ik hoop voor jou dat het bij brochures blijftquote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Rekkie het volgende:
Niet zozeer aangeschaft, danwel opgehaald:
Brochures van de:
[ afbeelding ]
Ik niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat het bij brochures blijft
Geen idee. Vind het wel grappig.quote:
Ik ook, twijfel nog of ik hem ga bestellen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel grappig.
wtf wat klein ofniet?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Omdat het vorige deel vrijwel meteen vol was:
Nieuwe computer:
[ afbeelding ]
(de rechter)
Erg klein inderdaad. Ongeveer het formaat van twee opgestapelde DVD doosjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
wtf wat klein ofniet?![]()
Of is dat standaart tegenwoordig?
Nice stuff..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
IDE/SATA naar USB converter:
[ afbeelding ]
welk merk is die?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe computer:
[ afbeelding ]
(de rechter)
Het adaptertje kan 36 Watt afleveren. De harde schijf is makkelijk te vervangen door een schroefje aan de onderkant los tedraaien. Je kan dan een soort tray waar die in ligt naar buiten schuiven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef MarkyB het volgende:
[..]
welk merk is die?
-edit-
Asus eee serie.
Toch nog 2 vraagjes
Wat voor adapter zit erbij (hoeveel lust ie?)
Is de harde schijf makkelijk te vervangen? (wss een laptop disk..)
-edit-
20 watt
2,5" laptop disk idd.
ik heb er gisteren ook een gekocht, 192 euroquote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe computer:
[ afbeelding ]
(de rechter)
Waar heb je die gekocht voor die prijs? Zeer geschikt als Car-pc of denk ik nu verkeerd?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik heb er gisteren ook een gekocht, 192 eurode B202 versie.
Snel en fijn ding! welke functie heeft hij bij jou?
showmodel bij Dynabyte in eindhoven, origineel 249 euro, showmodel was 229 euro en bij mij hadden ze de btw vergeten want ik betaalde 192 euroquote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht voor die prijs? Zeer geschikt als Car-pc of denk ik nu verkeerd?
In een winkel?quote:
Poes denkt "Heeeej, een nieuwe krabpaal"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Mijn nieuwe luidsprekers.Links zie je nog de oude speaker.
[ afbeelding ]
Ironisch genoeg hebben mijn poezen geen voornagels.Dus het zal wel meevallen.Ik ben eerder bang dat ze omvallen.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Poes denkt "Heeeej, een nieuwe krabpaal"
Hoe heet dat kekke bakje? Of waar heb je het gehaaldquote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe computer:
[ afbeelding ]
(de rechter)
quote:* Processor: Intel Atom N270 Single-Core (1.60GHz)
* Bussnelheid: 533MHz
* Chipset: 945 GSE
* Geheugen: 1GB (1x 1GB) DDR2 SDRAM
* Videokaart: Intel GMA 950 (shared memory)
* Harddisk: 80GB SATA 5400rpm
* LAN: 1000Mbit
* WLAN: 802.11 a/b/g/n
* Bluetooth
* 4x USB2.0
* 1x DVI
* 4-in-1 Cardreader
* Microsoft Windows XP Home Edition
* Afmetingen: 177 x 221 x 27mm
Eh door te werken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:41 schreef Zozamis het volgende:
Foock al die pc's en al die shit, waar halen jullie het geld echt vandaan
van mn bankrekeningquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:41 schreef Zozamis het volgende:
Foock al die pc's en al die shit, waar halen jullie het geld echt vandaan
Goed apparaatje, ik geniet er al een tijdje van. (inmiddels mijn 2e al)quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
van mn bankrekening
gekocht ;
Logitech Harmony 885
[ afbeelding ]
Ik moet hem nog proberen. Vrienden van ons hebben de 525 gekocht. Die werkte ook wel erg lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Goed apparaatje, ik geniet er al een tijdje van. (inmiddels mijn 2e al)
Gaan ze zo snel kapot?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Goed apparaatje, ik geniet er al een tijdje van. (inmiddels mijn 2e al)
Wel als ze in een glas frisdrank belandenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan ze zo snel kapot?
Delen!quote:
Niks delen, wat denk je wel. Staat er "sinterklaas" in mijn onderschrift? Zie ik eruit als Nelson Mandela? Heb ik de jackpot gewonnen? Daarbij, ik ben een vrek. Regel verdorie je eigen Bossche Bol, ik heb niet voor niets tien minuten bij de bakker staan wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Delen!
*jaloers is*
Tompouce maken gaat
Smerige egoïstquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Niks delen, wat denk je wel. Staat er "sinterklaas" in mijn onderschrift? Zie ik eruit als Nelson Mandela? Heb ik de jackpot gewonnen? Daarbij, ik ben een vrek. Regel verdorie je eigen Bossche Bol, ik heb niet voor niets tien minuten bij de bakker staan wachten![]()
[/horkmodus]![]()
Wat doe jij allemaal in je tompoes?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:17 schreef immortalsean het volgende:
vandaag zijn m'n nieuwe boekjes binnengekomen
[ afbeelding ]
bij rauwe eieren wordt de opname van bepaalde eiwitten door biotine tegen gehouden ... je moet ze net heel zacht koken ... teveel kook je de eiwitten kapot.quote:
Wat staat er op dat rechter boek? "flikker nolte"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:17 schreef immortalsean het volgende:
vandaag zijn m'n nieuwe boekjes binnengekomen
[ afbeelding ]
Een mooi rood kruisjequote:
Ik heb`m gehaaaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Ik hebt hem ook.... ik hebt hem ook![]()
![]()
Voor mezelf en mijn enorme ego.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:35 schreef Morellow het volgende:
[..]
Waarom 2, je hebt niet eens vrienden
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:28 schreef Abercromby het volgende:
2 kaarten voor André Rieu in Thialf, 28 augustus
nee niet echt nee...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:19 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Ach gossie, past het niet in je straatje met vet coole muziek?
dat kan er mee door... beter dan andre rieu iigquote:Op maandag 9 februari 2009 11:52 schreef Abercromby het volgende:
zojuist gekregen als cadeau, kaarten voor:
[ afbeelding ]
Dat vind jijquote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
dat kan er mee door... beter dan andre rieu iig
wat is er nu weer mis met HP?quote:
Leg me eens uit hoe je erbij komt dat 750 gb niet genoeg isquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef kanaiken het volgende:
[ afbeelding ]
Western Digital 1 TB HDD.
Leuk topic.
-Ik heb al een 320 GB en 500 GB harde schijf vol geplemd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe je erbij komt dat 750 gb niet genoeg is
OT:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Voor carnaval
Ik installeer mijn games erop, om de laptop wat te sparen. Heel Stargate, South Park, Family Guy en Star Trek staan erop, plus delen van andere series. Ook staan er films op. Alles bij elkaar telt dat wel op.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ziek, ik heb eentje van 500 gb + een PC van 80 GB en daar heb ik de komende jaren voldoende aan
Totdat die 500gb schijf crasht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ziek, ik heb eentje van 500 gb + een PC van 80 GB en daar heb ik de komende jaren voldoende aan
Ik heb 2 van 1 TB en heb vanavond deze gehaad:quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Of ik ga morgen dood en heb niks meer aan alle spullen die ik ooit heb gekocht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Totdat die 500gb schijf crasht.
Dan had je wel een image van die schijf ergens willen hebben staan
pics or it didnt happen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:33 schreef Miam het volgende:
Kersenpitkussen
Zwarte broek
Pyjama
Lingeriesetje van Sapph
quote:
Jeps, is een tactische stand om eventuele aanvallers te verblinden en te desoriënteren.quote:
handig ja....quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jeps, is een tactische stand om eventuele vervelende vrienden te verblinden en te desoriënteren.
Respect! Ik heb zelf iets van 4 TB en wil nog wel een 2 TB schijfquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Zero_Empathy het volgende:
[ afbeelding ]
750 gig
nu hoef ik nooit meer een harde schijf te kopen
t is zo volquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Respect! Ik heb zelf iets van 4 TB en wil nog wel een 2 TB schijf
omg, ik had al moeite met 250 gigquote:
Ach een beetje film neemt bij mij minimaal 20 GB in beslagquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
omg, ik had al moeite met 250 gig![]()
wat gooien jullie er allemaal op dan?
Die BR disks bewaar je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach een beetje film neemt bij mij minimaal 20 GB in beslag
WMV'squote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die BR disks bewaar je?Download dan gewoon mkv's dat is veel efficienter. 720p is meestal een gig of 7 en 1080p een gig of 12.
Kan je veul meer kwijt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mn FOK! abbo met 13 maanden verlengd
Iedereen? Alleen de mensen die het posten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
Hoezo koopt iedereen professionele fototoestellen?
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflexquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
My god. Bij de buurman van mn vriend en mij gespeeld. Laat mij maar zingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef Maruna het volgende:
Via marktplaats
[ afbeelding ]
i'm Rocking!
Waar heb je een flitser voor nodig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflex
Zeg deze staan ;
[ afbeelding ]
Kreng kost 1200 euro. NIKON D90 18-105 VR digitale spiegelreflex- camera + 55-200 objectief + tas
Moet nog een flitser bij. Ben ik 1300 euro kwijt. Is wel veul. Zit er eigk aan te denken om hem morgen al te halen![]()
Professioneel? Bij lange na nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
Nou ja, eigk niet. Maar "just in case" die 100 kan er dan ook nog wel bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar heb je een flitser voor nodig?
Prima ding trouwens die D90, heb hem zelf ook
Nee joh sparen voor de bruiloftquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, eigk niet. Maar "just in case" die 100 kan er dan ook nog wel bij
Gekocht?quote:
ALs je een D80 koopt scheelt je dat 200~300 euro. Het enige wat je dan mist is die zogenaamde "hd" video functie die, laten we eerlijk zijn, toch niet thuishoort in zo'n camera. En een megapixeltje of 3 minder missschien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflex
Zeg deze staan ;
[ afbeelding ]
Kreng kost 1200 euro. NIKON D90 18-105 VR digitale spiegelreflex- camera + 55-200 objectief + tas
Moet nog een flitser bij. Ben ik 1300 euro kwijt. Is wel veul. Zit er eigk aan te denken om hem morgen al te halen![]()
quote:
vertel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Sniz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel meteen de eerste en laatste keer dat ik een horloge bij V&D koop
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.quote:
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef Sniz het volgende:
[..]
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.
Volgende keer gewoon weer naar de juwelier
Neu, tis dat ik hem bij v&d zag liggen, voor een hogere prijs had ik hem ook gekocht. Als ik van de belabberde service afwist was ik wel even verder gaan kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder is.
Nice,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef SuzukiSwift het volgende:
Een set KEF iQ7SE speakers.
[ afbeelding ]
Die wielen zijn wel strak, maar die auto vind ik meh tbh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef TGT2 het volgende:
[ afbeelding ]
Asociale kamperwielen voor van de zomer..
![]()
![]()
Ik weet het. Als je maar van A naar B komt hequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die wielen zijn wel strak, maar die auto vind ik meh tbh.
Zoud U zo vriendelijk willen zijn een uitgebreide recensie over deze mobiele computer te plaatsen, wellicht in een apart (DIG) topic?quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoud U zo vriendelijk willen zijn een uitgebreide recensie over deze mobiele computer te plaatsen, wellicht in een apart (DIG) topic?
Bij voorbaat dank.
Hij bevalt me enorm goed! Als ik binnenkort even tijd heb zal ik een review plaatsen over de telefoon. Vind hem in ieder geval heel prettig werken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
DIe vraag heb ik ook eig. Of die nou echt bevalt?
Met een Marantz SR5002.quote:
Is dat ronde kistje aan de linkerkant de Subwoofer ??quote:Op maandag 23 maart 2009 14:25 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Met een Marantz SR5002.
Bevalt me prima. Zeker in cominatie met de IQ6C Center en de PSW 2500 Sub.
[ afbeelding ]
De receiver staat normaal uiteraard in het meubel.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Is dat ronde kistje aan de linkerkant de Subwoofer ??
Het tv meubel heeft bewust een contrasterende kleur ten op zichte van de wand. En de kleur van de wand en de speakers is in het echt niet zo verschillend als op de foto.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef TheFrankey het volgende:
alleen passen de kleuren nu niet zo bij elkaar. Maar dat mag de pret niet drukken. Waarom zeg je het dan? weet ik niet.
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Marc H het volgende:
Even een paar updates aan mijn systeem gedaan:
blabla
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Roksopp het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.usa.denon.com/productdetails/3429.asp
Echt fijne kabels
Kwam ze elders al tegen, een UTP patchcable van 500 (vijfhonderd) dollar.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Roksopp het volgende:
[ afbeelding ]
Echt fijne kabels
das 12 euro tegenwoordig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Kwam ze elders al tegen, een UTP patchcable van 500 (vijfhonderd) dollar.
500 euro uitgeven voor een kabeltje...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:21 schreef Roksopp het volgende:
[ afbeelding ]
Echt fijne kabels
Hoeveel Kilometer is de kabel dan ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef Counterattack het volgende:
[..]
500 euro uitgeven voor een kabeltje...
Hier heb ik geen woorden voor
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe telefoon voor erbij:
[ afbeelding ]
1.3 Megapixel camera, Bluetooth, RDS FM-radio, enz enz.
4 euro.![]()
Eigenlijk 19 euro, maar zit 15 euro beltegoed bij.
Wat kost zo'n 8 gb kaartje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:11 schreef ibaneX het volgende:
Samsung s1070
[ afbeelding ]
Tasje dr bij:
[ afbeelding ]
Ook belangrijk: Goed voor 1750 foto's van de beste kwaliteit.
[ afbeelding ]
Draadloze stroom is hier nog niet.....
[ afbeelding ]
Shopping spree
mja kanzijn, maar ik heb nu geen bitloss of corrupte data meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef Counterattack het volgende:
[..]
500 euro uitgeven voor een kabeltje...
Hier heb ik geen woorden voor
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:23 schreef Roksopp het volgende:
[..]
mja kanzijn, maar ik heb nu geen bitloss of corrupte data meer
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:33 schreef Roksopp het volgende:
want ik heb zojuist userid 200000 opgeeist. Incl overhaastige fout in de usernaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |