Ach joh chill ... vooringenomen naïeve, linkse provinciaal.. ??quote:Op zondag 11 januari 2009 03:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat je ZELF gaat nadenken.
Want wanneer op andere websites allerlei bagger, gebash en dreigementen worden toegelaten, wil dat niet zeggen dat dat hier ook mag. Wegblijven hier, als je niet op een normale manier kunt discussiëren.
Nee, dat was wat overgebleven vuurwerk.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Recce het volgende:
En die witte fosfor is ook in het beeld geplakt.
Oh en wie ondersteunt (hetzij) verkapt terrorisme als in "verzetsoorlog" is alles geoorloofd want Joden *bah*quote:Op zondag 11 januari 2009 03:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus eigenlijk.
En het vermengen van deze oorlog met migratieproblematiek in Nederland is het vertroebelen van de discussie. Niks meer dan zieltjes proberen te winnen op basis van gevoelens van ongenoegen en onveiligheid die bij Nederlanders leven.
Het is dezelfde reden waarom mensen als Wilders zoveel steun krijgen van de zionisten. Puur omdat het voor hen bruikbaar is om sympathie mee te winnen.
Je hebt wel meer ontoelaatbaars gepost in dit topic dan alleen die verbouwde post. Verder verwijs ik je naar de policy.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Tiesemans het volgende:
Ach joh chill ...
Ik toon alleen maar aan hoe makkelijk sommige mensen zich voor het karretje laten spannen ...
Feit is nu dat wat ik niet geschreven en bedacht hebt doch afkomstig is van lieden waarmee de de persoon waartoe het gepost werd, zich verbonden voelt om eenzelfde mening te delen, blijkbaar blindelings getolereerd word waartegen lieden die sympathiseren en zulke "temperamentvolle 'mediterraanse' emoties uitte (ook) door moderators geïntimideerd worden ...
betweterig!
Achmed had nog wat Lawine pijlen over ...quote:Op zondag 11 januari 2009 04:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, dat was wat overgebleven vuurwerk.
Denk niet dat Achmed ze afschoot.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:06 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Achmed had nog wat Lawine pijlen over ...
Gevat joh.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:16 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nee het was Anton de ski leraar uit Gaza noord ..
Hij stelde dat je over Rusland niks hoort en dat is simpelweg niet waar. Er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat Rusland en de misstanden daar voorbij komen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Is er volgens jou dan helemaal geen punt te maken wat betreft de gelijkheid van het internationaal recht tussen staten?
Het Hamas al-Fatah conflict kostte 600 Palestijnen het leven (het conflict is verre van over), het Libanese leger knalde in 2007 bijna 500 Palestijnen af van de Fatah al Islam groepering, China doet huishouden in Tibet; de internationale gemeenschap roept ach en wede en vervolgens gaan we naar de Olympische Spelen in de ijdele hoop voor meer democratie, de cijfers van Sudan in Darfur; meer dan 500.000 doden en 2.500.000 vluchtelingen en geen enkele resolutie over proportioneel en disproportioneel of een oproep tot een onmiddellijke eind aan het geweld. Je zou eens moeten nagaan het honderdvoudige aantal gruwelijke foto's van dit conflictgebied en reacties die niet in de buurt komen van de virulentie over dit conflict. In Brazilië zijn honderden straatkinderen vermoord; geen enkele demonstratie of betoging..., etc.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
En over dit conflict is het allesbehalve oorverdovend stil. Zeker in vergelijking tot tot de bovenstaande conflicten (lees: kinderen, vrouwen, ouderen, onschuldige burgers) die op zijn minst dezelfde aandacht verdienen.
Dat is echt de naïevelingen uitspraak waar ik, en velen met mij over struikelen terwijl de Arabische wereld bij monde van de religieuze machten aldaar duidelijk hebben laten blijken dat er geen ruimte is voor anders denkende laat staan gelovigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:20 schreef NorthernStar het volgende:
In veel gevallen is het een obstakel voor ontwikkelingen en verbetering van relaties geworden.
Dat ik in Nederland woon, gek ben op mijn geliefde Nederlanders, betekend niet dat ik Wilders een knip voor de neus waard vindt.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus eigenlijk.
[..]
Het is dezelfde reden waarom mensen als Wilders zoveel steun krijgen van de zionisten. Puur omdat het voor hen bruikbaar is om sympathie mee te winnen.
Wat ben jij verzuurd en blind zeg. .jeminee..quote:Op zondag 11 januari 2009 03:24 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ha mag jjij lang blijven zoeken !
Mijn opa en zijn vader hebben hun onderscheidingen begin jaren 50 terug gegeven omdat ze na de bedankbrief van de Koningin en haar man eind 48 (meen ik dat ik las), het een scherts vertoning vonden dat al die kontkruipers van Juliana die veilig in Engeland verbleven gedurende de oorlog, na de oorlog als pronkkippen, vol gehangen met medailles, de parades mochten lopen.
Terwijl de gewone mannen zoals mijn grootvader en zijn vader evenals de rest van de mannen die in de hout haven van Zaandam Joden, piloten en andere vluchtelingen naar veiliger gebied smokkelde en daarvoor geëerd werden niet eens uitgenodigd werden voor die parades doordat het die pronk kippen waren die de uitnodigingen verzorgde en het graag een besloten feestje wenste te houden voor die Haagse "helden" kliek !!!!
Die steden in het Noorden van Duitsland huisde wel degelijk de burgers die Hitler op handen hadden.
Tevens werd het zuiden en vooral ook het westen van Duitsland genadeloos gebombardeerd zowel met conventioneel als (brandbommen) = witte fosfor.
Daarbij waren het zuiden en westen niet minder te bereiken alleen gevaarlijker er werden relatief meer B17s, B24 en B25 Bommenwerpers neergehaald evenals Britse Avro Lancasters en Liberators !
Toen uiteindelijk de Spitfires en de P47 begeleiding jagers vervangen werden met P51 mustangs was et helemaal een eitje om die Moffen te trakteren op Hel op aarde !
En je verwijzing naar Darmstadt ...
Ach Alsof de verschillende plaatsen op dezelfde lijn met London zoveel te maken hadden met London zelf.
Om te spreken over een vergelijking naar verhouding ...
Waar jij je beweringen vandaan haalt is mij een raadsel ... Misschien moet je je geschiedenis boeken maar niet meer halen uit een midden-oosten !
Pas trouwen maar op dat je niet door het ijs zakt ... Want als ik scheld dan gaat je monitor letterlijk trillen ..}:|
quote:Op zondag 11 januari 2009 04:20 schreef NorthernStar het volgende:
En er is nog een belangrijke factor en dat is dat het conflict in Israel/Palestina een centrale rol is gaan spelen in de hele verhouding tussen het westen en de arabische wereld, cq. het midden-oosten. In veel gevallen is het een obstakel voor ontwikkelingen en verbetering van relaties geworden. Het zit als een soort spin in het midden van het web.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die geen beeld meer hebben?
Nee, hij deed het net 3 seconden weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Zou de cam omver geknald zijn...goedemorgen trouwens:)
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, het is bizar, gisterenavond hoorde je in de donkere nacht opeens een haan keihard kraaien, het was bijna humor
quote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Specularium het volgende:
Dr kraait een haan en gelijk een raketinslag. Timing hoor.
ze gebruiken heus geen commando's om een camera te vernietigenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:03 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat er wel een zooitje commando`s op afgestuurd is. Vond het eigenlijk nogal lang duren voordat ze die camera te pakken hadden.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Specularium het volgende:
[Gaza #2] - Waar ze rustig door knallen. [Cam]
Die slachtoffers van fosforbommen hebben allemaal die huizen aangevallen? Lijkt me behoorlijk sterk.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:36 schreef RAVW het volgende:
NIEUWS
'Israël moet gebruik witte fosfor stoppen'
http://www.nu.nl/algemeen(...)-fosfor-stoppen.html
'Israël bereikt doelen in Gaza'
http://www.nu.nl/algemeen(...)-doelen-in-gaza.html
en dan vooral dit stukje in de laatste link
e hebben nooit iemand toestemming gegeven om voor ons te bepalen of we hen, die bommen gooien op onze huizen en speeltuinen, moeten aanvallen'', aldus Olmert. ''In de toekomst zullen we ook niemand anders dat laten bepalen.''
Gelijk hebben ze.
Nee Israël valt compleet willekeurige doelen aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die slachtoffers van fosforbommen hebben allemaal die huizen aangevallen? Lijkt me behoorlijk sterk.
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef Klummie het volgende:
Niet stoppen met witte fosfor. Levert prachtige plaatjes op.
Bullshit reactie, het is gewoon mooi om te zien. Schakel even je emo-radar uit, en je zal het merken.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?
Nee hoor, ik ben niet zo fotogeniekquote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?
Nee, dat is in dat webcam topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Sargon het volgende:
Gaan we nu iedere raket die inslaat hier in dit topic melden?
Nee dat is waar.. ze verzetten hemel en aarde om de media buiten te houden en te controleren maar een webcam op internet, die alle soorten van gebruik van munitie en wapensystemen registreert, is de moeite niet waard.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
ze gebruiken heus geen commando's om een camera te vernietigen
Dat wordt toch wel geregistreerd. Wat op de grond gebeurt zie je niet. Daar gaat het lijkt mij om.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. ze verzetten hemel en aarde om de media buiten te houden en te controleren maar een webcam op internet, die alle soorten van gebruik van munitie en wapensystemen registreert, is de moeite niet waard.
Ja, ze claimen 35 soldaten te hebben gedood.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef venomsnake het volgende:
Aqsa TV is toch de zender van Hamas?
Het zijn wel Arabieren hoor, zou je er wel naar kijken?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Die zender is ook te bekijken via livestation..![]()
Ik verta er alleen niet zo gek veel van..
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn wel Arabieren hoor, zou je er wel naar kijken?
Met ScreenVirtuoso rip ik het beeld, hij slaat dat automatisch op als avi.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nice. Welk programma gebruik je om een bewegend gifje te krijgen![]()
Thanks.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met ScreenVirtuoso rip ik het beeld, hij slaat dat automatisch op als avi.
Vervolgens laad ik dat avi filmpje in Gif Movie Gear, en dan sla ik het op als gif.
Als je het eenmaal onder de knie hebt maak je in enkele seconden zo'n gifje.
ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef rakotto het volgende:
11:00 Olmert: Israel has nearly achieved its goals in Gaza op (Haaretz)
Ze gaan stoppen wanneer zij 1000 slachtoffers hebben gemaakt? =\
Ik heb het niet over een 'ver van mijn bed show', want dat kan nauwelijks een vergoelijking zijn om de ene dode belangrijker te achten dan de ander.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij stelde dat je over Rusland niks hoort en dat is simpelweg niet waar. Er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat Rusland en de misstanden daar voorbij komen.
Maar het grootste verschil tussen wat jij als voorbeelden geeft en de situatie in Israel/Palestina is dat Israel een bondgenoot van ons is. Het heeft speciale verdragen met de EU, doet mee met Nato oefeningen en de relatie met de VS hoeft geen toelichting. Zonder steun van het westen had Israel deze route ook niet kunnen bewandelen.
Dus natuurlijk verandert dat de zaak. Het zou nagenoeg hetzelfde zijn wanneer een EU lid een dergelijk conflict betrokken zou zijn. Als je het wilt vergelijken dan komt de oorlog in Irak nog het dichts in de buurt. Dat was op een veel grotere schaal maar daartegenover duurt dit al veel langer.
En er is nog een belangrijke factor en dat is dat het conflict in Israel/Palestina een centrale rol is gaan spelen in de hele verhouding tussen het westen en de arabische wereld, cq. het midden-oosten. In veel gevallen is het een obstakel voor ontwikkelingen en verbetering van relaties geworden. Het zit als een soort spin in het midden van het web.
Ik vind het iig wel begrijpelijk waarom dit geen "ver van mijn bed show" is, terwijl bv Zimbabwe dat wel is.
[Gaza #2] - Waar ze rustig door knallen. [Cam]quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef rakotto het volgende:
Beeld loopt hier steeds na een paar seconde vast.
quote:15:07 Color Red early warning system sounded in Sderot (Channel 2)
14:43 Sources: Hamas has used anti-aircraft missiles against IAF (Haaretz)
14:36 Cabinet secretary: Israel has no plan to reduce pressure on Hamas (Haaretz)
14:35 Cabinet Secretary: Hamas is making cynical use of its population (Haaretz)
14:35 Shin Bet: Hamas military wing greatly weakened during Operation Cast Lead (Haaretz)
14:34 Shin Bet chief: Hamas rocket fire into Israel diminished by Gaza operation (Haaretz)
14:31 Shin Bet chief: Hamas suffering from serious losses (Haaretz)
14:30 Shin Bet chief: Hamas leadership hiding in bunkers, schools (Haaretz)
14:29 Shin Bet chief: Hamas cynically using Gaza population as human shield (Haaretz)
14:28 MI Chief: Hamas men hiding from Israeli troops (Haaretz)
14:28 MI Chief: Hamas struggling to maintain control over Gaza (Haaretz)
14:28 MI Chief: Hamas seeks to surrender without losing face (Haaretz)
14:26 MI Chief: There is split between Hamas leadership in Damascus, Gaza (Haarez)
14:25 ADL: UN Gaza truce resolution is `wrong resolution at wrong time` (Haaretz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |