quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Specularium het volgende:
[Gaza #2] - Waar ze rustig door knallen. [Cam]
Die slachtoffers van fosforbommen hebben allemaal die huizen aangevallen? Lijkt me behoorlijk sterk.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:36 schreef RAVW het volgende:
NIEUWS
'Israël moet gebruik witte fosfor stoppen'
http://www.nu.nl/algemeen(...)-fosfor-stoppen.html
'Israël bereikt doelen in Gaza'
http://www.nu.nl/algemeen(...)-doelen-in-gaza.html
en dan vooral dit stukje in de laatste link
e hebben nooit iemand toestemming gegeven om voor ons te bepalen of we hen, die bommen gooien op onze huizen en speeltuinen, moeten aanvallen'', aldus Olmert. ''In de toekomst zullen we ook niemand anders dat laten bepalen.''
Gelijk hebben ze.
Nee Israël valt compleet willekeurige doelen aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die slachtoffers van fosforbommen hebben allemaal die huizen aangevallen? Lijkt me behoorlijk sterk.
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef Klummie het volgende:
Niet stoppen met witte fosfor. Levert prachtige plaatjes op.
Bullshit reactie, het is gewoon mooi om te zien. Schakel even je emo-radar uit, en je zal het merken.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?
Nee hoor, ik ben niet zo fotogeniekquote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef Knip het volgende:
[..]
Wil jij er even naar toe gaan en poseren onder zo een fosforaanval?
Nee, dat is in dat webcam topic.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Sargon het volgende:
Gaan we nu iedere raket die inslaat hier in dit topic melden?
Nee dat is waar.. ze verzetten hemel en aarde om de media buiten te houden en te controleren maar een webcam op internet, die alle soorten van gebruik van munitie en wapensystemen registreert, is de moeite niet waard.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
ze gebruiken heus geen commando's om een camera te vernietigen
Dat wordt toch wel geregistreerd. Wat op de grond gebeurt zie je niet. Daar gaat het lijkt mij om.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. ze verzetten hemel en aarde om de media buiten te houden en te controleren maar een webcam op internet, die alle soorten van gebruik van munitie en wapensystemen registreert, is de moeite niet waard.
Ja, ze claimen 35 soldaten te hebben gedood.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:36 schreef venomsnake het volgende:
Aqsa TV is toch de zender van Hamas?
Het zijn wel Arabieren hoor, zou je er wel naar kijken?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Die zender is ook te bekijken via livestation..![]()
Ik verta er alleen niet zo gek veel van..
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn wel Arabieren hoor, zou je er wel naar kijken?
Met ScreenVirtuoso rip ik het beeld, hij slaat dat automatisch op als avi.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Nice. Welk programma gebruik je om een bewegend gifje te krijgen![]()
Thanks.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met ScreenVirtuoso rip ik het beeld, hij slaat dat automatisch op als avi.
Vervolgens laad ik dat avi filmpje in Gif Movie Gear, en dan sla ik het op als gif.
Als je het eenmaal onder de knie hebt maak je in enkele seconden zo'n gifje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |