Die wielen zijn wel strak, maar die auto vind ik meh tbh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef TGT2 het volgende:
[ afbeelding ]
Asociale kamperwielen voor van de zomer..
![]()
![]()
Ik weet het. Als je maar van A naar B komt hequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die wielen zijn wel strak, maar die auto vind ik meh tbh.
Zoud U zo vriendelijk willen zijn een uitgebreide recensie over deze mobiele computer te plaatsen, wellicht in een apart (DIG) topic?quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoud U zo vriendelijk willen zijn een uitgebreide recensie over deze mobiele computer te plaatsen, wellicht in een apart (DIG) topic?
Bij voorbaat dank.
Hij bevalt me enorm goed! Als ik binnenkort even tijd heb zal ik een review plaatsen over de telefoon. Vind hem in ieder geval heel prettig werken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
DIe vraag heb ik ook eig. Of die nou echt bevalt?
Met een Marantz SR5002.quote:
Is dat ronde kistje aan de linkerkant de Subwoofer ??quote:Op maandag 23 maart 2009 14:25 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Met een Marantz SR5002.
Bevalt me prima. Zeker in cominatie met de IQ6C Center en de PSW 2500 Sub.
[ afbeelding ]
De receiver staat normaal uiteraard in het meubel.
Dat klopt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Is dat ronde kistje aan de linkerkant de Subwoofer ??
Het tv meubel heeft bewust een contrasterende kleur ten op zichte van de wand. En de kleur van de wand en de speakers is in het echt niet zo verschillend als op de foto.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef TheFrankey het volgende:
alleen passen de kleuren nu niet zo bij elkaar. Maar dat mag de pret niet drukken. Waarom zeg je het dan? weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |