Nou ja, dan gaan we hier maar verderquote:Op maandag 12 januari 2009 18:06 schreef Sjowhan het volgende:
Kan er ook niets aan doen, waarschijnlijk heeft 't te maken met de TT.
thnx heb een site gevonden waar ik 3 sets voor 48 euro kan bestellenquote:
Waarom ga je eigenlijk voor gekleurde lenzen en niet voor je originele oogkleur?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx heb een site gevonden waar ik 3 sets voor 48 euro kan bestellen
omdat dat voor ertussen door gewoon leuk isquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk voor gekleurde lenzen en niet voor je originele oogkleur?
En voor de rest heb je gewone lenzen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat dat voor ertussen door gewoon leuk is
ja, of mn bril opquote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de rest heb je gewone lenzen?
Ik zou wel een keer heeeeel erg blauwe lenzen willen, of juist witte
Maar dan vooral voor de lol enzo
Lekker fokken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Het is zowaar een keer rustig op het werk. Whoehoe!
Jaja. Nouja, voor zover mogelijk.quote:
Mja, het komt ook omdat er bijna niets meer mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik vind het wel een beetje saai op Fok lately. Eigenlijk.
Je mag niet eens meer tetten plaatsen in de slowchat. Worden de modjes boos. Iets met NSFW en zo. FOk is NSFW, want je zou eigenlijk moeten werken, maar he, dat is mijn meningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Oh, daar ben ik niet van op de hoogte.
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer tetten plaatsen in de slowchat. Worden de modjes boos. Iets met NSFW en zo. FOk is NSFW, want je zou eigenlijk moeten werken, maar he, dat is mijn mening
Mja, vaag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag wel.
'verpakte' tettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag wel.
Nou, er stonden anders headers in waardoor ik ook dacht van, snel overscrollen...quote:
Eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tet genoeg om NSFW te zijn.
Tja, en ik maar aan mijn collegas uitleggen dat ik aan het fokken was. Ze begrepen me alsnog verkeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tet genoeg om NSFW te zijn.
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en ik maar aan mijn collegas uitleggen dat ik aan het fokken was. Ze begrepen me alsnog verkeerd.
Maar toch jammer van het ijsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik ontzettend blij ben dat al die sneeuw eindelijk opgetieft is.
Welnee. Stom ijs.quote:
Heb je eindelijk verstand>!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:41 schreef mcDavid het volgende:
IJs is tof!
Heb iets van 7x geschaatst de afgelopen weken... zonder dat gedoe met me verstandskiezen was dat wel 10 geworden ofzo.
Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.quote:
Te flauw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.
Nee hoor, ik heb al krullen. Dat is genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.
Want het is hier altijd zéér intelligent. Qua stof.quote:
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef mcDavid het volgende:
Nee hoor, ik heb al krullen. Dat is genoeg.
België ook wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.
Zie! Zie!quote:
Kom ik aan zonder krullenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.
Daar zijn oplossingen voor heurrr.quote:
Ik heb geen geld om een krultang te kopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor heurrr.
Je moet er wel iets voor over hebben, héquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om een krultang te kopen
Je bent natuurlijk ook geen vent die op zoek is achter een liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik wíl niet eens krullen.
Nee dat is waar! Maar mcD toch ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Je bent natuurlijk ook geen vent die op zoek is achter een lief
Is mcD een vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Maar mcD toch ook niet?
nee. maar hij heeft RenRenquote:
Ik bedoel, dat die ook niet zoekende is.quote:
Geen krullen en geen geld. Dude.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om een krultang te kopen
Zijn er al haargroeimiddelen voor mij dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor heurrr.
Ja hoor. Of pruiken enzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Zijn er al haargroeimiddelen voor mij dan?
Pruiken lijken me jeuken op je hoofdquote:
Of van leer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Of je zet een badmuts op.
Geniale muziek en marketingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Daar krijg ik een beetje YMCA gevoelens bij.
quote:
Je trapte er bijna in!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:17 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de marketing alleen eigenlijk....
Zo extreem bedoelde ik ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
@Q jij bedoelde van deze lenzen he....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de marketing alleen eigenlijk....
quote:
Wat schoof het?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef qu63 het volgende:
Zo, 4 presentaties gehouden op mijn oude middelbare school!
Niksquote:
Ga snoep afpakken van studenten die eten op de gang!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben door al m'n snacks en brood heen.. En ik moet nog 2,5 uur
.
Je mag wel bij mij een beschuitje komen etenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben door al m'n snacks en brood heen.. En ik moet nog 2,5 uur
.
Dat is een idee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef mcDavid het volgende:
Ga snoep afpakken van studenten die eten op de gang!
Blegh, ik weet hoe ze zich voelt. Wens haar sterkte, dat infuus met antibiotica is gewoon gekmakend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef vamperotica het volgende:
Helaas weer wat minder nieuws van Draculettetje het kuurtje wat ze thuis af mocht maken doet niet wat het moet doen en ze "mag" weer aan een infuus voor iig 5 dagen.
Ik weet dat gelukkig niet, maar ik wens haar ook veel sterkequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blegh, ik weet hoe ze zich voelt. Wens haar sterkte, dat infuus met antibiotica is gewoon gekmakend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef vamperotica het volgende:
Helaas weer wat minder nieuws van Draculettetje het kuurtje wat ze thuis af mocht maken doet niet wat het moet doen en ze "mag" weer aan een infuus voor iig 5 dagen.
Radboud heeft hier niet zoveel mee te maken....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]voor Dracu, Khoop dat t radboud nu eindelijk wel zijn werk goed doet!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Ynske het volgende:
Heeft dit allemaal nu bij Dracu als beginpunt haar Dystrofie?
mn tante heeft ook Dystrofie, dat is in het Radboud dus helemaal fout gegaan, verkeerd behandeld, van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Radboud heeft hier niet zoveel mee te maken....
De infectie heeft niets met de dystrofie te maken, maar de roodheid en de pijn zouden óók van de dystrofie af kunnen komen....
De eerste keer ging ze met pijn en meer krampen als normaal, maar dat had dus met die infectie te maken.... wel moet alles extra rusten enzo....
Ja... die "therapie" die ze bij het Radboud volgde was/is ook niet helemaal wat ze er van verwacht/gehoopt had... Daar pikt ze nu (nou ja, nu dus weer even niet) dr dingetjes van mee en hoopt er op háár manier "een stapje verder" mee te komen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn tante heeft ook Dystrofie, dat is in het Radboud dus helemaal fout gegaan, verkeerd behandeld, van kwaad tot erger.
K hoop voor Dracu dat t allemaal heel snel goed komt
Het Radboud heeft in dit geval de boel afgewimpeld, mn tante moest zich niet aanstellen, ze verbeelde het zich, later was het zij hadden alleen goed gehandeld etc, ze zit nu in een rolstoel, kan er niet tot nauwelijks meer uit, kan geen kleding aan haar been verdragen etc. T is iig geen professionele manier van handelen geweest. maar goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat een ziekenhuis dat met opzet doet
Helaas is het mensenwerk en mensen kunnen het fout hebben.
Het gaat er meer om hoe zo'n ziekenhuis reageert, waar ik bv bij het Canisius in Nijmegen nog steeds zwaar pissed off over ben. Het radboud heeft me met zo veel mogelijk informatie voorzien, oook me altijd serieus genomen. Dat voelt al een stuk prettiger dan gewoon weggewimpeld worden.
assistend in opleiding volgens mijquote:
Tisser met jou aan de hand dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
En zo heeft iedereen ervaringen. Ik heb ook nog steeds dagelijks last, maar ja, ze hebben me echt binnenstebuiten gekeerd, ik heb alles met eigen ogen mogen aanschouwen
Het zal ook zeker aan de arts of aio liggen die je hebt.
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tisser met jou aan de hand dan?
Nog steeds niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.
Nopequote:
Ow bah.... Ben je ook lekker mee dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.
Van Ren Lenny Ren?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag natuurlijk: moet ik RenRen kennen?
Jáá joh! Die ken je wel. Denk ik. Post hier ook wel eens toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:22 schreef leonieke het volgende:
De belangrijkste vraag natuurlijk: moet ik RenRen kennen?
2x ofzo jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jáá joh! Die ken je wel. Denk ik. Post hier ook wel eens toch?
Oh. Okay.quote:
Maar je had wel gelijkquote:
Nou, vertelquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik post hier dan niet meer zoveel, maar weet wel wíe er ongeveer posten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou, jij. Fles. mcD. Leo. Komt es hier nog?
OHH Het belangrijkste paard van de stal vergeten. Snorryquote:
Heel af en toe. Onlangs zien passeren bij het teruglezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou, jij. Fles. mcD. Leo. Komt es hier nog?
Ongetwijfeld. Maar dan nog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef leonieke het volgende:
Heel af en toe. Onlangs zien passeren bij het teruglezen![]()
Maar je bent er nog een paar vergeten, vrees ik
* qu63 keelsnoepje aanbiedquote:
JD bijvoorbeeldquote:
Dank je!quote:
Och, die post sporadisch.quote:
Oja! Ok, ik wil nooit meer raden wie hier allemaal postenquote:
Vuile lurkert!quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik post hier dan niet meer zoveel, maar weet wel wíe er ongeveer posten.
1 dagje, dat telt nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
en gister die ene, die ook ineens in fot was
die Lauriette91
wat jij wiltquote:
mja, mn ava klopt dan niet echtquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
overigens met die kloon dan moet je t ook goed doen, idem sig, idem ava en idem onderschrift
nee maar t is wel leuker in de vverawrring voor anderenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, mn ava klopt dan niet echt
Maar dit was een kloontje speciaal voor Arcee, die houdt van even getallen
Das waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee maar t is wel leuker in de vverawrring voor anderen
Ja hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Kan dat gekloon stoppen?
quote:
Oei, dan moet ik zelf weer eens in mijn posthistory kijken....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]alleen als jij met de beruchte plaatjes komt
![]()
whut?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
The requested URL /v/NN35I32H5R1F was not found on this server.
Zou ik ook niet meer doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja! Ok, ik wil nooit meer raden wie hier allemaal posten.
shitquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
The requested URL /v/NN35I32H5R1F was not found on this server.
Bengels!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet meer doen.tss.
Mij vergeten.
Ja eh.. Ja. Eigenlijk wel. Ja.quote:
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef Kuukske het volgende:
Gaat goed!
lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Kuukske het volgende:
That's nice! Beter dan wanneer het fout gaat!
baaldag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
pfff eten op, is t al avond? dan kan ik mn bed in
daar lijkt t wel opquote:
dat mag toch wel een keer?quote:
ik geef er meestal niet aan toe geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Joh dan ga je toch al lekker je bed in. TV kijken, boek lezen. Zoiets.
Lekker hoor. Mij overkomt dat ook wel 'ns. Dan ga ik gewoon al in bed liggen.
Dan kom je gewoon een keer de kinderen fotograferen.quote:
das nu juist het probleem, als ik nu mn bed in ga, val ik in slaap en lig ik vannacht wakker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Joh dan ga je toch al lekker je bed in. TV kijken, boek lezen. Zoiets.
Lekker hoor. Mij overkomt dat ook wel 'ns. Dan ga ik gewoon al in bed liggen.
t stomme is dat ik er zo verdrietig van wordquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat mag toch wel een keer?
Nouja, succes vanavond
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon een keer de kinderen fotograferen.
Oh wacht
welke dan?quote:
Tsja, iedereen is anders hèquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef qu63 het volgende:
ik geef er meestal niet aan toe geloof ik
Gelukkig wel jaquote:
Jij bent tegenwoordig van de stats hm?quote:
Fohnen te duur voor je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk om naar de kapper te gaan, maar een tyfus-jeuk dat die rothaartjes zorgen geven ze er gratis bij
Fohnen doen ze al, maar er blijven toch altijd van die kriebelhaartjes achter in de nek..quote:
Opgelost dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fohnen doen ze al, maar er blijven toch altijd van die kriebelhaartjes achter in de nek..
Een douche doet wonderen.. gelukkig
daar had je al eens eerder om gevraagd in dit topicquote:
Ze luisteren niet naar mequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar had je al eens eerder om gevraagd in dit topic
Ik vroeg je iets.quote:
Lees terug danquote:
Hoi Bengel,quote:
Je www?? Werd wel tijd dat er iets ging gebeuren. Je loopt er nu ook al een poos mee he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Bengel,
Niet echt super, maar er gaat nu eindelijk weer iets gebeuren (check m'n www maar).
Hoi Leonieke.
Da's wiewatwaar op hyvesquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef leonieke het volgende:
Oei es, scheelt er iets? (ik ken je www niet)
Ik ben inmiddels zover dat ik bijna hoop dat er een hernia (fixbare) zit, dan kan er tenminste iets doelgerichts gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef leonieke het volgende:
Ow dat wist ik niet. Dat suckt echt wel. Hopelijk krijg je heel binnenkort meer duidelijkheid.
Hoe doe je het nu danquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik het best mijn ramen kan kuisen zodat ik geen strepen meer heb? Ik heb me al rotgevloekt op die ramen
Pff, jij zit nog erger met je rug dan ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zover dat ik bijna hoop dat er een hernia (fixbare) zit, dan kan er tenminste iets doelgerichts gebeuren.
Dit zuigt idd behoorlijk op de niet leuke manier.
Er gebruiken ook wel eens mensen een krant om na te vegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef leonieke het volgende:
Met gewoon water, een goeie wisser en die droge doek. Maar dat gewone water is blijkbaar niet voldoende.
Spiritus heb ik niet in huis... Op internet las ik iets van "schoonmaakazijn". Dat zal wel geen gewoon azijn zijn zeker?
Gewone azijn kan je ook gebruiken, schoonmaakazijn is (imho) troep... (kun je overigens ook je koffiezetapparaat/waterkoker mee ontkalken).quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef leonieke het volgende:
Met gewoon water, een goeie wisser en die droge doek. Maar dat gewone water is blijkbaar niet voldoende.
Spiritus heb ik niet in huis... Op internet las ik iets van "schoonmaakazijn". Dat zal wel geen gewoon azijn zijn zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai
En ik maar denken dat IK een probleem hadSterkte Esje
![]()
Toch even klagen: Het NOS Sportjournaal (18:40 - 19:00) duurt tegenwoordig met aankondiging, intro, aftiteling en andere vullertjes toch wel zeker ACHT minutenStelletje kantjeslopers daar
Was niet mijn bedoeling om hier te komen mekkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jouw knie ook nog altijd niet beter dan.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Qutie!quote:
Glassex werkt daar best prima voor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik het best mijn ramen kan kuisen zodat ik geen strepen meer heb? Ik heb me al rotgevloekt op die ramen
Nou, zeker weten?quote:
Succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nee
En dat ik een dag afwezig ben gewest, en er dus weer een hoop werk op me wacht.
Achja.
Ben ik iig niet de enigequote:
Dat zal zeker gaan lukken.. Met wat tegenzin komen we er wel...quote:
Hoe doe je dat? Mij lukt het niet, ook niet met tegenzin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zal zeker gaan lukken.. Met wat tegenzin komen we er wel...
Och, heb motiverende collega'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Mij lukt het niet, ook niet met tegenzin.
Lijkt me verstandig jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar weer verder met baantjes zoeken.
Ik doe het pas een paar mnd achter elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe het pas een paar mnd achter elkaar.En nu lijkt het erop dat de cursus die
ik mocht gaan doen niet doorgaat.
Bengels!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
![]()
Gaat het goed met je opleiding?
Ynske!quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Jawel hoor
Alleen heb ik het niet heel erg goed verspreid allemaal, dus heb ik nu ineens heel druk
Je bent iig nog vaak genoeg op fok, dus je doet het goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Jawel hoor
Alleen heb ik het niet heel erg goed verspreid allemaal, dus heb ik nu ineens heel druk
Dat is ontspanning, dat moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent iig nog vaak genoeg op fok, dus je doet het goed.
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar weer verder met baantjes zoeken.
quote:
Als je een blauwe waas over je ramen wilt wel iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Glassex werkt daar best prima voor!.
Griep?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ziek aan het worden, vrees ik
Snikheet in mijn bureau, maar toch koud, hoofdpijn, benen die als 100kg aanvoelen, moe, hoest, ...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je een blauwe waas over je ramen wilt wel idd.
Ik vrees ervoor. Die is trouwens over de grenzen gekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Griep?
Er is nu wel een griepgolf in Nederland
Lekkere kapper?quote:
neequote:
Welke lenzen zijn het nu eigenlijk geworden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
de gezellig griet was er niet dit keer.
maar t was nodig, was al n half jaar niet meer geweest
ben nu wel heel moe
ow en mn lenzen zijn binnen
de pacific bluequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Welke lenzen zijn het nu eigenlijk geworden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |