Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.quote:
Te flauw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.
Nee hoor, ik heb al krullen. Dat is genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor mcD. kan dat zeer essentieel zijn hoor.
Want het is hier altijd zéér intelligent. Qua stof.quote:
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:46 schreef mcDavid het volgende:
Nee hoor, ik heb al krullen. Dat is genoeg.
België ook wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.
Zie! Zie!quote:
Kom ik aan zonder krullenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Krullen én brains. Dude. Weet je wat dat doet met de vrouwen in Nederland? En België misschien ook nog wel.
Daar zijn oplossingen voor heurrr.quote:
Ik heb geen geld om een krultang te kopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor heurrr.
Je moet er wel iets voor over hebben, héquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om een krultang te kopen
Je bent natuurlijk ook geen vent die op zoek is achter een liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik wíl niet eens krullen.
Nee dat is waar! Maar mcD toch ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Je bent natuurlijk ook geen vent die op zoek is achter een lief
Is mcD een vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Maar mcD toch ook niet?
nee. maar hij heeft RenRenquote:
Ik bedoel, dat die ook niet zoekende is.quote:
Geen krullen en geen geld. Dude.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om een krultang te kopen
Zijn er al haargroeimiddelen voor mij dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor heurrr.
Ja hoor. Of pruiken enzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
Zijn er al haargroeimiddelen voor mij dan?
Pruiken lijken me jeuken op je hoofdquote:
Of van leer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Of je zet een badmuts op.
Geniale muziek en marketingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Daar krijg ik een beetje YMCA gevoelens bij.
quote:
Je trapte er bijna in!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:17 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de marketing alleen eigenlijk....
Zo extreem bedoelde ik ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
@Q jij bedoelde van deze lenzen he....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, de marketing alleen eigenlijk....
quote:
Wat schoof het?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:19 schreef qu63 het volgende:
Zo, 4 presentaties gehouden op mijn oude middelbare school!
Niksquote:
Ga snoep afpakken van studenten die eten op de gang!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben door al m'n snacks en brood heen.. En ik moet nog 2,5 uur
.
Je mag wel bij mij een beschuitje komen etenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben door al m'n snacks en brood heen.. En ik moet nog 2,5 uur
.
Dat is een idee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef mcDavid het volgende:
Ga snoep afpakken van studenten die eten op de gang!
Blegh, ik weet hoe ze zich voelt. Wens haar sterkte, dat infuus met antibiotica is gewoon gekmakend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef vamperotica het volgende:
Helaas weer wat minder nieuws van Draculettetje het kuurtje wat ze thuis af mocht maken doet niet wat het moet doen en ze "mag" weer aan een infuus voor iig 5 dagen.
Ik weet dat gelukkig niet, maar ik wens haar ook veel sterkequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blegh, ik weet hoe ze zich voelt. Wens haar sterkte, dat infuus met antibiotica is gewoon gekmakend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef vamperotica het volgende:
Helaas weer wat minder nieuws van Draculettetje het kuurtje wat ze thuis af mocht maken doet niet wat het moet doen en ze "mag" weer aan een infuus voor iig 5 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |