Yep, je bent ergens halverwege het vorige topic van het lijstje af gevallen...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef styliste het volgende:
ik wil nie lullig doen maar ik had ook een straat goed..
quote:_Ophelia_: 24
Crazy-M: 12
Existenz: 11
-_Tommy_-: 7
twister_rodriguez: 7
vamperotica: 7
vioo: 6
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
VoreG: 1
Koston: 1
theKID: 1
Nint: 1
krioro: 2
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
Clesar03: 1
seilram: 1
mrloesje: 1
styliste: 1
Da dacht ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef vioo het volgende:
ik zou toch zweren dat het wel de willenIIstraat is..
rode huis is synagoge en dan de boom van dat parkje(wat nu weg is) en dan paradox..
ik weet het eigenlijk wel zeker..
Eh, OK, als jullie het zeker weten vind ik het goed. Er stond iets anders bij waar ik hem vandaan heb, ik weet het zelf verder niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef vioo het volgende:
ik zou toch zweren dat het wel de willem II straat is..
rode huis is synagoge en dan de boom van dat parkje(wat nu weg is) en dan paradox..
ik weet het eigenlijk wel zeker..
quote:_Ophelia_: 24
Crazy-M: 12
Existenz: 11
-_Tommy_-: 7
twister_rodriguez: 7
vamperotica: 7
vioo: 6
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
VoreG: 1
Koston: 1
theKID: 1
Nint: 1
krioro: 2
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
Clesar03: 1
seilram: 1
mrloesje: 1
styliste: 1
vlinder81: 1
Oh, jezus, ik ben lekker bezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef vlinder81 het volgende:
sorry maar ik zei eerder willemIIstraat?????
plaatje even op photobucket.com plaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef vlinder81 het volgende:
het wil niet lukken... ik ga de komende dagen uitzoeken hoe dat zit.. geef jullie sein als het mij weer lukt....
Ik kreeg net een politie smsje dat de Christine Leduc net is overvallen. Iemand een achtienjarige op een scooter gezien?quote:
Ringbaan West, inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |