Vergelijking van niks, HuHu.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mjah... de Icesave-spaarders, PalmInvest-deelnemers, Madoff-vriendjes en EasyLife investeerders hadden het ook kunnen weten. Maar ook die gaan zich beroepen op verzekeringen, kleine lettertjes, de nationale banken en komen huilend in de media omdat beloftes niet zijn na gekomen.
GS is een site die al vaak satire en dergelijken heeft toegepast. Wil je lid worden van de site, dan mag je er m.i. ook van uitgaan dat niet alles zo serieus genomen dient te worden bij GS.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen betere verzinnen.
geen stijl waren toch allemaal hoog opgeleide mensen, dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Ik zie het als een grap, jij ziet het als een grap. Maar ik kom vaak genoeg onder de mensen om door te hebben dat er velen zijn die dit niet als grap zullen herkennen, of daadwerkelijk verwachten zoiets te ontvangen. Geloof me, daar zijn er héél veel van.
Is het dan gek als ik me afvraag waar GeenStijl aan begint met zo'n advertentie? Ze dekken zich nergens in, of ik kan dat blijkbaar niet zo 1-2-3 vinden. Het is niet zo dat ik ga wachten tot de teller op 30.000 staat om vervolgens als 30.001 m'n kliklaminaatje te gaan opeisen. Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die wél zoiets verwachten, in tegenstelling tot jij, ik en velen die het als grap doorzien.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze vaak donker, negatief en asociaal zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef fathank het volgende:
Nooit.
Want GeenStijl is kut. Ze kunnen alleen maar zeiken en zuigen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef fathank het volgende:
Nooit.
Want GeenStijl is kut. Ze kunnen alleen maar zeiken en zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |