Ik fail mijzelfquote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef jslavenburg het volgende:
Wou hem net aanmaken FIPO
FAIL FUCK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je die weddenschap met jezelf gewonnenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toen ik het plaatje zocht dacht ik wedden dat ie geen bier lust
quote:Je ruilt em maar in dan, moet je ff via Google Afbeeldingen doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
SES SC # 764 - Waar het aanmaken van een nieuwe langer duurt dan het volmaken
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je die weddenschap met jezelf gewonnen![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
ik zat nog op pagina 5 en toen was ie opeens volquote:
Ik rook meestal buiten.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
SES SC # 764 - Waar het aanmaken van een nieuwe langer duurt dan het volmaken
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
Nou ik ben weg, geen zin om op het moment in een bash topic te zitten
Je hoort nog ooit wel eens van mij
Ik had het uitbesteed.quote:
Waar gaat dit over dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou, haal je hart dan maar op nu deze open is
Je hebt het goed gedaan hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
Dank! Wilde ik hem toch gaan openen, zit ik in het zwarte gat van Deventer, oftewel, zonder draaggolf
True, je mag het vaker doen!quote:
Ik ook volgend blok, en het blok daarnaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Renesite het volgende:
Enfin, ik moet maar weer eens wat aan bestuurskunde gaan doen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt het goed gedaan hoor
Jij hier?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Yesse het volgende:
Geen stage SC meer?
suc6 dan maar hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef Renesite het volgende:
Enfin, ik moet maar weer eens wat aan bestuurskunde gaan doen!
Zal wel ergens vannacht zijn en morgen zal het dan wel rustiger worden hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals ik zeg, op het moment geen zin om in een topique te zitten waar elke seconden 5 posts worden gemaakt, kom wel later eens terug als het rustiger is
Das toch geen bashtopic johh..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals ik zeg, op het moment geen zin om in een topique te zitten waar elke seconden 5 posts worden gemaakt, kom wel later eens terug als het rustiger is
Zet je jezelf erin zou ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine moeite, al mag ik dan wel een keer in de OP verschijnen
Hij's niet zo slim, johquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das toch geen bashtopic johh..
En centreer 'm dan ook even, dat staat netter, althans dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zet je jezelf erin zou ik zeggen
Kan, maar nog niet zo'n zin in. Wellicht dat iemand het voor mij doet. Zoniet, dan gooi ik mezelf er eerdaags wel inquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zet je jezelf erin zou ik zeggen
Geniet er even van, zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is hier opeens wel erg stil :|
ik ben ook weg. Nog ff M2:TW spelenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geniet er even van, zou ik zeggen.
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben ook weg. Nog ff M2:TW spelen
Nee ik besloot dat ik toch nog even aan school moet werkenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
ja de nieuwigheid is er weer van af
Ja inderdaad, zelfs ik begrijp het neit eensquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.
Ik zou even kunnen googlen, maar ik hoorde vandaag dat dat slecht voor het milieu is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zelfs ik begrijp het neit eens
Bij de meeste games-afkortingen weet ik ook nooit wat er bedoeld wordt. Maar ik ga Medieval II: Total War spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat spelen? Gekke afkortingen voor games altijd.
Ok, dan is het niet vreemd dat ik het niet begreep, daar heb ik gewoon nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de meeste games-afkortingen weet ik ook nooit wat er bedoeld wordt. Maar ik ga Medieval II: Total War spelen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dan is het niet vreemd dat ik het niet begreep, daar heb ik gewoon nog nooit van gehoord.
Pagina 2? Tenzij je 25 posts per pagina heb gekozen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef jslavenburg het volgende:
Had verwacht dat jullie nu al op Pagina 4 waren
Wat ga je onderzoeken?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens om maar eens 'ontopic' te gaan
Met mijn afstudeerplek gaat het de goede kant op.. Binnenkort het voorstel naar m'n school sturen
Had verwacht met de snelheid zoals het net ging, maar het is nog pagina 2 gelukkigquote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pagina 2? Tenzij je 25 posts per pagina heb gekozen.
toen jij weg ging, viel het hier stilquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef jslavenburg het volgende:
Had verwacht dat jullie nu al op Pagina 4 waren
Ga mij bezig houden met het dashboard.. informatiebehoeften, kpi's.. en dergelijkequote:
Sinds vandaag is het nu SES SC, vanochtend was het nog Stage SCquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohnooess
Hoi alle lieve mensen die mij begroette
Ligt toch niet aan mij he?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen jij weg ging, viel het hier stil
Interessantquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga mij bezig houden met het dashboard.. informatiebehoeften, kpi's.. en dergelijke
Cuequote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens om maar eens 'ontopic' te gaan
Met mijn afstudeerplek gaat het de goede kant op.. Binnenkort het voorstel naar m'n school sturen
Zekerquote:
Lucquote:
Het gaat z'n gangetje hequote:
hier ookquote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje he![]()
En daar?
quote:
Ik moest even een potje karten, bowlen en tennissen, anders heb ik steeds het idee dat die Wii een beetje weggegooid geld was, als ik er niks mee doe.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]![]()
![]()
Twilight
.
Hooooi mijn internet lijkt weer stabiel te zijn dus poging 2. Mèn ik dacht jullie zullen dit topic intussen wel bijna volhebben maar het valt mee ^^.
Ik heb ook een wii staan en ik doe er bijzonder weinig mee atm.. Maar ik heb ook nog maar drie spellen. Moet 'm binnenkort maar eens een keer laten ombouwen zodat ik "kopieeën van mijn originele spellen kan maken en spelen!"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moest even een potje karten, bowlen en tennissen, anders heb ik steeds het idee dat die Wii een beetje weggegooid geld was, als ik er niks mee doe.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar zo nu en dan speel ik even alleen een spelletje.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb ook een wii staan en ik doe er bijzonder weinig mee atm.. Maar ik heb ook nog maar drie spellen. Moet 'm binnenkort maar eens een keer laten ombouwen zodat ik "kopieeën van mijn originele spellen kan maken en spelen!"![]()
.
Wii is eigenlijk vooral leuk met meerdere mensen vind ik.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, even een leuk plaatje voor de leuk
[ afbeelding ]
Zonde geldquote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
Baal nog steeds van mijn parkeerboete vanmiddag!
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
Baal nog steeds van mijn parkeerboete vanmiddag!
icanhas.. altijd leuke plaatjesquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, even een leuk plaatje voor de leuk
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boetequote:
Je was dus niet de enigequote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boete![]()
![]()
Gedeelde smart enzo!
Gezellig. Nu nog samen naar de kroeg, je bezatten om het te vergetenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de overige 10 foutparkeerders ook dezelfde boete![]()
![]()
Gedeelde smart enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |