waarom is geen 1 foto voor jou ingewikkeld? haha knap hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Reigerstraat!
7 keer verhuisd in de afgelopen 10 jaar, aardig wat van de stad gezien en de vreemde neiging om altijd binnendoor te fietsen\ lopen...quote:Op zondag 18 januari 2009 19:23 schreef mrloesje het volgende:
[..]
waarom is geen 1 foto voor jou ingewikkeld?
gaat dat niet allemaal platquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef twister_rodriguez het volgende:
even offtopic wat vinden jullie van de buurt achter die parkeerplaats tegenover de abn en interpolis, zeg maar tussen enschotsestraat en spoorlaan...
kan daar miss iets huren
wel achter het station. daar gaat dacht ik wel een hoop plat, maar tussen spoorlaan en enschotsebaan weet ik nietquote:
quote:
Het ziet er nogal uitgeleefd uit, lijkt me niet de beste buurt in Tilburg maar verder weet ik er eigenlijk niets van...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef twister_rodriguez het volgende:
even offtopic wat vinden jullie van de buurt achter die parkeerplaats tegenover de abn en interpolis, zeg maar tussen enschotsestraat en spoorlaan...
kan daar miss iets huren
correctquote:Op maandag 19 januari 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
burgemeester letscherweg ter hoogte van reeshof
Ondertussen ben je al weer terug toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
o nog plaatje verschuldigd
kan iemand anders er even 1 plaatsen ?
ik moet namelijk weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |