Yep, je bent ergens halverwege het vorige topic van het lijstje af gevallen...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef styliste het volgende:
ik wil nie lullig doen maar ik had ook een straat goed..
quote:_Ophelia_: 24
Crazy-M: 12
Existenz: 11
-_Tommy_-: 7
twister_rodriguez: 7
vamperotica: 7
vioo: 6
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
VoreG: 1
Koston: 1
theKID: 1
Nint: 1
krioro: 2
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
Clesar03: 1
seilram: 1
mrloesje: 1
styliste: 1
Da dacht ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef vioo het volgende:
ik zou toch zweren dat het wel de willenIIstraat is..
rode huis is synagoge en dan de boom van dat parkje(wat nu weg is) en dan paradox..
ik weet het eigenlijk wel zeker..
Eh, OK, als jullie het zeker weten vind ik het goed. Er stond iets anders bij waar ik hem vandaan heb, ik weet het zelf verder niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef vioo het volgende:
ik zou toch zweren dat het wel de willem II straat is..
rode huis is synagoge en dan de boom van dat parkje(wat nu weg is) en dan paradox..
ik weet het eigenlijk wel zeker..
quote:_Ophelia_: 24
Crazy-M: 12
twister_rodriguez: 7
vioo: 6
mrloesje: 1
styliste: 1
vlinder81: 1
Oh, jezus, ik ben lekker bezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef vlinder81 het volgende:
sorry maar ik zei eerder willemIIstraat?????
plaatje even op photobucket.com plaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef vlinder81 het volgende:
het wil niet lukken... ik ga de komende dagen uitzoeken hoe dat zit.. geef jullie sein als het mij weer lukt....
Ik kreeg net een politie smsje dat de Christine Leduc net is overvallen. Iemand een achtienjarige op een scooter gezien?quote:
Ringbaan West, inderdaadquote:
quote:
quote:
Ik postte Koestraat en dacht vervolgens "Nee, klopt niet"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je zat aardig in de buurt!
![]()
Ff plaatje zoeken...
quote:
quote:
quote:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:42 schreef mrloesje het volgende:
[..]
dat betekent dat ik hem goed heb?
waarom is geen 1 foto voor jou ingewikkeld? haha knap hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Reigerstraat!
7 keer verhuisd in de afgelopen 10 jaar, aardig wat van de stad gezien en de vreemde neiging om altijd binnendoor te fietsen\ lopen...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef mrloesje het volgende:
[..]
waarom is geen 1 foto voor jou ingewikkeld?
gaat dat niet allemaal platquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef twister_rodriguez het volgende:
even offtopic wat vinden jullie van de buurt achter die parkeerplaats tegenover de abn en interpolis, zeg maar tussen enschotsestraat en spoorlaan...
kan daar miss iets huren
wel achter het station. daar gaat dacht ik wel een hoop plat, maar tussen spoorlaan en enschotsebaan weet ik nietquote:
quote:
Het ziet er nogal uitgeleefd uit, lijkt me niet de beste buurt in Tilburg maar verder weet ik er eigenlijk niets van...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef twister_rodriguez het volgende:
even offtopic wat vinden jullie van de buurt achter die parkeerplaats tegenover de abn en interpolis, zeg maar tussen enschotsestraat en spoorlaan...
kan daar miss iets huren
correctquote:Op maandag 19 januari 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
burgemeester letscherweg ter hoogte van reeshof
Ondertussen ben je al weer terug toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
o nog plaatje verschuldigd
kan iemand anders er even 1 plaatsen ?
ik moet namelijk weer weg
1 hele punt voor jouquote:
ok, ik had gewoon echt willekeurig die foto gekozenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef styliste het volgende:
ja ik fietste daar altijd door heen toen ik nog bij interpolis werkte, bij dat uithangbord zit een kroeg waar een murphy's quiznight hebben
ik ga als ik straks thuis ben een nieuwe plaatsen
nee niet echt beetje lauw ben jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik denk dat het 1 van die straten daar
quote:
idd de lage witsie baan, Puntje erbij voor _Ophelia_quote:
Die bocht van de statenlaan naar de lage witsiebaan toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
idd de lage witsie baan, Puntje erbij voor _Ophelia_
Dezelfde foto is al een keer geweestquote:
Ja ik ga natuurlijk niet alle delen terugkijken wat er al geweest is héquote:Op zondag 25 januari 2009 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dezelfde foto is al een keer geweest
Misschien omdat we het niet wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan geef ik een hintje, raad er niemand meer
Maar gokken is ook radenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Misschien omdat we het niet weten
Close.....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
ow achter de ouishaven ?
pieter stuivesant plein ?
hoe warm >quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
ow achter de ouishaven ?
pieter stuivesant plein ?
quote:
quote:
Zo moeilijk kan het toch niet meer zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een open zandvlakte in Griekenland midden in het hoogseizoen
Vanuit de stad zou ik wel over de Tamboerskade naar huis lopen....quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
Tamboerskade ?
Volgens pleintje naast de haven ...
De oude melkfabriek op het wilhelminaparkquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Yay
Het heeft wel even geduurd
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Wow die was een beetje te makkelijk danquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
De oude melkfabriek op het wilhelminapark
WOEPERDEPOEP EEN PUNTJE ERBIJ !!!!
Om precies te zijn: om de hoek in de stedekestraat zit mijn scoutingquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Wow die was een beetje te makkelijk dan![]()
_Ophelia_: 28
Crazy-M: 14
twister_rodriguez: 8
vioo:7
Styliste: 4
mrloesje: 2
vlinder81: 1
LittleTortillaBoy: 2
Tja, zulke panden zijn er ook maar weinig hier in de stadquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Wow die was een beetje te makkelijk dan![]()
maar het is wel ergensquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zou echt overal en nergens kunnen zijn
nopequote:
Mijn onwetendheid is niet om te lachen hoorquote:
hehequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Mijn onwetendheid is niet om te lachen hoor
hehe, er wonen ook mensenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders hebben we een serieus probleem....
Oh, crap, volgens mij is dat een zijstraat van de Capucijnenstraat, de klaverstraat geloof ik (een vriendin woonde aan de Roggestraat en daar ligt dat witte pand niet op de hoek)quote:
Klaverstraat KAN ik NIET goed rekenenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, crap, volgens mij is dat een zijstraat van de Capucijnenstraat, de klaverstraat geloof ik (een vriendin woonde aan de Roggestraat en daar ligt dat witte pand niet op de hoek)
Dus: Klaverstraat
De capucijnenstraat is het niet, er liggen niet van dat soort zijgevels aan die straat, enkel voorgevels en volgens mij is het niet de roggestraat, maar goed een andere zijstraat dan rogge- of klaverstraat is het zeker niet, dan: Roggestraatquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klaverstraat KAN ik NIET goed rekenen
maar moet wel zeggen dat je echt extreem warm zit. Maar dan ook echt EXTREEM
ja dat is het ook of de rogge weet ff niet zeker of het de eerste of tweede zijstraat is maar volgens mij wel 1ste.. zoals ik al zei ik fiets er elke dag 2 keer langs..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik blijf bij de Klaverstraat, een Fundafoto om het te motiveren:
[ afbeelding ]
Dat witte pand is de zijgevel op de foto.
Volgens mij hadden zij (de vorige bewoners dan) ook zo'n enorme hoeveelheid foto's aan de muur, en er lag altijd een enorme hoeveelheid speelgoed...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef vioo het volgende:
dat huis stond een tijdje te koop en is nu net verkocht ze hebben een blauwe muur binnen ik fiets er elke dag twee keer langs
Hier komt de foto vandaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef vioo het volgende:
[..]
ja dat is het ook of de rogge weet ff niet zeker of het de eerste of tweede zijstraat is maar volgens mij wel 1ste.. zoals ik al zei ik fiets er elke dag 2 keer langs..
haha ja klopt, is nog steeds, ze zijn nog niet verhuisdquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij hadden zij (de vorige bewoners dan) ook zo'n enorme hoeveelheid foto's aan de muur, en er lag altijd een enorme hoeveelheid speelgoed...
Ik weet niet of dat huis een ingang aan de capucijnenstraat heeft, die zal er vroeger wel gezeten hebben maar volgens mij is de enige ingang nu aan de zijkant. (en dan nog staat de klaverstraat op die foto natuurlijk)quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef vioo het volgende:
oh nee het is de capucijnenstraat althans de ingang van dat huis is daar en niet in de klaverstraat
ik zal morgen eens kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat huis een ingang aan de capucijnenstraat heeft, die zal er vroeger wel gezeten hebben maar volgens mij is de enige ingang nu aan de zijkant
Wil jij het punt en de nieuwe foto (raden is ook leuk)?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef vioo het volgende:
[..]
ik zal morgen eens kijkenen ik vind dat ie gewoon goed is hoor...
ik zeg volgende foto!!
Heb even aan mn vader gevraagd die er vroeger woonde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh, crap, volgens mij is dat een zijstraat van de Capucijnenstraat, de klaverstraat geloof ik (een vriendin woonde aan de Roggestraat en daar ligt dat witte pand niet op de hoek)
Dus: Klaverstraat
daar verkeek ik mij ook op. daarom heb ik ff mn pa laten controleren en die zegt het ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef vioo het volgende:
oh nee het is de capucijnenstraat althans de ingang van dat huis is daar en niet in de klaverstraat
nee ik raad lieverquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wil jij het punt en de nieuwe foto (raden is ook leuk)?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oké dan, een makkelijke om het tempo erin te houden:
Ik weet niet precies de naam maar oerlesestraat? Is het niet die straat die van de korvel helemaal door loopt naar de jumbo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oké dan, een makkelijke om het tempo erin te houden:
en omdat ik raden ook erg leuk vind
[ afbeelding ]
Potver! Ik zei nog ik ben daar heel vaak langs gefietst is dat niet de cap. straat? Nee zegt vriendlief... dit ligt nog ergens na de besterdring.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Heb even aan mn vader gevraagd die er vroeger woonde.
Het is inderdaad een foto vanaf de capucijnenstraat. foto laat je een deel van de klaverstraat zien.
bij deze:
GOED GEKEURD.
Sorry voor verwaring maar regionaalarchief tilburg die zei het verkeerd
http://maps.google.com/quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik weet niet precies de naam maar oerlesestraat? Is het niet die straat die van de korvel helemaal door loopt naar de jumbo?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef styliste het volgende:
nou ik hem neerzet begin ik te twijfelen of deze niet al een keer geplaatst is...
Nope, maar ik kan van daaruit er bijna naartoe kruipen..quote:
Je gaat de goede windrichting in...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou, dan waag ik ook een gokje: Jan Grewenstraat?
Nog een klein stukje verderquote:
Eehm, paal? misschien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
nee daar staat niet zon (tjah hoe moet ik het netjes omschrijven ....) op de kruising
Dat zit er dik in; in Tilburg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er wonen daar toch meerdere Tilburgers in de buurt
Dat plein heeft inderdaad een naamquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef styliste het volgende:
ik weet waar het is ik kom alleen niet op de naam. bart van peltplein?
da's dom... dat ligt helemaal aan de andere kant... ik bedoel dat plein bij de jeroenboschstraat enzo
Ja I know... verdomme kan het niet vinden... rij er straks wel ff langs..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat plein heeft inderdaad een naam
quote:
Er waren er een paar afgevallen op jouw lijstje:quote:
Het eerste durf ik niet te zeggen maar het tweede is zeker waarquote:Op maandag 2 februari 2009 01:29 schreef twister_rodriguez het volgende:
oh nee ken die straat weldat is m nie
Dichterbij dan alle gokken tot nu toe, maar je bent er nog lang niet...quote:
We gaan de goede kant op, maar nog niet ver genoeg...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef vamperotica het volgende:
Ik zal er wel weer helemaal naast zitten.... Maar..... Kijk je tegen de Bisschop Masiusstraat aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |