Nou ja, dan gaan we hier maar verderquote:Op maandag 12 januari 2009 18:06 schreef Sjowhan het volgende:
Kan er ook niets aan doen, waarschijnlijk heeft 't te maken met de TT.
thnx heb een site gevonden waar ik 3 sets voor 48 euro kan bestellenquote:
Waarom ga je eigenlijk voor gekleurde lenzen en niet voor je originele oogkleur?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx heb een site gevonden waar ik 3 sets voor 48 euro kan bestellen
omdat dat voor ertussen door gewoon leuk isquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk voor gekleurde lenzen en niet voor je originele oogkleur?
En voor de rest heb je gewone lenzen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat dat voor ertussen door gewoon leuk is
ja, of mn bril opquote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de rest heb je gewone lenzen?
Ik zou wel een keer heeeeel erg blauwe lenzen willen, of juist witte
Maar dan vooral voor de lol enzo
Lekker fokken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Het is zowaar een keer rustig op het werk. Whoehoe!
Jaja. Nouja, voor zover mogelijk.quote:
Mja, het komt ook omdat er bijna niets meer mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik vind het wel een beetje saai op Fok lately. Eigenlijk.
Je mag niet eens meer tetten plaatsen in de slowchat. Worden de modjes boos. Iets met NSFW en zo. FOk is NSFW, want je zou eigenlijk moeten werken, maar he, dat is mijn meningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Oh, daar ben ik niet van op de hoogte.
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer tetten plaatsen in de slowchat. Worden de modjes boos. Iets met NSFW en zo. FOk is NSFW, want je zou eigenlijk moeten werken, maar he, dat is mijn mening
Mja, vaag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag wel.
'verpakte' tettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tetten in een SC mag niet, maar tetten in de header mag wel.
Nou, er stonden anders headers in waardoor ik ook dacht van, snel overscrollen...quote:
Eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tet genoeg om NSFW te zijn.
Tja, en ik maar aan mijn collegas uitleggen dat ik aan het fokken was. Ze begrepen me alsnog verkeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tet genoeg om NSFW te zijn.
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en ik maar aan mijn collegas uitleggen dat ik aan het fokken was. Ze begrepen me alsnog verkeerd.
Maar toch jammer van het ijsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik ontzettend blij ben dat al die sneeuw eindelijk opgetieft is.
Welnee. Stom ijs.quote:
Heb je eindelijk verstand>!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:41 schreef mcDavid het volgende:
IJs is tof!
Heb iets van 7x geschaatst de afgelopen weken... zonder dat gedoe met me verstandskiezen was dat wel 10 geworden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |