t is zo volquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Respect! Ik heb zelf iets van 4 TB en wil nog wel een 2 TB schijf
omg, ik had al moeite met 250 gigquote:
Ach een beetje film neemt bij mij minimaal 20 GB in beslagquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
omg, ik had al moeite met 250 gig![]()
wat gooien jullie er allemaal op dan?
Die BR disks bewaar je?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach een beetje film neemt bij mij minimaal 20 GB in beslag
WMV'squote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die BR disks bewaar je?Download dan gewoon mkv's dat is veel efficienter. 720p is meestal een gig of 7 en 1080p een gig of 12.
Kan je veul meer kwijt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Mn FOK! abbo met 13 maanden verlengd
Iedereen? Alleen de mensen die het posten toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
Hoezo koopt iedereen professionele fototoestellen?
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflexquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
My god. Bij de buurman van mn vriend en mij gespeeld. Laat mij maar zingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef Maruna het volgende:
Via marktplaats
[ afbeelding ]
i'm Rocking!
Waar heb je een flitser voor nodig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflex
Zeg deze staan ;
[ afbeelding ]
Kreng kost 1200 euro. NIKON D90 18-105 VR digitale spiegelreflex- camera + 55-200 objectief + tas
Moet nog een flitser bij. Ben ik 1300 euro kwijt. Is wel veul. Zit er eigk aan te denken om hem morgen al te halen![]()
Professioneel? Bij lange na nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef Gkhn het volgende:
Nou ja, eigk niet. Maar "just in case" die 100 kan er dan ook nog wel bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar heb je een flitser voor nodig?
Prima ding trouwens die D90, heb hem zelf ook
Nee joh sparen voor de bruiloftquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, eigk niet. Maar "just in case" die 100 kan er dan ook nog wel bij
Gekocht?quote:
ALs je een D80 koopt scheelt je dat 200~300 euro. Het enige wat je dan mist is die zogenaamde "hd" video functie die, laten we eerlijk zijn, toch niet thuishoort in zo'n camera. En een megapixeltje of 3 minder missschien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflex
Zeg deze staan ;
[ afbeelding ]
Kreng kost 1200 euro. NIKON D90 18-105 VR digitale spiegelreflex- camera + 55-200 objectief + tas
Moet nog een flitser bij. Ben ik 1300 euro kwijt. Is wel veul. Zit er eigk aan te denken om hem morgen al te halen![]()
quote:
vertel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Sniz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel meteen de eerste en laatste keer dat ik een horloge bij V&D koop
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.quote:
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef Sniz het volgende:
[..]
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.
Volgende keer gewoon weer naar de juwelier
Neu, tis dat ik hem bij v&d zag liggen, voor een hogere prijs had ik hem ook gekocht. Als ik van de belabberde service afwist was ik wel even verder gaan kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder is.
Nice,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef SuzukiSwift het volgende:
Een set KEF iQ7SE speakers.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |