Ik ben inmiddels zover dat ik bijna hoop dat er een hernia (fixbare) zit, dan kan er tenminste iets doelgerichts gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef leonieke het volgende:
Ow dat wist ik niet. Dat suckt echt wel. Hopelijk krijg je heel binnenkort meer duidelijkheid.
Hoe doe je het nu danquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:42 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik het best mijn ramen kan kuisen zodat ik geen strepen meer heb? Ik heb me al rotgevloekt op die ramen
Pff, jij zit nog erger met je rug dan ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zover dat ik bijna hoop dat er een hernia (fixbare) zit, dan kan er tenminste iets doelgerichts gebeuren.
Dit zuigt idd behoorlijk op de niet leuke manier.
Er gebruiken ook wel eens mensen een krant om na te vegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef leonieke het volgende:
Met gewoon water, een goeie wisser en die droge doek. Maar dat gewone water is blijkbaar niet voldoende.
Spiritus heb ik niet in huis... Op internet las ik iets van "schoonmaakazijn". Dat zal wel geen gewoon azijn zijn zeker?
Gewone azijn kan je ook gebruiken, schoonmaakazijn is (imho) troep... (kun je overigens ook je koffiezetapparaat/waterkoker mee ontkalken).quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef leonieke het volgende:
Met gewoon water, een goeie wisser en die droge doek. Maar dat gewone water is blijkbaar niet voldoende.
Spiritus heb ik niet in huis... Op internet las ik iets van "schoonmaakazijn". Dat zal wel geen gewoon azijn zijn zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai
En ik maar denken dat IK een probleem hadSterkte Esje
![]()
Toch even klagen: Het NOS Sportjournaal (18:40 - 19:00) duurt tegenwoordig met aankondiging, intro, aftiteling en andere vullertjes toch wel zeker ACHT minutenStelletje kantjeslopers daar
Was niet mijn bedoeling om hier te komen mekkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jouw knie ook nog altijd niet beter dan.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Qutie!quote:
Glassex werkt daar best prima voor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 16:42 schreef leonieke het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe ik het best mijn ramen kan kuisen zodat ik geen strepen meer heb? Ik heb me al rotgevloekt op die ramen
Nou, zeker weten?quote:
Succes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Nee
En dat ik een dag afwezig ben gewest, en er dus weer een hoop werk op me wacht.
Achja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |