Gekocht?quote:
ALs je een D80 koopt scheelt je dat 200~300 euro. Het enige wat je dan mist is die zogenaamde "hd" video functie die, laten we eerlijk zijn, toch niet thuishoort in zo'n camera. En een megapixeltje of 3 minder missschien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat moet je met troep dan? Ik heb een instap model, maar willen binnenkort over op spiegelreflex
Zeg deze staan ;
[ afbeelding ]
Kreng kost 1200 euro. NIKON D90 18-105 VR digitale spiegelreflex- camera + 55-200 objectief + tas
Moet nog een flitser bij. Ben ik 1300 euro kwijt. Is wel veul. Zit er eigk aan te denken om hem morgen al te halen![]()
quote:
vertel?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:16 schreef Sniz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel meteen de eerste en laatste keer dat ik een horloge bij V&D koop
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.quote:
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:11 schreef Sniz het volgende:
[..]
Hij werd ff snel op maat gemaakt (niks mis mee), maar toen in een standaard v&d doosje gedaan, niet eerst even schoongemaakt (kwam zo uit de vitrine), mocht thuis ook zelf de tijf/datum goedzetten en kreeg er ook geen boekje oid bij.. Niet dat het zo'n ingewikkeld ding is maar als ik zoveel geld uitgeef verwacht ik toch wel wat kwaliteit er omheen.
Volgende keer gewoon weer naar de juwelier
Neu, tis dat ik hem bij v&d zag liggen, voor een hogere prijs had ik hem ook gekocht. Als ik van de belabberde service afwist was ik wel even verder gaan kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet zeiken als het bij de juwelier 3 tientjes duurder is.
Nice,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef SuzukiSwift het volgende:
Een set KEF iQ7SE speakers.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |