quote:Op maandag 12 januari 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahamaar jij bent een man
!
Ja, en ik heb me lesje voor de toekomst ook wel geleerd.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Was niet te lui, ik ben met belangrijkere zaken bezig
Van al hun nummers kom je met dezequote:
quote:
Gloom, je bent een klootzak. Met je gekwijl. Eerst ben je nog zoeen schattige Oddish en dan verander je in dat mormel dat je nu bent.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
Nou ga dan gewoon niet [ afbeelding ].
Pffffquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van al hun nummers kom je met deze
Wat is er nou belangrijker dan fok man!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Was niet te lui, ik ben met belangrijkere zaken bezig
De jouwe natuurlijk wel Kali, dat weet je toch.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dus mijn man-boobs in jou nek zou je niet zo waarderen????
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gloom, je bent een klootzak. Met je gekwijl. Eerst ben je nog zoeen schattige Oddish en dan verander je in dat mormel dat je nu bent.
Weer voor Amsterdam, Nederlandquote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Den Helder - Toevoegen aan iGoogle
4 °C
Actueel: Nevel
Wind: ZW - 42 km/h
Luchtvochtigheid: 87%
Dat is een naaistreekquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
Nou ga dan gewoon niet [ afbeelding ].
Nee, ik heb het over de Pokémon Gloom.quote:
Zei ik ook al maar jaquote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mind over matter, de kou trotseren om een vriendin in nood te helpen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jouwe natuurlijk wel Kali, dat weet je toch.
Maar is ze wel spang, of dat ook niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een naaistreekik ben er altijd voor mn vrienden
maar ik moet ook nog sigaretten voor dr halen onderwegik ben net een slaafje
en dan te bedenken dat ik nog zelf aan heb geboden om langs te komen ook.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de Pokémon Gloom.
Natuurlijk is ze spang.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar is ze wel spang, of dat ook niet?
Sounds fishy to me.quote:
Rawr!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die zijn dan ook wel heel gespierd, en ik knip je uiteraard in een wit strak hempje met afgeragte spijkerbroek en cowboylaarsen!!
Je eigen zus.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH21!@@!@!!@2112!@@!!@quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Cyberzone het volgende:
En ik ben er weer. Gebakken aardapallen, schnitzel en doperwten.
Betrek m'n zus er niet bij ja!!! Ze heeft er niets mee te maken. Het is een complot!!!quote:
HOAX!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Betrek m'n zus er niet bij ja!!! Ze heeft er niets mee te maken. Het is een complot!!!
Doeiquote:
Krijg je pas na je foto uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Krentenbol, je bent er weer
Waarom heb ik nog geen wilde voorstellen in mijn PMbox?
Zou je jammer vinden hé?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Biogarde het volgende:
Heeft ie weer een ban?
Flauw hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krijg je pas na je foto uiteraard.
Foto?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flauw hoor
Misschien als je het heel lief vraagt, dat ik het dan wil overwegen.
Welke krant?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gereageerd op mijn contactadvertentie
Toto is vetquote:
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.quote:
Oh, niet gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.
Zien jullie dat jongens? D_A gebruikt het woord "winkel" voor de tippelaarszone. Hoe denigrerend!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.
Opruimingsverkoop allen hoeren moet wegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zien jullie dat jongens? D_A gebruikt het woord "winkel" voor de tippelaarszone. Hoe denigrerend!
Sorry BP, ik doe het niet met mannen.quote:
Nu nog voordeliger, en met 20% minder vet!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Opruimingsverkoop allen hoeren moet weg
2 halen 1 betalen
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry BP, ik doe het niet met mannen.
En gratis LOI cursus Nederlands.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu nog voordeliger, en met 20% minder vet!
Stront aan m'n lul? Nou, dat mis ik niet echt.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stront aan m'n lul? Nou, dat mis ik niet echt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit op werk, alleen Cyber heeft nu toegang tot mijn fotoos, maar weet niet of hij nog in de sc zit!
QFTquote:
Love that songquote:
hihi.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik maar geboren als een rolletje zwarte tape![]()
Die waren toch heul niet uit 1999? Toen was dat liedje van "let's go to the party" een hitquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Echt baasIk heb net een cd gevonden met "millenium hits 1999". Staan allemaal stoere nummers van o.a. Captain Jack en Scatman
En dan? 5 minuten lol, kieperen ze je achteraf in de prullenbak.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik maar geboren als een rolletje zwarte tape![]()
Eens!quote:
Momentje! komen der an!quote:
Oh sorry, het is Millenium Hits 1990 - 1999quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die waren toch heul niet uit 1999? Toen was dat liedje van "let's go to the party" een hit![]()
.
Wel een mooie vijf minutenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? 5 minuten lol, kieperen ze je achteraf in de prullenbak.
[..]
Eens!
Ik geef je hand een 6.4quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
omdat jullie het zo lief vragen, zie hier mijn hand bij doe maar....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh sorry, het is Millenium Hits 1990 - 1999
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Echt baasIk heb net een cd gevonden met "millenium hits 1999". Staan allemaal stoere nummers van o.a. Captain Jack en Scatman
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Flabber.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zoek maar eens naar de flabber 90 op de een of andere site die ik niet mag noemen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Cyberzone het volgende:
Nou hier issie dan!
KALI:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Cyberzone het volgende:
Nou hier issie dan!
KALI:
[ afbeelding ]
Jamaar ik bedoel een originele cd hequote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zoek maar eens naar de flabber 90 op de een of andere site die ik niet mag noemen!
Hij is niet eens kaali!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef Cyberzone het volgende:
Nou hier issie dan!
KALI:
[ afbeelding ]
Decibel Outdoor 2007. Voor de Techno tent!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Heyy Kali.
Leuke foto. Op een festival ofzo?
MaCa was altijd wel leuk.quote:
Nee, in z'n achtertuinquote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
Heyy Kali.
Leuke foto. Op een festival ofzo?
Oeh, technoquote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Decibel Outdoor 2007. Voor de Techno tent!
Ergens anders wel dan, en zo ja, hoe weet jij dat?quote:
Weet ik veelquote:
En de DJ was uuuhmm.... Peaky Pounder volgens mijquote:
Ah die heb ik ook nog! Je wilt niet weten hoeveel moeite ik vroeger deed om een bandje te fabriceren..ook helemaal zelf de omslag tekenen etc. Tegenwoordig is het allemaal zo makkelijk en zielloos, met die honderden gb's die zo makkelijk gedownload kunnen wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kewl! Ik had van de week op zolder een doos met allemaal cassettebandjes gevonden, meteen mijn vintage Walkman van Sony gepakt en zitten luisteren.
Oh?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Love that song.
Zat net wat terug te lezen uit vorige topics van gister. Wat een jankie opmerkingen weer, dat BP en ik vermelden dat we gebeld met elkaar hebben.
Yes yesquote:
haar is viesquote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ergens anders wel dan, en zo ja, hoe weet jij dat?
Dat zeg ikquote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Peaky Pounder stond toen net te draaien!
Mensenkennis.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ergens anders wel dan, en zo ja, hoe weet jij dat?
Ik ben niet Aziatisch dus helaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[KLB SC #729 FOOTBALL CLUB INTERNAZIONALE MILANO
Speciaal voor krentenbol nog een keer
Dan ben je op Decibel en dan ga je naar de Techno tentquote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Decibel Outdoor 2007. Voor de Techno tent!
Decibel outdoor 2007quote:
Er heb er over gedacht, en net toen ik een reden wilde bedenken waarom niet (uit principe is gewoon niet goed genoeg), bedacht ik mij dat het helemaal niet kan! Ik heb niet eens foto's op de PCquote:
Volgens mij weet ik dat nog.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
http://media.putfile.com/SkiczukieBupatih---Het-FOK-van [ afbeelding ]
http://media.putfile.com/SkiczukieBupatih---Newbie [ afbeelding ]
En dan bij de radio zitten, met de top 40 aan en dan je favo nummer opnemenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook nog! Je wilt niet weten hoeveel moeite ik vroeger deed om een bandje te fabriceren..ook helemaal zelf de omslag tekenen etc. Tegenwoordig is het allemaal zo makkelijk en zielloos, met die honderden gb's die zo makkelijk gedownload kunnen worden
We zijn ook bij de Hardcore tent geweest. Vooraan gestaan bij de Terror tent. VIP gestaan bij mainstage en old skool!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan ben je op Decibel en dan ga je naar de Techno tent![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:
Heb je die chick nog geplayed die achter je staat, kali?
Gelukkig niet. Aziatische dames zijn een beetjequote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet Aziatisch dus helaas. [ afbeelding ]
Hardstylequote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan ben je op Decibel en dan ga je naar de Techno tent![]()
![]()
![]()
Smoesjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er heb er over gedacht, en net toen ik een reden wilde bedenken waarom niet (uit principe is gewoon niet goed genoeg), bedacht ik mij dat het helemaal niet kan! Ik heb niet eens foto's op de PC
Helaas pindakaas dus
En dat terwijl ik pindakaas nog vies vind en vind stinken ook
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We zijn ook bij de Hardcore tent geweest. Vooraan gestaan bij de Terror tent. VIP gestaan bij mainstage en old skool!
De gast waar we mee waren, die was opening DJ bij de terrorquote:
Muziek klinkt ergens naar. Dit klinkt meer als de josti band voor gevorderden. Zoveel mogelijk kabaal maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
Terror. Wat een baggermuziekherrie
.
Neen.quote:
Ik ben momenteel The Beatles aan het luisteren, verdient dat uw goedkeuring?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muziek klinkt ergens naar. Dit klinkt meer als de josti band voor gevorderden. Zoveel mogelijk kabaal maken.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
De gast waar we mee waren die was opening DJ bij de terror
Krentenbollen zijn alleen lekker zoals ze zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen.
Pindakaas
Pindakaas in combinatie met krentenbol lijkt me ook niet echt smakelijk......
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Muziek klinkt ergens naar. Dit klinkt meer als de josti band voor gevorderden. Zoveel mogelijk kabaal maken.
Ik de Dire Straits.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben momenteel The Beatles aan het luisteren, verdient dat uw goedkeuring?
Ach, ik kan van alles wel waarderen hoor. Oud, nieuw, commercieel, niet commercieel, soul, R&B, Pop, Rock etc, Maar muziek als terror kan ik niet echt mooi vinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eens. Mensen dieer boter opdoen ofzo snappen hetecht niet helemaalquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbollen zijn alleen lekker zoals ze zijn.
Lovely Moco-changquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:
200 dagdag punten.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat heeft mijn reactie dan voor zin, als jij niet hapt? En je moet er inderdaad ook niet over in discussie gaan, heeft geen zin en ieder z'n eigen smaak hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geluikkig ben ik 10 jaar geleden gestopt om in discussie te gaan met dit soort opmerkingen!
Dire Straitsquote:
quote:
Ik Hilary Duffquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Brothers in arms heeft speciale betekenis voor mij.
Zooey Deschanel 2.0quote:
Hij gaat nu wel weer af anders ga ik huilie doenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Brothers in arms heeft speciale betekenis voor mij.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, ik kan van alles wel waarderen hoor. Oud, nieuw, commercieel, niet commercieel, soul, R&B, Pop, Rock etc, Maar muziek als terror kan ik niet echt mooi vinden.
Heb je beelde van die de wall toer gezien dat ze echt een muur bouwen tijdens de show enquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had laatst zo'n supervet live optreden geyoutubed van pink floyd waar ze comfortably num solo speelde maar dat nog vetter. Daar kreeg ik echt kippenvel van. Maar nu kan ik hem niet meer vinden
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had laatst zo'n supervet live optreden geyoutubed van pink floyd waar ze comfortably num solo speelde maar dat nog vetter. Daar kreeg ik echt kippenvel van. Maar nu kan ik hem niet meer vinden
Ik vind dit nog wel redelijk klinken moet ik zeggenquote:
binnenkort komt The Australian Pink Floyd Show naar NLquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
nee. Linkjeequote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Heb je beelde van die de wall toer gezien dat ze echt een muur bouwen tijdens de show en
dan ... omg dies zo vet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geeneens een joetoeb acountquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gooi die sjit dan meteen in je favo's, knuppel...
Anyhoe, gister nog atom mother heart geluisterd, wanner je die eerste gitaar-accoorden hoort....KIPPENVEL!!!!
Atom Heart Motherquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gooi die sjit dan meteen in je favo's, knuppel...
Anyhoe, gister nog atom mother heart geluisterd
kan niet heb hem zelf niet was engelse docu over de verbetering van optredens (muziekaal) door de tijd heen.quote:
Gewoon in mijn favorieten dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een joetoeb acount
Dat soort muziek hoor je dus bij die tent, maar dan 1000x harder. Vooral als je recht voor de speakers staatquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel redelijk klinken moet ik zeggen. Zoals bij de reacties staat: is dit niet meer breakcore/drum n bass?
Dhaavidd Bheuwwiequote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kan niet heb hem zelf niet was engelse docu over de verbetering van optredens (muziekaal) door de tijd heen.
Was heeel vet![]()
Ook shizzje over david bowie die ik ook de bom vind...
Fuck nu wil ik het ook weer zien
Jaa die heb ik ook gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
kan niet heb hem zelf niet was engelse docu over de verbetering van optredens (muziekaal) door de tijd heen.
Was heeel vet![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef Florian_ het volgende:![]()
[..]
Jeetje wat een bak geluid
Dan trek ik dit beter
Heb je nog enig idee hoe die docu heet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Was heeel vet![]()
Niemand?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef IQM het volgende:
Tsjek dit trouwens.
Als je Doe Maar (met Sinds 1 Dag of 2) achterstevoren speelt, hoor je opeens héle andere lyrics.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je nog enig idee hoe die docu heet?
Of jij Florian_?
Ah, ik ken alleen Jeff Mills daarvan, eens luisteren naar de restquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel redelijk klinken moet ik zeggen. Zoals bij de reacties staat: is dit niet meer breakcore/drum n bass?
Ja verschrikkelijk he als je genegeerd wordtquote:
Fas ik vond je nijntje ava het leukstquote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he als je genegeerd wordt.
Wel grappig.
Ja hou ik wel van, van die "paniekmuziek"quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd, beetje darkcore, breakcore...maar ook wel weer vette industrial...maar dat trek je dus wel enigzins....breaks????
idd! en die is zonder Roger Waters.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik train een voetbalteam met kleine jongetjes van 8. En een van hun heeft toch een MILF mams!![]()
![]()
Ik luister nu naar Breaking Benjamin!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen zin mijn muziek af te zetten.
muziekjes afzetten is kut he?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Breaking Benjamin!ben ik nu emo?
Maar ik zoek geen een aandacht en ik snij niet in mezelf... ben ik het nog steeds?quote:
Ik weet genoeg, Kb.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waar ben je nu naar aan het luisterenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik probeer altijd zo onopvallend te kijken og ze een trouwring heeft maar het lukt nooit het lijkt net of ze dr hand verbergt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daarnaast ook fapt op Bill van Tokio Hotel, dan heb ik een sombere mededeling voor je.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Breaking Benjamin!ben ik nu emo?
Ja eigenlijk was ie wel leuk hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Fas ik vond je nijntje ava het leukst
Tokio Hotelquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je daarnaast ook fapt op Bill van Tokio Hotel, dan heb ik een sombere mededeling voor je.
Het maakt het iets minder erg. Ik luister ook wel is Breaking Benjamin hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Maar ik zoek geen een aandacht en ik snij niet in mezelf... ben ik het nog steeds?
Ja, haal deze big is weg, lelijke UIquote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was ie wel leuk he.
Marijke Helwegen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het maakt het iets minder erg. Ik luister ook wel is Breaking Benjamin hoorJe bent niet de enige.
Dire Straits.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ben je nu naar aan het luisteren
Ik:
Mama Cass
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hou ik wel van, van die "paniekmuziek".
Kut. wat heb je me mee te delen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je daarnaast ook fapt op Bill van Tokio Hotel, dan heb ik een sombere mededeling voor je.
is dat goed of slecht ?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd! en die is zonder Roger Waters.
EMO, STERF. AIDS LEPRA LANGZAAMquote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut. wat heb je me mee te delen?
Prodigyquote:
niet lief. Kan ik er wat aan doen dat Bill lekker is? Kan ik er wat aan doen dat snijden lekker is? Kan ik er wat aan doen dat zwarte oogschaduw + Mascara geil is? Kan ik er wat aan doen dat emo's goeie muziek maken? Kan ik er wat aan doen dat ik niet begrepen wordt? Kan ik er iets aan doen dat ik geen aandacht krijg?quote:
Quote for justice !!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef iszinloos het volgende:andere docu gevonden die ook over de the wall show gaat!!!!!
probeer eens Voodoo People (pendulum remix)quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prodigy! Pendulum ken ik niet zo goed.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prodigy! Pendulum ken ik niet zo goed.
Zeker wetenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
probeer eens Voodoo People (pendulum remix)
die is gaaf
als ik tijd heb ga ik em kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Quote for justice !!!
Bekijk die docu die show was godelijk vet!!!
Als je nu niet minstens sterft, ben je echt een lijer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niet lief. Kan ik er wat aan doen dat Bill lekker is? Kan ik er wat aan doen dat snijden lekker is? Kan ik er wat aan doen dat zwarte oogschaduw + Mascara geil is? Kan ik er wat aan doen dat emo's goeie muziek maken? Kan ik er wat aan doen dat ik niet begrepen wordt? Kan ik er iets aan doen dat ik geen aandacht krijg?
Ik ga wel weer snijden. Dankzij jou. Voel je schuldig. Doei.
De live cd hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog steeds?
Een beetje afwisseling kan geen kwaadhè
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niet lief. Kan ik er wat aan doen dat Bill lekker is? Kan ik er wat aan doen dat snijden lekker is? Kan ik er wat aan doen dat zwarte oogschaduw + Mascara geil is? Kan ik er wat aan doen dat emo's goeie muziek maken? Kan ik er wat aan doen dat ik niet begrepen wordt? Kan ik er iets aan doen dat ik geen aandacht krijg?
Ik ga wel weer snijden. Dankzij jou. Voel je schuldig. Doei.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je paniekmuziek wilt moet je Venetian Snares opzetten
Void Settler, is geen paniekmuziek. Dat is IDM!quote:
quote:
Paris?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooruit dan
Ik luister nu supertramp
Dat is idd ook niet echt altijd goed te behapstukken...quote:
Aaaah coooolquote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooruit dan
Ik luister nu supertramp
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
probeer eens Voodoo People (pendulum remix)
die is gaaf
Heey dat was toevalligquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pendulm heeft die hele vette remix van Voodoo People gemaakt!
trouwens.....
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=130413&disciplineid=muziek
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Aaaah cooool
Give a little bit
Give a little bit of your love to me
Give a little bit
Ill give a little bit of my love to you
Theres so much that we need to share
So send a smile and show you care
Ill give a little bit
Ill give a little bit of my life for you
So give a little bit
Give a little bit of your time to me
See the man with the lonely eyes
Take his hand, youll be surprised
Give a little bit
Give a little bit of your love to me
Ill give a little bit of my life for you
Nows the time that we need to share
So find yourself, were on our way back home
Going home
Dont you need to feel at home?
Oh yeah, we gotta sing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor iedereen!!!
KUt ik kan hem niet aan mijn jetub favo's toevoegen want ik heb de max berijkt van 650 filmpjes XDquote:
Death Cab For Cutie ? Die kende ik nog niet, is het goeie muziek ?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef Silentalarm het volgende:
1 Bloc Party 1,454
2 The Kooks 1,011
3 Red Hot Chili Peppers 999
4 Rise Against 795
5 Muse 636
6 Nirvana 552
7 Coldplay 493
8 Death Cab for Cutie 487
9 3 Doors Down 478
10 Arctic Monkeys 377
Neen. Ik vind het niets.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie ? Die kende ik nog niet, is het goeie muziek ?![]()
* gaat joetoeben*
Neen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
* gaat joetoeben*
vrij rustig. Heb ze ook live gezien. Ik vind het wel vet, anders stonden ze ook niet in mijn charts.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
* gaat joetoeben*
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
KUt ik kan hem niet aan mijn jetub favo's toevoegen want ik heb de max berijkt van 650 filmpjes XD
Yesh, opper-koekies denken hetzelfdequote:
l2googlequote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik verveel me. Wie vermaakt me door naaktfoto's te plaatsen?
Van zichzelf.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ja ik heb al playlisten van anderen mensen gevonden maar hoe sla ik die op in mijn jetub acount ?quote:
Doe eerst maar eens foto's van jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Als of er dan wel iemand naakt foto's gaat plaatsen ( van zichzelf).quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens foto's van jezelf.
Heerlijk he?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Florian_ het volgende:
Wat wordt het altijd stil als het bijna lapo tijd is
haha. die ene keer met fas ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Devvie het volgende:
Kut nu kan ik niet ongezien de lapo stelen, dagdag stylo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |