quote:Op maandag 12 januari 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahamaar jij bent een man
!
Ja, en ik heb me lesje voor de toekomst ook wel geleerd.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Was niet te lui, ik ben met belangrijkere zaken bezig
Van al hun nummers kom je met dezequote:
quote:
Gloom, je bent een klootzak. Met je gekwijl. Eerst ben je nog zoeen schattige Oddish en dan verander je in dat mormel dat je nu bent.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
Nou ga dan gewoon niet [ afbeelding ].
Pffffquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van al hun nummers kom je met deze
Wat is er nou belangrijker dan fok man!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
Was niet te lui, ik ben met belangrijkere zaken bezig
De jouwe natuurlijk wel Kali, dat weet je toch.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dus mijn man-boobs in jou nek zou je niet zo waarderen????
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gloom, je bent een klootzak. Met je gekwijl. Eerst ben je nog zoeen schattige Oddish en dan verander je in dat mormel dat je nu bent.
Weer voor Amsterdam, Nederlandquote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Weer voor Den Helder - Toevoegen aan iGoogle
4 °C
Actueel: Nevel
Wind: ZW - 42 km/h
Luchtvochtigheid: 87%
Dat is een naaistreekquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
Nou ga dan gewoon niet [ afbeelding ].
Nee, ik heb het over de Pokémon Gloom.quote:
Zei ik ook al maar jaquote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mind over matter, de kou trotseren om een vriendin in nood te helpen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De jouwe natuurlijk wel Kali, dat weet je toch.
Maar is ze wel spang, of dat ook niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een naaistreekik ben er altijd voor mn vrienden
maar ik moet ook nog sigaretten voor dr halen onderwegik ben net een slaafje
en dan te bedenken dat ik nog zelf aan heb geboden om langs te komen ook.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de Pokémon Gloom.
Natuurlijk is ze spang.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar is ze wel spang, of dat ook niet?
Sounds fishy to me.quote:
Rawr!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die zijn dan ook wel heel gespierd, en ik knip je uiteraard in een wit strak hempje met afgeragte spijkerbroek en cowboylaarsen!!
Je eigen zus.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH21!@@!@!!@2112!@@!!@quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef Cyberzone het volgende:
En ik ben er weer. Gebakken aardapallen, schnitzel en doperwten.
Betrek m'n zus er niet bij ja!!! Ze heeft er niets mee te maken. Het is een complot!!!quote:
HOAX!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Betrek m'n zus er niet bij ja!!! Ze heeft er niets mee te maken. Het is een complot!!!
Doeiquote:
Krijg je pas na je foto uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Krentenbol, je bent er weer
Waarom heb ik nog geen wilde voorstellen in mijn PMbox?
Zou je jammer vinden hé?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Biogarde het volgende:
Heeft ie weer een ban?
Flauw hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krijg je pas na je foto uiteraard.
Foto?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flauw hoor
Misschien als je het heel lief vraagt, dat ik het dan wil overwegen.
Welke krant?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt nog niet gereageerd op mijn contactadvertentie
Toto is vetquote:
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.quote:
Oh, niet gezien.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.
Zien jullie dat jongens? D_A gebruikt het woord "winkel" voor de tippelaarszone. Hoe denigrerend!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn bescheiden advertentie stond een paar pagina's terug, tis dat ik nu snel naar de winkel toe moet anders had ik hem wel ff gelinkt.
Opruimingsverkoop allen hoeren moet wegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zien jullie dat jongens? D_A gebruikt het woord "winkel" voor de tippelaarszone. Hoe denigrerend!
Sorry BP, ik doe het niet met mannen.quote:
Nu nog voordeliger, en met 20% minder vet!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Opruimingsverkoop allen hoeren moet weg
2 halen 1 betalen
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry BP, ik doe het niet met mannen.
En gratis LOI cursus Nederlands.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu nog voordeliger, en met 20% minder vet!
Stront aan m'n lul? Nou, dat mis ik niet echt.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stront aan m'n lul? Nou, dat mis ik niet echt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zit op werk, alleen Cyber heeft nu toegang tot mijn fotoos, maar weet niet of hij nog in de sc zit!
QFTquote:
Love that songquote:
hihi.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Was ik maar geboren als een rolletje zwarte tape![]()
Die waren toch heul niet uit 1999? Toen was dat liedje van "let's go to the party" een hitquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Echt baasIk heb net een cd gevonden met "millenium hits 1999". Staan allemaal stoere nummers van o.a. Captain Jack en Scatman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |