YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
Daar ben je mooi op tijd achterquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef AchJa het volgende:
Volgens tv.com vanavond 2 en morgenavond 2 afleveringen van 24
Moah, dat viel wel mee! Redemption was slecht vond ik. Zat vaak te wachten wanneer Marco Borsato te voor schijn kwam!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef Terecht het volgende:
Even tvp-en dan maar. 24 redemption was een degelijk aperitiefje, dat het hoofdgerecht goed mag smaken!
Je weet dat er dit seizoen ook geen CTU is?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef northernlight81 het volgende:
Redemption vond ik wel vermakelijk, maar ik had niet het idee naar 24 te kijken. Geen CTU enzo, echt alleen Jack
Bauer.
Dit is het [USA] topic hequote:Op zondag 11 januari 2009 18:34 schreef leukerdje het volgende:
Is 24 morgen op RTL 5 te zien, of op een amerikaanse zender?
O sorry, dat had ik niet door dat dit het usa topic was.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:47 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Dit is het [USA] topic heDus niet op RTL 5, dat duurt nog tot ong. maart.
Huh, ben je niet in de war met tijdzones en zo?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is, wordt het nu uitgezonden in de VS
over 8 uur ofzo inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is, wordt het nu uitgezonden in de VS
Owquote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, ben je niet in de war met tijdzones en zo?
Het is op z'n laatst iets na 3 uur 's middags, niet echt meest interessante tijdstipquote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OwMja de timer op 24fans.net is afgelopen dus ik dacht dat het inmiddels uitgezonden zou worden...
My bad!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is op z'n laatst iets na 3 uur 's middags, niet echt meest interessante tijdstip.
Over 5½ uur aan de oostkust, de westkust mag nog drie uurtjes langer wachten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
My bad!
Het zal dan wel over een uurtje of 7 beginnen gok ik?
Handmatig.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef APK het volgende:
Geen CTU meer?![]()
Hoe moet Cloe dan de satelieten repositionen binnen 10 sec
Lang leve de video-out kabelquote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Karina het volgende:
Morgen ietsje vroeger op om de download aan te zetten, kan ik als ik thuis kom meteen kijken (tenminste, nadat ik hem gebrand heb, op de pc kijken vind ik niets aan).
Ik heb geen laptop, dus dan houdt het wel zo'n beetje op. Mijn pc staat een beetje ver van de tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu ep4 te kijken en ik heb maar één ding te zeggen over het verhaal so far: FANTASTISCH!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:47 schreef Richardfun het volgende:
Kweenie of het hier al gezegd is, maar er zijn pre airs. Video kwaliteit is best ok, prima te kijken. Eerste ep gaat de audio out of sync halverwege, maar als je GOM Player gebruikt kan je de audio sync aanpassen met <CTRL+,> en <CTRL+.>, zet de audio 1.2 seconden in de min en het is weer goed.
Alvast voor een modje een nieuwe topictitel suggestie, kan je best lezen, verraad niks maar toch maar even in spoilertags.Hm nee. Ik ga lekker de 720p versies kijken. Na ruim anderhalf jaar kan dat ene dagje er ook nog wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu ep4 te kijken en ik heb maar één ding te zeggen over het verhaal so far: FANTASTISCH!
lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |