Ik fail mijzelfquote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
Wou hem net aanmaken FIPO
FAIL FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je die weddenschap met jezelf gewonnenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik het plaatje zocht dacht ik wedden dat ie geen bier lust
quote:Je ruilt em maar in dan, moet je ff via Google Afbeeldingen doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
SES SC # 764 - Waar het aanmaken van een nieuwe langer duurt dan het volmaken
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je die weddenschap met jezelf gewonnen![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
ik zat nog op pagina 5 en toen was ie opeens volquote:
Ik rook meestal buiten.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
SES SC # 764 - Waar het aanmaken van een nieuwe langer duurt dan het volmaken
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
Nou ik ben weg, geen zin om op het moment in een bash topic te zitten
Je hoort nog ooit wel eens van mij
Ik had het uitbesteed.quote:
Waar gaat dit over dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou, haal je hart dan maar op nu deze open is
Je hebt het goed gedaan hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Dank! Wilde ik hem toch gaan openen, zit ik in het zwarte gat van Deventer, oftewel, zonder draaggolf
True, je mag het vaker doen!quote:
Ik ook volgend blok, en het blok daarnaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Renesite het volgende:
Enfin, ik moet maar weer eens wat aan bestuurskunde gaan doen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt het goed gedaan hoor
Jij hier?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Yesse het volgende:
Geen stage SC meer?
suc6 dan maar hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Renesite het volgende:
Enfin, ik moet maar weer eens wat aan bestuurskunde gaan doen!
Zal wel ergens vannacht zijn en morgen zal het dan wel rustiger worden hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals ik zeg, op het moment geen zin om in een topique te zitten waar elke seconden 5 posts worden gemaakt, kom wel later eens terug als het rustiger is
Das toch geen bashtopic johh..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals ik zeg, op het moment geen zin om in een topique te zitten waar elke seconden 5 posts worden gemaakt, kom wel later eens terug als het rustiger is
Zet je jezelf erin zou ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine moeite, al mag ik dan wel een keer in de OP verschijnen
Hij's niet zo slim, johquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das toch geen bashtopic johh..
En centreer 'm dan ook even, dat staat netter, althans dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zet je jezelf erin zou ik zeggen
Kan, maar nog niet zo'n zin in. Wellicht dat iemand het voor mij doet. Zoniet, dan gooi ik mezelf er eerdaags wel inquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zet je jezelf erin zou ik zeggen
Geniet er even van, zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier opeens wel erg stil :|
ik ben ook weg. Nog ff M2:TW spelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geniet er even van, zou ik zeggen.
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben ook weg. Nog ff M2:TW spelen
Nee ik besloot dat ik toch nog even aan school moet werkenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
ja de nieuwigheid is er weer van af
Ja inderdaad, zelfs ik begrijp het neit eensquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.
Ik zou even kunnen googlen, maar ik hoorde vandaag dat dat slecht voor het milieu is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zelfs ik begrijp het neit eens
Bij de meeste games-afkortingen weet ik ook nooit wat er bedoeld wordt. Maar ik ga Medieval II: Total War spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.
Ok, dan is het niet vreemd dat ik het niet begreep, daar heb ik gewoon nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de meeste games-afkortingen weet ik ook nooit wat er bedoeld wordt. Maar ik ga Medieval II: Total War spelen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dan is het niet vreemd dat ik het niet begreep, daar heb ik gewoon nog nooit van gehoord.
Pagina 2? Tenzij je 25 posts per pagina heb gekozen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef jslavenburg het volgende:
Had verwacht dat jullie nu al op Pagina 4 waren
Wat ga je onderzoeken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens om maar eens 'ontopic' te gaan
Met mijn afstudeerplek gaat het de goede kant op.. Binnenkort het voorstel naar m'n school sturen
Had verwacht met de snelheid zoals het net ging, maar het is nog pagina 2 gelukkigquote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pagina 2? Tenzij je 25 posts per pagina heb gekozen.
toen jij weg ging, viel het hier stilquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef jslavenburg het volgende:
Had verwacht dat jullie nu al op Pagina 4 waren
Ga mij bezig houden met het dashboard.. informatiebehoeften, kpi's.. en dergelijkequote:
Sinds vandaag is het nu SES SC, vanochtend was het nog Stage SCquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohnooess
Hoi alle lieve mensen die mij begroette
Ligt toch niet aan mij he?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen jij weg ging, viel het hier stil
Interessantquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga mij bezig houden met het dashboard.. informatiebehoeften, kpi's.. en dergelijke
Cuequote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens om maar eens 'ontopic' te gaan
Met mijn afstudeerplek gaat het de goede kant op.. Binnenkort het voorstel naar m'n school sturen
Zekerquote:
Lucquote:
Het gaat z'n gangetje hequote:
hier ookquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje he![]()
En daar?
quote:
Ik moest even een potje karten, bowlen en tennissen, anders heb ik steeds het idee dat die Wii een beetje weggegooid geld was, als ik er niks mee doe.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]![]()
![]()
Twilight
.
Hooooi mijn internet lijkt weer stabiel te zijn dus poging 2. Mèn ik dacht jullie zullen dit topic intussen wel bijna volhebben maar het valt mee ^^.
Ik heb ook een wii staan en ik doe er bijzonder weinig mee atm.. Maar ik heb ook nog maar drie spellen. Moet 'm binnenkort maar eens een keer laten ombouwen zodat ik "kopieeën van mijn originele spellen kan maken en spelen!"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moest even een potje karten, bowlen en tennissen, anders heb ik steeds het idee dat die Wii een beetje weggegooid geld was, als ik er niks mee doe.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar zo nu en dan speel ik even alleen een spelletje.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb ook een wii staan en ik doe er bijzonder weinig mee atm.. Maar ik heb ook nog maar drie spellen. Moet 'm binnenkort maar eens een keer laten ombouwen zodat ik "kopieeën van mijn originele spellen kan maken en spelen!"![]()
.
Wii is eigenlijk vooral leuk met meerdere mensen vind ik.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, even een leuk plaatje voor de leuk
[ afbeelding ]
Zonde geldquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
Baal nog steeds van mijn parkeerboete vanmiddag!
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
Baal nog steeds van mijn parkeerboete vanmiddag!
icanhas.. altijd leuke plaatjesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, even een leuk plaatje voor de leuk
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boetequote:
Je was dus niet de enigequote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boete![]()
![]()
Gedeelde smart enzo!
Gezellig. Nu nog samen naar de kroeg, je bezatten om het te vergetenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boete![]()
![]()
Gedeelde smart enzo!
Dat is kut idd maarja.. Vriend en ik moesten een keer zo lang rond rijden voor een plek hadden dat we daarna gewoon uitgestapt waren - terwijl ik daarvoor nog zei: "oh vergeet blauwe parkeerschijf niet straks". We lopen de hoek om, winkelstraatje in.. ik zo: "oh shit, de blauwe schijf!" Dus wij terug.quote:
quote:
Ik leef nog hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Puala het volgende:
Het is hier dood en normaal leeft het hier rond deze tijd. Wat doen jullie toch
Mijn fiets was stuk, wonderbaarlijk genoeg zelf weer genezenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef PieterBas het volgende:
Gebeurt ook vaak in de zomer bij het strand... Staat er één verkeerd geparkeerd.. een uur later hebben 50 auto's een boete..
En ik weer hard lachen, omdat ik gewoon met de fiets kan gaan
Hanzehogeschool Groningen he. Er zijn onmundig veel redelijk op niveau (denkniveau red.) zijnde boeren die in zeer kleine gehuchtjes wonen waar 1 keer per 2 uur een bus rijdt. Dus parkeerplek is zéker gewenst.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef PieterBas het volgende:
Bij school nog gebeurd ook.
Ik mag en kan niet eens bij school parkeren.
Bij mijn universiteit is het vaak ook betaald parkeren (binnenstad zeker) maar op de Uithof is er ook gelegenheid tot gratis parkerenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef PieterBas het volgende:
snelheidsovertredingsboetesquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ook sinds ik mijn rijbewijs heb geen snelheidsovertredingen begaan (nou ja, wel begaan maar niet bestraft) maar alleen boetes gehad voor fout parkeren en het niet kunnen tonen van een geldig rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ja, ik kon ook 5 euro betalen voor het even neerzetten van de autoquote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mijn universiteit is het vaak ook betaald parkeren (binnenstad zeker) maar op de Uithof is er ook gelegenheid tot gratis parkeren
Voor de binnenstad kan je beter bij mij in de buurt parkeren en in 5 minuten in het centrum zijn met de bus.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mijn universiteit is het vaak ook betaald parkeren (binnenstad zeker) maar op de Uithof is er ook gelegenheid tot gratis parkeren
En nog wordt er niets aan gedaan, lekker geregeld welquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hanzehogeschool Groningen he. Er zijn onmundig veel redelijk op niveau (denkniveau red.) zijnde boeren die in zeer kleine gehuchtjes wonen waar 1 keer per 2 uur een bus rijdt. Dus parkeerplek is zéker gewenst.
Ik sta nog op nul. In Belgie wel 2 keer, maar nooit de boetes gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ook sinds ik mijn rijbewijs heb geen snelheidsovertredingen begaan (nou ja, wel begaan maar niet bestraft) maar alleen boetes gehad voor fout parkeren en het niet kunnen tonen van een geldig rijbewijs
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
snelheidsovertredingsboetes
Dán pas ben je een echte man.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zeker, maar ik ga nooit met de wagen naar de uni, want gratis OV. Alleen op barre tijden op de Uithof ging ik met de wagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor de binnenstad kan je beter bij mij in de buurt parkeren en in 5 minuten in het centrum zijn met de bus.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook 5 euro betalen voor het even neerzetten van de auto!
Ik wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik sta nog op nul. In Belgie wel 2 keer, maar nooit de boetes gezien.
Tot vorig jaar kon je overal gratis parkeren. Sinds dit jaar staan er bij de aangelegde parkeerplekken hekjes voor met de mededeling '5 euro per dag'. Er is 1 parkeerterrein waar je door kuilen moet rijden om een enorm schaars plekje te bemachtigen. Of je moet hem al op 5/10min loopafstand neerzettenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En nog wordt er niets aan gedaan, lekker geregeld wel
Ik had het gemerktquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En het is rustiger geworden
Ik mag 4 euro per dag parkeergeld betalenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:45 schreef PieterBas het volgende:
Ik überhaupt nog geen boete.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo reed ik een parkeergarage in waar je tijdelijk niet hoefde te betalen wegens herstructurering etc,quote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tot vorig jaar kon je overal gratis parkeren. Sinds dit jaar staan er bij de aangelegde parkeerplekken hekjes voor met de mededeling '5 euro per dag'. Er is 1 parkeerterrein waar je door kuilen moet rijden om een enorm schaars plekje te bemachtigen. Of je moet hem al op 5/10min loopafstand neerzetten.
Hehe, oh ja netjes was dat welquote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel.
MAar ik ben dan ook echt supertof he.
jeweet.
had in 2007 bijna 1300 euro boete.
en nee, ik ben er niet trots op
fuck ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, oh ja netjes was dat wel
Fietsen: 20 minquote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef PieterBas het volgende:
Na 14.00 kan je gratis parkeren in een van de zijstraten van school. Als ik met een auto naar school ga. Rij ik de straat wel uit. Parkeer dan bij het politiebureau en pak de bus voor 2 haltes
auto tussen ouders en hier: 30 minuten; 5 euroquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fietsen: 20 min
Auto: 15min door de stad, paar min minder buitenom.
Bus: 45 min!
En waarom? Omdat ik in een studentenstad woon! Ik kan met het OV in minder dan 30min, alleen zitten de bussen zo vol elke ochtend dat ik via het hoofdstation moet om wel fatsoenlijk káns te krijgen op een zitstaplek in de bus
!
benzine meegerekend?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
auto tussen ouders en hier: 30 minuten; 5 euro
OV: 80 minuten; 11 euro
tel uit je winst.
jaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
benzine meegerekend?
Ik wist het welAlleen dat uurtje slapen is mij al veel waard
!
Fietsen 40min (met voor de wind) anders wordt het toch iets van 42-45 minuten en bezweet op schoolquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fietsen: 20 min
Auto: 15min door de stad, paar min minder buitenom.
Bus: 45 min!
En waarom? Omdat ik in een studentenstad woon! Ik kan met het OV in minder dan 30min, alleen zitten de bussen zo vol elke ochtend dat ik via het hoofdstation moet om wel fatsoenlijk káns te krijgen op een zitstaplek in de bus
!
Stiftsequote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Renesite het volgende:
Ik ga nog ff een paar pagina's bij langs met mijn markeerstiftMorgen half 9 hoorcollege denk ik zo.
Ajuus
super vroeg, saai hoorcollege, veel te doen, tentamenweek komt ook nog, stress en een saai blok = gedemotiveerdquote:
ja, daar had ik dan ook even mee gewacht ja.. Als het nou ook nog eens wat warmerder wordt en droog, dan kan ik mijn motor ook thuis ophalen. Heb nou wel weer eens zin in een ritjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
tot gisteren was het hier helemaal witheeft dus een week gelegen
en nu kan ik eindelijk mn motor naar de werkplaats brengen
niet gekeken dus?quote:
Hier (Alphen a/d Rijn) alleen maar regen, gezien de plassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet gekeken dus?
Maar zelfs hier in hartje Rotterdam heeft sneeuw gelegen, maar lokaal zou er wel eens niets gevallen kunnen zijn
ja vandaag.. maar de afgelopen tijd gaat het over toch? Nu heeft de regen in de plaatsen waar de sneeuw nog was blijven liggen, weggespoeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier (Alphen a/d Rijn) alleen maar regen, gezien de plassen.
ik ben een onvervalste mooi weer rijder... brrrrr!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
kou? Zodra mn motor gemaakt is ga ik weer ritjes maken, kou of niet
* motorbloempje is een bikkel
Pas was er een bij wegmisbruikers.. Die zette em ff op zn achterwiel en ging er met mach 6 vandoor. Helaas zijn die politieauto's van tegenwoordig te snel gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
die moeten er ook zijnanders was het zelfs nu druk op de dijk
hehe.. das waar. Maar dat motorrijdersverbod geldt nog wel toch? Of hebben we het niet over de Lekdijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
die moeten er ook zijnanders was het zelfs nu druk op de dijk
Dat zijn mafketels.. Dat soort mensen moet je zelfs verbieden te fietsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pas was er een bij wegmisbruikers.. Die zette em ff op zn achterwiel en ging er met mach 6 vandoor. Helaas zijn die politieauto's van tegenwoordig te snel geworden
Volgens mij had hij iets van 6 overtredingen begaan. Een artikel 5 was al genoeg om het rijbewijs in te vorderen. Daarnaast:
vluchten voor politie
snelheidsovertreding
wheelie maken
rijden met een verlopen kenteken
geen rijbewijs hebben.
true true.. En Duitsland is ook wel prettig jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn meer dijken dan de lekdijk hoor
en ik zit hier ook binnen no-time in duitsland
haha.. bang dat we zonder jou kunnen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef Californium het volgende:
goedemorgen!
De snelheid gaat ineens omhoog
dit is niet goed
Oh op die fiets. Ja hier is wel wat sneeuw geweest, niet veel, maar wel wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja vandaag.. maar de afgelopen tijd gaat het over toch? Nu heeft de regen in de plaatsen waar de sneeuw nog was blijven liggen, weggespoeld.
Nieuwsgroepen downloads!!! sweet hè.. Ff met max 6 downloadenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
Zo, vandaag maar eens met
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze daar zo blij mee zijn als ik dat ga doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen downloads!!! sweet hè.. Ff met max 6 downloaden
www.hallmark.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
en een kaartje voor vriendin kopen: gaat lastig worden vanaf hier
Mijn pa heeft ook nieuwe motor gekocht. Leuk ding :quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag maar 's wat aan de studie doen, als ik daar tijd voor kan vinden
want moet me ook nog gaan verlekkeren om een nieuwe motordie ik niet kan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook nieuwe motor gekocht. Leuk ding :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een BMW
Ja doei.
Die vent is 59. Dan hoef je geen Kawasaki meerquote:
Dat is wel zo ongeveer de gemiddelde leeftijd voor een BMW rijder inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die vent is 59. Dan hoef je geen Kawasaki meer
Ik zie daar echt niet het nut van... Met een SUV door een stad rijden... en ik denk dat 80% van alle SUV's niet eens offroad kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer de gemiddelde leeftijd voor een BMW rijder inderdaad
Maar met dit soort modellen heb ik zoiets van neem dan óf een crosser óf een wegmotor. Niet 2 in 1.. Net zoals die grote SUV's om mee in de stad te rijden
Bijna, maar nog niet helemaal?quote:
Goed plan welquote:
dat dus, SUV'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie daar echt niet het nut van... Met een SUV door een stad rijden... en ik denk dat 80% van alle SUV's niet eens offroad kunnen.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bijna, maar nog niet helemaal?
Waar waren we bijna?
Stiekem wel jaquote:
Als je op het platteland woont en vaak dingen moet trekken, snap ik heus wel het nut van een SUV, maar in de stad rij ik liever in een Toyota Yaris ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus, SUV's
maargoed, als het je smaak is..
ik vind een BMW boxer ook niet mooi, maargoed, er zijn mensen die 't wel helemaal geweldig vinden, soit
Bijna SES #5 volquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bijna, maar nog niet helemaal?
Waar waren we bijna?
juist.. dat is net als met een hamer een brief tikken op je toetsenbord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie daar echt niet het nut van... Met een SUV door een stad rijden... en ik denk dat 80% van alle SUV's niet eens offroad kunnen.
En met je Hummer H3 de hele straat vast zetten en niet kunnen straatje keren...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. dat is net als met een hamer een brief tikken op je toetsenbord.
Randstadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
in de stad rijd ik liever op de fietsof met bus
vooral in derandstad
gelukkig kwam ik met de motor ooknog wel 's ergens doorheen
maar je moet zo'n auto, m.i. kopen voor z'n capaciteit, en niet voor de mooimaargoed, het is ook een stukje status ey!
schijnt
die variant had ik nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen!
Helpdesken. 10ct p/m en dan ben je 2 minuten bezig met door tachtig keuzemenus gaan.. krijg je: "door extreme drukte kunnen we u momenteel niet te woord staan. Excuses voor het ongemak. Probeert u het op een later tijdstip nog eens".
.
ik heb er 22 jaar gewoond, maar ben zo blij dat ik er weg ben, zou echt nooit meer terug willenquote:
Tering, hier ook nog eens 7000 postsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posters in SES
[ afbeelding ]
Plaats / aantal / gebruiker
001. 17237 Piles
002. 9901 Californium
003. 9473 Cuegirllie
004. 9167 Yesse
005. 8480 PieterBas
006. 6900 Bravebart
007. 5616 Deansensitized
008. 5601 Psychonikeo
009. 4701 Houniet
010. 4398 eer-ik
011. 3788 Luctor.et.Emergo
012. 3624 G.Fawkes
013. 3290 HostiMeister
014. 3275 mash_
015. 3217 Jipje
016. 2907 The_Dean
017. 2818 jna
018. 2492 KiwiTjuHh
019. 2349 Milou__
020. 2195 jackson
021. 2174 Puala
022. 2120 Angel_of_Dth
023. 2062 KaheemSaid
024. 1752 Kuno_van_Dijk
025. 1645 Reflectionne
026. 1468 GlowMouse
027. 1120 OA
028. 1106 motorbloempje
029. 0986 ReMcOrE
030. 0865 Dark_Angelus
031. 0858 Bootje84
032. 0782 Leinonlein
033. 0626 Loontjah
034. 0621 Renesite
035. 0583 jslavenburg
036. 0539 Yashaaaaa
037. 0521 Etcetera
038. 0499 HansU
039. 0489 Roycoooooo
040. 0450 vrolijke-frits
041. 0425 crossover
042. 0422 plukkert
043. 0419 Scaurus
044. 0401 hetzusjevan
045. 0399 MPG
046. 0394 JortK
047. 0368 Pheno
048. 0349 PteV
049. 0345 PietjePuk007
050. 0344 Litso
Ik woon er nu 18 jaar en ik wil er nooit meer wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er 22 jaar gewoond, maar ben zo blij dat ik er weg ben, zou echt nooit meer terug willen
Ik sta er ook gewoon inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
001. 17237 Piles
002. 9901 Californium
003. 9473 Cuegirllie
004. 9167 Yesse
005. 8480 PieterBas
006. 6900 Bravebart
007. 5616 Deansensitized
008. 5601 Psychonikeo
009. 4701 Houniet
010. 4398 eer-ik
012. 3624 G.Fawkes
013. 3290 HostiMeister
014. 3275 mash_
015. 3217 Jipje
016. 2907 The_Dean
017. 2818 jna
018. 2492 KiwiTjuHh
019. 2349 Milou__
020. 2195 jackson
021. 2174 Puala
022. 2120 Angel_of_Dth
023. 2062 KaheemSaid
024. 1752 Kuno_van_Dijk
025. 1645 Reflectionne
026. 1468 GlowMouse
027. 1120 OA
028. 1106 motorbloempje
029. 0986 ReMcOrE
030. 0865 Dark_Angelus
031. 0858 Bootje84
032. 0782 Leinonlein
033. 0626 Loontjah
034. 0621 Renesite
035. 0583 jslavenburg
036. 0539 Yashaaaaa
037. 0521 Etcetera
038. 0499 HansU
039. 0489 Roycoooooo
040. 0450 vrolijke-frits
041. 0425 crossover
042. 0422 plukkert
043. 0419 Scaurus
044. 0401 hetzusjevan
045. 0399 MPG
046. 0394 JortK
047. 0368 Pheno
048. 0349 PteV
049. 0345 PietjePuk007
050. 0344 Litso
Hij had eerst een soort touringmodel. Nu een wat ruigere.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer de gemiddelde leeftijd voor een BMW rijder inderdaad
Maar met dit soort modellen heb ik zoiets van neem dan óf een crosser óf een wegmotor. Niet 2 in 1.. Net zoals die grote SUV's om mee in de stad te rijden
Het gaat snel, met een actieve SC.quote:
So i've noticedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het gaat snel, met een actieve SC.
ach.. als hij het mooi vindt enzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij had eerst een soort touringmodel. Nu een wat ruigere.
Daarnaast hebben we ook een PChoofttractor
Ding rijd best in de stad
gelukkig, anders waren we weer verkastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
So i've noticed. Wel gezellig
.
Doe het beidequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je op het platteland woont en vaak dingen moet trekken, snap ik heus wel het nut van een SUV, maar in de stad rij ik liever in een Toyota Yaris ofzo.
Ik sta er inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
001. 17237 Piles
002. 9901 Californium
003. 9473 Cuegirllie
004. 9167 Yesse
005. 8480 PieterBas
006. 6900 Bravebart
007. 5616 Deansensitized
008. 5601 Psychonikeo
009. 4701 Houniet
010. 4398 eer-ik
012. 3624 G.Fawkes
013. 3290 HostiMeister
014. 3275 mash_
015. 3217 Jipje
016. 2907 The_Dean
017. 2818 jna
018. 2492 KiwiTjuHh
019. 2349 Milou__
020. 2195 jackson
021. 2174 Puala
022. 2120 Angel_of_Dth
023. 2062 KaheemSaid
024. 1752 Kuno_van_Dijk
025. 1645 Reflectionne
026. 1468 GlowMouse
027. 1120 OA
028. 1106 motorbloempje
029. 0986 ReMcOrE
030. 0865 Dark_Angelus
031. 0858 Bootje84
032. 0782 Leinonlein
033. 0626 Loontjah
034. 0621 Renesite
035. 0583 jslavenburg
036. 0539 Yashaaaaa
037. 0521 Etcetera
038. 0499 HansU
039. 0489 Roycoooooo
040. 0450 vrolijke-frits
041. 0425 crossover
042. 0422 plukkert
043. 0419 Scaurus
044. 0401 hetzusjevan
045. 0399 MPG
046. 0394 JortK
047. 0368 Pheno
048. 0349 PteV
049. 0345 PietjePuk007
050. 0344 Litso
Dus Pieterbas is van de onzinposts en jij van de kwaliteitsposts?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
Piet heeft gewoon 10x zoveel (onzin)posts dan mij
Maargoed, ik heb hier eigenlijk nauwelijks meegepostquote:
denk niet dat je een onderscheid kan maken in de mate van kwaliteit. Bootje hebben we gewoon een tijdje niet in de SC gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dus Pieterbas is van de onzinposts en jij van de kwaliteitsposts?![]()
. Ja ik moet even iedereen leren kennen hè als ik hier langer blijf rondhangen
.
Iedereen boven de 1k is van de onzinpostsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
Piet heeft gewoon 10x zoveel (onzin)posts dan mij
Nee hoor.. Ik post gewoon vakerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
.
Oftewel, vaste waarde in de SCquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen boven de 1k is van de onzinposts
Ja precies. Ben paar maanden afwezig geweest. Daarnaast ken ik PB waarschijnlijk het beste van iedereen. Ik ken hem al de helft van mn 24 jaren lange levensweg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
denk niet dat je een onderscheid kan maken in de mate van kwaliteit. Bootje hebben we gewoon een tijdje niet in de SC gezien
Nou nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen boven de 1k is van de onzinposts
5e, met 12879 posts.quote:
Zie lijstquote:
Ben blij johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef Bravebart het volgende:
De tijden dat er ik 4000 in een maand deed, waar zijn ze gebleven
300 per dag is al een tijdje geleden voor mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:57 schreef Bravebart het volgende:
De tijden dat er ik 4000 in een maand deed, waar zijn ze gebleven
Ben ik ookquote:
Ach, iedereen is jong geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
300 per dag is al een tijdje geleden voor mij!
* Renesite schaamt zich wel!!!!
En wat een hoofdpijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik ookHet gaat wel vervelen na een tijdje
Ooit, met eer-ik, OA en vrolijke-frits 8 KSC topics gevuld. Op 1 dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef PieterBas het volgende:
Ooit eens 250 post op een dag gemaakt.. tijdens een sportevenement posten..
Mjaquote:
Dat is best veelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooit, met eer-ik, OA en vrolijke-frits 8 KSC topics gevuld. Op 1 dag.
Mooie dag was datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
quite...quote:
Gastquote:
Hé die heb ik ook al eens gepostquote:
En ik...quote:
quote:
Helden reclame!quote:
Die is ook leuk ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Deze?Tering ik moest zo lachen om deze
.
ook echt briljant inderdaad.. Ik was net klaar met mijn eigen 'inloopkast' in mijn nieuwe huis. Anders had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Die jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Nog niet gezien op tv, maar echt briljantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
.
Sinds vorige week komt hij regelmatig voorbij. Als meer bedrijven dit soort reclames zouden maken, dan zou ik een stuk minder problemen hebben met al die reclameblokken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog niet gezien op tv, maar echt briljant
Eensch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sinds vorige week komt hij regelmatig voorbij. Als meer bedrijven dit soort reclames zouden maken, dan zou ik een stuk minder problemen hebben met al die reclameblokken.
Watskeburt? En waarom nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:42 schreef Piles het volgende:
Middag
Wat een ongelooflijke kutdag weer![]()
En eigenlijk wil ik hier niet posten, maar ja
Het begon vanmorgen met een gewijzigde busroute waar ik niks van wist, en dus een half uur langer onderweg wasquote:
Omdat dit SES SC is, maar ik ben geloof ik nog de enige die dat jammer vindquote:En waarom niet.
Oke, dat is idd kut.. *aai. Alvast succes met je opdracht iigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begon vanmorgen met een gewijzigde busroute waar ik niks van wist, en dus een half uur langer onderweg was
Nu net zat het hier vol met 1e-jaars die niet normaal konden doen
En ik zou samen met een vriend aan een opdracht gaan werken die morgen afmoet, maar hij smste net dat hij hier pas om 14.00 uur is, terwijl ik hier al om 11.00 uur was
[..]
Omdat dit SES SC is, maar ik ben geloof ik nog de enige die dat jammer vind
Das rot...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begon vanmorgen met een gewijzigde busroute waar ik niks van wist, en dus een half uur langer onderweg was
Nu net zat het hier vol met 1e-jaars die niet normaal konden doen
En ik zou samen met een vriend aan een opdracht gaan werken die morgen afmoet, maar hij smste net dat hij hier pas om 14.00 uur is, terwijl ik hier al om 11.00 uur was
Het is vechten tegen de bierkaai Pilliequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Er veranderd niets man, op de TT na danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:13 schreef Piles het volgende:
Dat vind jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er veranderd niets man, op de TT na dan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef Houniet het volgende:
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |