Ok, maar dan neem ik ws gewoon mn kleine, brakke compactcamera mee hoor, want die andere is echt groot en zwaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je foto's wil maken dan mag dat hoor![]()
Oh jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een grapje(vanwege de fotoshoot met SHE, denk ik)
Zou leuk zijn als je komt.
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haatquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was een grapje(vanwege de fotoshoot met SHE, denk ik)
Zou leuk zijn als je komt.
Why? wil je erover praten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haat
Dan gaan we jou blurrenquote:Op donderdag 15 januari 2009 07:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee doelde niet op SHE (die gewoon moet komen) en dr shoot. Bedoelde dat ik foto's van mezelf haat
Als je het maar ff weetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet ik wel komen he! Om mijn t shirt en mighty mouse speldje te showen.
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer gaat het datum prikken gedeelte gebeuren? Het is handig als ik zo snel mogelijk weet wanneer het is, omdat het anders nogal eens lastig zou kunnen worden om vrij te krijgen op m'n werk.
Thanks, ik heb hem ontvangen!quote:
als je maar komt!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik stuur je ook wel een PM. Alleen het kan zo maar zijn dat ik nu een datum aanvink en later toch niet kan. Ik laat het gewoon twee weekjes van te voren (of wanneer er gereserveerd moet worden ofzo) wel weten!
Geen probleem hoor, invullen hoeft niet per sé vandaagquote:Op zondag 18 januari 2009 15:43 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook een PM gestuurd! Maar ik kan denk ik maandag pas zeggen wanneer ik kan
Dat heb ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik stuur je ook wel een PM. Alleen het kan zo maar zijn dat ik nu een datum aanvink en later toch niet kan. Ik laat het gewoon twee weekjes van te voren (of wanneer er gereserveerd moet worden ofzo) wel weten!
Haha, nou, het is wel de bedoeling ja!quote:
Ik was vergeten op versturen te drukkenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, invullen hoeft niet per sé vandaag
Ik heb je PM trouwens nog niet!
hahahahaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was vergeten op versturen te drukken
Stimmt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |