Toen was het mogelijk om live alle bombardementen van Bagdad te volgen. 4 Streams tegelijk met inslagen van raketten. Oorlog is tegenwoordig anders, de traditionele regels gelden niet meer en de media is een belangrijk middel gewonnen om de oorlog te manipuleren.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop mij toendertijd ook met de inval in Irak, wat opvallend goed te volgen was via alle streams.
Nou dat is mooi dat je zo reageert want zulke reacties lees ik voortdurend en constant op websites waar Nederlandse arabieren lees Moslims reageren en waar ik onder pseudoniem de anti westerse, anti joodse haat tegenwicht biedt ...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wow tiesemans... dat klinkt behoorlijk gestoord.
Ik hoop vooral dat je ZELF gaat nadenken. Want wanneer op andere websites allerlei bagger, gebash en dreigementen worden toegelaten, wil dat niet zeggen dat dat hier ook mag. Wegblijven hier, als je niet op een normale manier kunt discussiëren.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:42 schreef Tiesemans het volgende:
Nou dat is mooi dat je zo reageert want zulke reacties lees ik voortdurend en constant op websites waar Nederlandse arabieren lees Moslims reageren en waar ik onder pseudoniem de anti westerse, anti joodse haat tegenwicht biedt ...
Ik heb min of meer letterlijk zo'n reactie "gejat" van zo'n website en enkele woorden veranderd ...
Moet je nagaan dat het een bedreiging was aan het adres van iemand die meeliep met een pro Israel manifestatie in den Haag.
Mag je nagaan wat voor een gevaarlijke 2de en 3de generaties Noord Afrikanen wij hier in ons midden hebben.. Ha hoop dat dit tot nadenken aanzet !!
Ah, in plaats van een echte fik die uitging, hebben ze de fik op repeat gezet? Wil je een alu hoedje?quote:Op zondag 11 januari 2009 03:51 schreef Tiesemans het volgende:
Geen flauw idee maar ik word wel moe van die fik die min of meer op montage begint te lijken ... het vuur gedraagt zich al de hele tijd hetzelfde incl bewegingen ect.
Ik heb niet zoveel verstand van oorlogen en hun 'regels', maar volgens mij werd er toendertijd o.a. ook gemanipuleerd bij het leven.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:38 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Toen was het mogelijk om live alle bombardementen van Bagdad te volgen. 4 Streams tegelijk met inslagen van raketten. Oorlog is tegenwoordig anders, de traditionele regels gelden niet meer en de media is een belangrijk middel gewonnen om de oorlog te manipuleren.
Klinkt als een slap excuus eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:42 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nou dat is mooi dat je zo reageert want zulke reacties lees ik voortdurend en constant op websites waar Nederlandse arabieren lees Moslims reageren ...
Ik heb min of meer letterlijk zo'n reactie "gejat" van zo'n website en enkele woorden veranderd ...
Moet je nagaan dat het een bedreiging was aan het adres van iemand die meeliep met een pro Israel manifestatie in den Haag.
Mag je nagaan wat voor een gevaarlijke 2de en 3de generaties Noord Afrikanen wij hier in ons midden hebben..
Ha hoop dat dit tot nadenken aanzet !!
De knallen die net te horen waren komen van een *willekeurige* oorlogs dvd.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, in plaats van een echte fik die uitging, hebben ze de fik op repeat gezet? Wil je een alu hoedje?
Is er volgens jou dan helemaal geen punt te maken wat betreft de gelijkheid van het internationaal recht tussen staten?quote:Op zondag 11 januari 2009 03:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen. Er gaat geen gelegenheid voorbij dat Rusland niet aan alles herinnerd wordt wat er niet deugt bij hen. Afgelopen zomer kon de hele westerse wereld amper nog superlatieven vinden om Rusland in overtreffende trap te veroordelen nadat het Georgie was binnengereden.
Vergelijk dat eens met dit. Of oorverdovende stilte van de regeringen of men spreekt ronduit steun uit voor Israel.
Ach joh chill ... vooringenomen naïeve, linkse provinciaal.. ??quote:Op zondag 11 januari 2009 03:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat je ZELF gaat nadenken.
Want wanneer op andere websites allerlei bagger, gebash en dreigementen worden toegelaten, wil dat niet zeggen dat dat hier ook mag. Wegblijven hier, als je niet op een normale manier kunt discussiëren.
Nee, dat was wat overgebleven vuurwerk.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Recce het volgende:
En die witte fosfor is ook in het beeld geplakt.
Oh en wie ondersteunt (hetzij) verkapt terrorisme als in "verzetsoorlog" is alles geoorloofd want Joden *bah*quote:Op zondag 11 januari 2009 03:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus eigenlijk.
En het vermengen van deze oorlog met migratieproblematiek in Nederland is het vertroebelen van de discussie. Niks meer dan zieltjes proberen te winnen op basis van gevoelens van ongenoegen en onveiligheid die bij Nederlanders leven.
Het is dezelfde reden waarom mensen als Wilders zoveel steun krijgen van de zionisten. Puur omdat het voor hen bruikbaar is om sympathie mee te winnen.
Je hebt wel meer ontoelaatbaars gepost in dit topic dan alleen die verbouwde post. Verder verwijs ik je naar de policy.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Tiesemans het volgende:
Ach joh chill ...
Ik toon alleen maar aan hoe makkelijk sommige mensen zich voor het karretje laten spannen ...
Feit is nu dat wat ik niet geschreven en bedacht hebt doch afkomstig is van lieden waarmee de de persoon waartoe het gepost werd, zich verbonden voelt om eenzelfde mening te delen, blijkbaar blindelings getolereerd word waartegen lieden die sympathiseren en zulke "temperamentvolle 'mediterraanse' emoties uitte (ook) door moderators geïntimideerd worden ...
betweterig!
Achmed had nog wat Lawine pijlen over ...quote:Op zondag 11 januari 2009 04:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Nee, dat was wat overgebleven vuurwerk.
Denk niet dat Achmed ze afschoot.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:06 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Achmed had nog wat Lawine pijlen over ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |