quote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Nint het volgende:
Het is in ieder geval niet de armhoefstraat
Volgens mij zijn dat tijdelijke drempels die gebruikt worden bij wergwerkzaamheden, die stoep ziet er ook uit alsof hij pas open heeft gelegen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
in elk geval rondom centrum, en waar hebben ze gele drempels :x
Je hebt de foto van direct wonen Armhoeftsraat 5, daar staat deze foto bij maar in de armhoefstraat bestaat deze hoogbouw niet, klik voor de gein maar eens op luchtfoto bij de advertentiequote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef twister_rodriguez het volgende:
is het serieus de armhoefstraat niet. ik heb geen id waar het is dus zal ik maar een nieuw plaatje plaatsen, heb deze gwoon gegoogled en daar stond op armhoefstraat tilburg
Nopequote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef mrloesje het volgende:
in de buurt van de van alkemadestraat toevallig?
Er bestaat niet zoiets als een stoep die te smal is voor een kratje bier!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef mrloesje het volgende:
haha die stoep is toch veel te smal voor een kratje bier!
al klaar met denken?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet gedacht dat deze zo moeilijk zou zijn![]()
Ik zal straks eens nadenken over een hint.
Ja, maar niets creatiefs bedacht: De straat ligt tussen de Korvelseweg en de Ringbaan west.quote:
Korenbloemstraat?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, maar niets creatiefs bedacht: De straat ligt tussen de Korvelseweg en de Ringbaan west.
(Hoe gaat het met Dracu trouwens?)
quote:
Ooit moet je een keer gelijk hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef twister_rodriguez het volgende:
k ga maar nog een x voor de arke noestraat
heeeel warmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef seilram het volgende:
textielstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |