quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Nint het volgende:
Het is in ieder geval niet de armhoefstraat
Volgens mij zijn dat tijdelijke drempels die gebruikt worden bij wergwerkzaamheden, die stoep ziet er ook uit alsof hij pas open heeft gelegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
in elk geval rondom centrum, en waar hebben ze gele drempels :x
Je hebt de foto van direct wonen Armhoeftsraat 5, daar staat deze foto bij maar in de armhoefstraat bestaat deze hoogbouw niet, klik voor de gein maar eens op luchtfoto bij de advertentiequote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef twister_rodriguez het volgende:
is het serieus de armhoefstraat niet. ik heb geen id waar het is dus zal ik maar een nieuw plaatje plaatsen, heb deze gwoon gegoogled en daar stond op armhoefstraat tilburg
Nopequote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef mrloesje het volgende:
in de buurt van de van alkemadestraat toevallig?
Er bestaat niet zoiets als een stoep die te smal is voor een kratje bier!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef mrloesje het volgende:
haha die stoep is toch veel te smal voor een kratje bier!
al klaar met denken?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet gedacht dat deze zo moeilijk zou zijn![]()
Ik zal straks eens nadenken over een hint.
Ja, maar niets creatiefs bedacht: De straat ligt tussen de Korvelseweg en de Ringbaan west.quote:
Korenbloemstraat?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, maar niets creatiefs bedacht: De straat ligt tussen de Korvelseweg en de Ringbaan west.
(Hoe gaat het met Dracu trouwens?)
quote:
Ooit moet je een keer gelijk hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef twister_rodriguez het volgende:
k ga maar nog een x voor de arke noestraat
heeeel warmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef seilram het volgende:
textielstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
die welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef seilram het volgende:
nee, die straat ernaast.... shit... de weverstraat??
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef seilram het volgende:
okee, maar ik ben nieuw hier en ging ff lekker eerst posten zonder te lezen, moet ik een nieuw plaatje plaatsen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef seilram het volgende:
Sorry, ik heb wat foto's gevonden, maar krijg het niet ge-upload op het internet (schaam schaam). Ik zal niet meer mee raden, tot ik heb uitgevogeld hoe ik dat fatsoenlijk kan doen.
foto kun je uploaden via photobucket. werkt wel makkelijk vind ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef seilram het volgende:
Sorry, ik heb wat foto's gevonden, maar krijg het niet ge-upload op het internet (schaam schaam). Ik zal niet meer mee raden, tot ik heb uitgevogeld hoe ik dat fatsoenlijk kan doen.
ook al nieuw hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef styliste het volgende:
goh plaats je dan gelijk ook een nieuwe? begon net een beetje warm te lopen...
whehe, ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
dit topic trekt meer tilburgs dan het tilburg topic
Tilburg #122/2 Een naamtopic voor een lui iemand: theKID!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef styliste het volgende:
heb nog geen ander topic gezien maar vind dit wel erg leuk om te doen!![]()
ik denk dat je redelijk in de buurt zitquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef krioro het volgende:
Volgens mij ook Gilzerbaan. Daar waar Corry Konings woonde.
was dat niet bosche wegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef krioro het volgende:
Volgens mij ook Gilzerbaan. Daar waar Corry Konings woonde.
ach die artiesten verhuizen veel te veelquote:
mja ze woont er niet meer, ze woont in Spanje, heeft wel het huis nog!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach die artiesten verhuizen veel te veel
ze woont toch ergens net voorbij het spoor viaduct?
links ??
Dan voel ik de dringende behoefte om te zeggen: Kloptquote:
jah maar dat ben ik dan ook nietquote:
het is hier raad de straat, niet raad de voordeur en achterdeurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef rinzzz het volgende:
stukje straat, stukje huis, niet te makkelijk maken he...
hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef vioo het volgende:
[..]
het is hier raad de straat, niet raad de voordeur en achterdeur
ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
horen alle 3 de fotos wel bij 1 straat ?
want ik zie duidelijk wat structuren in straat die op elke foto anders zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef rinzzz het volgende:
[..]
ja.
ik geef jullie nog 10 minuten, dan vind ik het mooi geweest....
Volgens mij was ik aan de beurtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef rinzzz het volgende:
[..]
ja.
ik geef jullie nog 10 minuten, dan vind ik het mooi geweest....
Dat betekent nog steeds dat je het niet geraden hebt. Gg no re...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
Reden dat ik vroeg van die fotos:
foto 1: nieuw bouw woning met redelijk nieuwe stoep.
foto 2: oude huisjes, en aparte fietspad
foto 3 een oud landhuis.
hey gebruik jij ook KAK als het even tegenzit... kom je niet vaak tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef vioo het volgende:
kak, ik weet em maar kan er ff niet opkomen
Die foto's zijn overigens niet van de Clerxstraatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef rinzzz het volgende:
noobs http://www.directwonen.nl/koop/zoeken/Tilburg/Clercxstraat.aspx
wat ben je allemaal eigenwijs aan het doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die foto's zijn overigens niet van de Clerxstraat
En hoe weet je dat wat er in de link staat klopt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef rinzzz het volgende:
[..]
wat ben je allemaal eigenwijs aan het doen![]()
Clercxstraat 15 in Tilburg
Clercxstraat 7 in Tilburg
Clercxstraat 9 in Tilburg
ik voeg niet voor niks de link toe
Inderdaad zoals ik al zei, als je naar die huisnummers gaat kijken.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die foto's zijn overigens niet van de Clerxstraat
is mij ook al vaak opgevallenquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:18 schreef vamperotica het volgende:
de foto's van direct wonen slaan soweiso nergens op... Was me ook al eerder opgevallen. Let er maar eens op!
quote:
Je hebt helemaal gelijk, ik had ook allang in bed moeten liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef mrloesje het volgende:
zoiets heet oostelijker, niet westelijker..
quote:
Klopt uiteraardquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:48 schreef vioo het volgende:
_Ophelia_: 20
Existenz: 11
Crazy-M: 11
twister_rodriguez: 6
vamperotica: 6
-_Tommy_-: 6
vioo: 5![]()
Croupouque: 2
Petertjuhhhh: 2
_dirkjan_: 2
PooL: 2
VoreG: 1
Koston: 1
theKID: 1
Nint: 1
krioro: 1
JeffreyXL: 1
HEvaRe: 1
Clesar03: 1
seilram: 1
Kruising academielaan dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat de rotonde op de Cobbenhagenlaan?
vorige topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:05 schreef mrloesje het volgende:
nee volgens mij niet, 2 terug was die rotonde van taxandriebaan en toen gokte ophelia de rotonde cobbenhagen-academiemaar dat was m niet dus doet tommy de academie nou alsnog
werkt inderdaad makkelijk.quote:
jeuj, makkelijk als je in de buurt woontquote:
en dat terwijl je dit 2 minuten voordat je het raadde nog zei..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm flatten buurt ..... zal het zo even niet weten :x
jah maar herkende in 1 keer de grote flatquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef mrloesje het volgende:
[..]
en dat terwijl je dit 2 minuten voordat je het raadde nog zei..haha
jij bent gewoon langzaam vandaagquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
hmm mrloesje en ophelia gebruiken zelfde album in photobucket
Goh, het lijkt bijna logischquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
jah, jullie hebben idd alle 2 een eigen account
maar viel me op alle 2: raad de straat gebruiken
vrouwen logicaquote:
o, dus ook niet echt in de buurtquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het heet daar nog lááááááááng geen Hasseltstraat, en je moet wel een keer of tig de bocht om en oversteken voor het Hasseltstraat heet
Je was wel erg warmquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef vamperotica het volgende:
uhm.....
Kweenie...Maar het komt me wel erryg bekend voor...*zucht
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef vlinder81 het volgende:
nee ? wel vlakbij van anrooylaan/beethovenlaan.... tilburg noord?
quote:
absoluut nietquote:
Natuurlijk mag dat maar ik vind het persoonlijk een beetje in de categorie "hints" thuishoren, pas op zijn plek als er een paar keer fout geraden is. (en zoals ik al zeg, dat is persoonlijk)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef mrloesje het volgende:
zijstraat wandelboslaan.. dat zijn er ook maar 100 ofzo..
en ik weet ook wel dat 'kruidenbuurt' geen straat is maar ik mag toch ook gokken in welke buurt de straat ligt? of is dat niet toegestaan.. sorry dan.
quote:
heeeel koud!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb trouwens geen flauw benul waar dat is, ik vermoed het eerste deel van de Reeshof maar verder
Mmmm, ik voel dezelfde behoefte opkomenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik weet m maar heb de foto op inet gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |