienquote:
Geen idee waar ze nog aan karaoke doen hierquote:
In Utrecht? Daar kan ik vast wel achter komen, ik ken wel wat mensen die van karaoke houden.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nog aan karaoke doen hier
Nu ga ik toch twijfelen. Karaoke is leuk!quote:
Jawel.quote:
Oh, gelukkig. Ik schrok al. Geen karaoke voor mijquote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel.
Ze maken al plannen voor na de high tea.
Ik denk dat ik 't na de high tea wel mooi vind geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |