Maar aangezien ik het al jaren voor bepaalde subforums doe, blijf ik dat gewoon doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt nodig dat meerdere mensen een complete database bijhouden
Prima tochquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar aangezien ik het al jaren voor bepaalde subforums doe, blijf ik dat gewoon doen.
Ik heb niet heel 2009 in mijn DB staan. Het gaat me dus niet lukken om voor dit jaar de cijfers te genereren.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb niet heel 2009 in mijn DB staan. Het gaat me dus niet lukken om voor dit jaar de cijfers te genereren.
is dat niet te downloaden, het resterende deel?quote:Op maandag 21 december 2009 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb niet heel 2009 in mijn DB staan. Het gaat me dus niet lukken om voor dit jaar de cijfers te genereren.
Vraag het je opperhoofd eens een keer ,waarom hij niet een devver aan het werk zet voor 1 avondje om maximaal 5 queries te maken die iets per maand of jaar in een tabel stopt geaggregeerd en deze via stats.fok.nl presenteeerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dat niet te downloaden, het resterende deel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |