Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
Was sollte kaput gehen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
geil! toll!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Das einige plaatje was by diese TT hollte ist
[ afbeelding ]
quote:
Hat Sie das heute gefressen oder was?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Schnitzel ist viel grosser als dein Teller.
Ik dacht aan deze guntherquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef cybermans het volgende:
niet oostenrijks maar wel duits
GUNTHER!!!!
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hat Sie das heute gefressen oder was?
wat een griezelquote:
Vanavond heet dat SOL, van-a-vond.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles kan kapoet
Aber das fleisch ist so grössquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommen
Warum denkest du das ich es Oral nehmequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aber das fleisch ist so grössdenkest du das man das ganz im munde nehmen kann?
Daar ben ik nog steedsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warum denkest du das ich es Oral nehme
Es scheuert lecker
Kres ist deine Freundinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds![]()
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
Zou kres geen echte kapitein zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou kres geen echte kapitein zijn?
Kres hierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou kres geen echte kapitein zijn?
NEUK!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres hier
MK Wat doe je me aan..... ?
Daar gaat mijn reputatie hier op FOK......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
verdorven geestenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het zegt meer over CUL dan over jullie MK..............
Ja, vooral die Dude.quote:
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurd![]()
hebben gewoon lol samen![]()
dit was MK dus ff
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
verdorven geestenvuilspuigerij!
ik ben geestelijk meervoud, zie ikquote:
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
ik ben geestelijk meervoud, zie ik
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gun iedereen veel leuke vrienden.
Ik vind het raar als je hier niet kunt vertellen dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Dat vind ik pas raar. Alsof je niet raar kunt zijn zonder het raar te vinden dat je plezier hebt met vrienden die vertellen dat ze raar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!![]()
En verder vind ik kres gewoon een schatje en ik gun jou wel zo iemand.That's all.
Aafquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.
Alweer een reden om niet naar een meet te komen......... Verwachtingen.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!![]()
En verder vind ik kres gewoon een schatje en ik gun jou wel zo iemand.That's all.
Dat komt omdat ik het nogal raar vind om dan opeens ook de naakte woelrattenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je cavia's uit je statement laat. m/v/c
Ik kijk hem niet, maar ken hem wel!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Om in het thema te blijven: Wolfgang en Günther (alweer een Günther) maken een Wiedergutmachungsschnitzel.
Oké. En dan nu de door jou beloofde foto's?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.
Ja ho. Wacht.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het nogal raar vind om dan opeens ook de naakte woelratten [ afbeelding ]
buiten deze discussie te houden. Want dan krijg je dit dus inderdaad. Die verongelijktheid. Ik kon het weten.![]()
Anyway: m/v/c/n dus.
Raar....quote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef krakkemieke het volgende:
Alweer een reden om niet naar een meet te komen......... Verwachtingen.....
Musk komt toch van de anaalklieren van een ander beest?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ho. Wacht.
[ afbeelding ]
De kont van deze kat produceert een paar van de lekkerste elementen van iconische geurtjes.
m/v/c/n/c dus.
Civet van de civetkat.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Musk komt toch van de anaalklieren van een ander beest?
Vertel eens?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ho. Wacht.
[ afbeelding ]
De kont van deze kat produceert een paar van de lekkerste elementen van iconische geurtjes.
m/v/c/n/c dus.
quote:In sommige parfums wordt de muskus van de civetkat gebruikt. Om die te verzamelen, moeten de anale zakjes leeggeschraapt worden, wat voor hem een erg pijnlijk proces is.
Oei, met het hondje is het dus na de bewuste vakantie bij de fokker echt niet meer goed gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Tezz het volgende:
Ja hallo![]()
Ik had een heel leuk feestje.
Maar onze hond vond het nodig om onafgebroken te blaffen.
En ik had de buuf op sms-alert gezet.
Het eerste sms-je kwam om 22.00 uur, toen had ik net een halve fles wijn leeg en begon het gezellig te worden.
Om 23.00 uur kreeg ik het tweede sms-je en toen ben ik langzaam gana overwegen om naar huis te gaan.
Om 24.00 uur heb ik dat ook daadwerkelijk gedaan.
Kuthond.
En ik heb een hele lieve buurvrouw, ze wilde alleen maar op sms-alert omdat ik het graag wilde, niet omdat ze dat zelf nodig vond, want ze heeft er geen last van. Mijn andere buuf daarintegen is niet zo blij met mijn hondje volgens mij.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Klopt Cybermans, ben effe de naam kwijt.....
quote:Exotic Dung Coffee
Kopi Luwak, also known as caphe cut chon (fox-dung coffee) in Vietnam and kape alamid in the Philippines, is coffee that is prepared using coffee cherries that have been eaten and partially digested by the Asian Palm Civet, then harvested from its feces.
Ja, dat kutbeest kan overdag makkelijk 6 uur aan 1 stuk alleen thuis zijn, maar als het donker is dus op een of andere manier niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oei, met het hondje is het dus na de bewuste vakantie bij de fokker echt niet meer goed gekomen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Tezz het volgende:
Ja hallo![]()
Ik had een heel leuk feestje.
Maar onze hond vond het nodig om onafgebroken te blaffen.
En ik had de buuf op sms-alert gezet.
Het eerste sms-je kwam om 22.00 uur, toen had ik net een halve fles wijn leeg en begon het gezellig te worden.
Om 23.00 uur kreeg ik het tweede sms-je en toen ben ik langzaam gana overwegen om naar huis te gaan.
Om 24.00 uur heb ik dat ook daadwerkelijk gedaan.
Kuthond.
En ik heb een hele lieve buurvrouw, ze wilde alleen maar op sms-alert omdat ik het graag wilde, niet omdat ze dat zelf nodig vond, want ze heeft er geen last van. Mijn andere buuf daarintegen is niet zo blij met mijn hondje volgens mij.
ook van mij een favorietje....ruikt naar babietjes, maar niet op een al te zwitsallerige manier dusquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef AKnynke het volgende:
white musk blijft een van m'n favoriete geurtjes allertijden!
Het lijkt me zo triest dat het sindsdien zo is omgeslagen. Je was altijd zo dol op hem.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat kutbeest kan overdag makkelijk 6 uur aan 1 stuk alleen thuis zijn, maar als het donker is dus op een of andere manier niet.
Vrienden van mij willen hem heel graag hebben. Maar ik geef wel heel veel om hem. Het is gewoon echt KUT. Ik wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant moet ie natuurlijk wel gewoon braaf alleen kunen blijven.
geen foto's gemaakt, zijn haar zat niet goed ofzowquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. En dan nu de door jou beloofde foto's?
film even op pauze gezet
ik krijg altijd van iedereen complimentjes als ik het opheb, en dat is met m'n andere geurtjes niet zo!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook van mij een favorietje....ruikt naar babietjes, maar niet op een al te zwitsallerige manier dus
Ik ga eens heel goed overwegen of het echt geen idee is om hem bij die (zeer goede) vrienden van mij onder te brengen. Misschien is dat voor mijn gemoedsrust wel beter. Ik sta nu dus echt werkelijk nooit met een ontspannen gevoel op een feestje of avondje uit. Vreseljk.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo triest dat het sindsdien zo is omgeslagen. Je was altijd zo dol op hem.
trusten meisquote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik krijg altijd van iedereen complimentjes als ik het opheb, en dat is met m'n andere geurtjes niet zo!
@ Tezz: sterkte met het beest, dit is vervelend!
@ allemaal: weltrusten!
Sterkte. Lijkt me heel moeilijk, om zo'n beslising te nemen, maar die vrienden lijken me de moeite van het proberen waard. Ook voor doggie.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga eens heel goed overwegen of het echt geen idee is om hem bij die (zeer goede) vrienden van mij onder te brengen. Misschien is dat voor mijn gemoedsrust wel beter. Ik sta nu dus echt werkelijk nooit met een ontspannen gevoel op een feestje of avondje uit. Vreseljk.
Dankje, ik ga morgen met mijn man eens goed praten. Net op het feestje ook: hij is gebleven (moest van mij). Hij wilde de hond gewoon laten blaffen, ik had zoiets van: nee, dat kan ik mijn buren echt niet aandoen......quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sterkte. Lijkt me heel moeilijk, om zo'n beslising te nemen, maar die vrienden lijken me de moeite van het proberen waard. Ook voor doggie.
En?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef kres het volgende:
Hi there
Hier in Leusden is het -7 (Stukje info voor die gene die het willen weten)
Nou Kres is weer veilig thuis...
Mijn eerste micro fok meet was een succes...![]()
Erg vermaakt en erg leuk om de persoon achter een icon irl te ontmoeten...![]()
Bedank MK voor het eten..... Heeft me zeker goed gesmaakt.....
Dahaaaag remlof.quote:
Mijn god, ik wist niet dat je zo'n ambtenaar was.quote:
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn god, ik wist niet dat je zo'n ambtenaar was.
Een goede FA kent nuances en hangt niet tegen die nep-macht aan die FOK!lijkt te verschaffen.
Doe even verstandig..?![]()
En een mod of een FA is meer dan een gewone userquote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.
Het is goed remlof.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.
Plachten, mooi werkwoordquote:Op zondag 11 januari 2009 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is goed remlof.Kijk eens goed naar jezelf en hoe je je placht te gedragen lately. Beetje overdreven.
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
Maar loop nou niet zo achter dat bijna bejaarde stel aan, we proberen hier een forum zo leuk mogelijk voor iedereen te houden, dat snap je toch zelf ook wel?
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we zijn te oud om te mogen posten? Of ga je het nu gewoon verder op de man/vrouw spelen?
Echt FA-waardig dit.![]()
Nee, het continue gezeik van een stel oldbies, plus dat wij als FA's ze een hand boven het hoofd zouden houden.quote:En geef je nog even antwoord op de vraag of die blote piemel posten de reden van Sjimz ontslag nemen was?
Wie loopt hier achter wie aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Plachten, mooi werkwoord
Maar loop nou niet zo achter dat bijna bejaarde stel aan, we proberen hier een forum zo leuk mogelijk voor iedereen te houden, dat snap je toch zelf ook wel?
Je hebt wel echt iets goed te maken remlof.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.
[..]
Nee, het continue gezeik van een stel oldbies, plus dat wij als FA's ze een hand boven het hoofd zouden houden.
En nu graag het antwoord op de vraag of je die aanval op onze leeftijd FA-waardig vindt, i.p.v. het kinderachtige terugverwijzen naar 'jij doet het ook' ?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef remlof het volgende:
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaardequote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu graag het antwoord op de vraag of je die aanval op onze leeftijd FA-waardig vindt, i.p.v. het kinderachtige terugverwijzen naar 'jij doet het ook' ?
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef Emieltje het volgende:
@ remlof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
en in het bijzonder: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaarde
Nou, doe dan eens gewoon en wees weer eens lief en hou op met die onzin om B. extra lang te bannen.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaarde
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden. VBL sluiten is de andere optie, maar die sprak ons minder aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie loopt hier achter wie aan?
Praat die hele club achter de schermen niet zo na - want die hoor ik in deze uitspraak. Shmoop en Yvonne willen natuurlijk erg graag Bluezz en golfer aanwijzen.
Je verliest je in gemeengoed en beweert dat je handelt in het belang van een ieder, maar dat is natuurlijk onzin.
Het plaatsen van een piemel is VBL verzieken?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden.
Ach man, ga even in je eigen teiltje kotsen en bedenk dan morgen wat ook al weer je bedoeling was met FOK!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden. VBL sluiten is de andere optie, maar die sprak ons minder aan.
Ja en daarvoor was er niets gebeurdquote:Op zondag 11 januari 2009 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het plaatsen van een piemel is VBL verzieken?
* sidder *quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was er niets gebeurd
En ik ben er nu wel klaar mee hier. Ga over eten praten of over seks of iets anders culinairs
Wanneer heb jij voor het laatst ook alweer onder het eten culinair gesekst?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
En ik ben er nu wel klaar mee hier. Ga over eten praten of over seks of iets anders culinairs
Verder gaat het wel goed?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was er niets gebeurd
Wat bende gij toch ook unne sgatjuhhhquote:Op zondag 11 januari 2009 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Leek ze op haar icon?
Dat zou ik namelijk ook wel eens willen weten.
Het lijkt mij wel een leuk mens, die MK.
De volgorde klopt welquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ging net pissen, zag mijn piemel en moest aan remlof denken.
Je hebt dan ook behoorlijk wat gegeten...enne we hebben het samen gemaakt tochquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef kres het volgende:
Bedank MK voor het eten..... Heeft me zeker goed gesmaakt.....
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Neuckeuh?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat bende gij toch ook unne sgatjuhhh![]()
Tsssk....dat op de man spelen is voorbehouden aan (f)A's. Dat mogen 'gewone' usertjes niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
* sidder *
Sukkel, echt ongelooflijk.![]()
Neuken?quote:
hij post toch geen piemols verderquote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsssk....dat op de man spelen is voorbehouden aan (f)A's. Dat mogen 'gewone' usertjes niet hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:01 schreef mascara-klodder het volgende:
hij post toch geen piemols verder
Ik lig al helemaal wijdbeens voor je klaar MEESTERES-KLODDER.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
en voortaan alles wat er in vbl gebeurtskt daar laten en niet in de cul-sc bespreken![]()
anders ga ik er ff met de zweep overheen
Truste voor vanavondquote:Op zondag 11 januari 2009 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het ook wel gehad voor vanaaf. Als iedereen even kusjekroel kan doen dan heb ik ook weer een goede nachtrust
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik wacht ook nog op een antwoord
quote:
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie loopt hier achter wie aan?
Praat die hele club achter de schermen niet zo na - want die hoor ik in deze uitspraak. Shmoop en Yvonne willen natuurlijk erg graag Bluezz en golfer aanwijzen.
Je verliest je in gemeengoed en beweert dat je handelt in het belang van een ieder, maar dat is natuurlijk onzin.
Dikke vinger SHE, sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 04:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.
Hey, SHE ook hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:10 schreef SHE het volgende:
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.
Oké, zo kunnen we het ook doen. Waarom moet dit volgens jou een statement zijn?quote:
Nou zeg, ik kom even thuis van een gezellig avondje,,,quote:Op zondag 11 januari 2009 04:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, SHE ook hier.![]()
En die twee? Die zijn gewoon oke. Het is maar dat je het weet.
Leuk dat de CUL-SC ook al misbruikt wordt voor het gedoe.
Daarom schoot ik ook even in de verdediging. Ook al is dat in theorie 'lekken' , maar ze noemt precies de twee dames die vooraan staan om de hete kolen voor de oldbies uit het vuur te halen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, SHE ook hier.![]()
En die twee? Die zijn gewoon oke. Het is maar dat je het weet.
Leuk dat de CUL-SC ook al misbruikt wordt voor het gedoe.
Sorry mop, maar ik zie even geen logisch verband tussen mijn opmerking en de dikke vinger en kots smiley die jij mij meent te moeten geven.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, zo kunnen we het ook doen. Waarom moet dit volgens jou een statement zijn?
Er is niets aan de hand hoor. In Gaza gaan mensen dood, hier maken we ons druk om geruchten, piemels en braadworst.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:23 schreef Ole het volgende:
sjjjeeezus heeeee
zijn we collectief ongesteld?
last van de volle maan?
Wat zijn piemels toch lelijke dingen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:26 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk gedoe toch weer.
Nog even en dan komt remlof ook weer even terug.
Ik zou je er eigenlijk 48 uur af moeten gooien voor die link, maar ik ben ben de kwaadste niet,quote:Op zondag 11 januari 2009 04:26 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk gedoe toch weer.
Nog even en dan komt remlof ook weer even terug.
quote:
Jij weet helemaal niet hoe Rems piemel er bij staat.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:34 schreef golfer het volgende:
[..]genoeg reden blijkbaar om 2 weken geband te worden door iemand met een hele kleine
Nou, als ik dit soort post lees:quote:Op zondag 11 januari 2009 04:35 schreef SHE het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe Rems piemel er bij staat.
heb ik wel een aardig idee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
Ik zou je er eigenlijk 48 uur af moeten gooien voor die link, maar ik ben ben de kwaadste niet,
Onzin. Je mag geen blote snikkelz posten op FOK. altijd zo geweest. Ik ben er zelfs 2 keer voor gebanned en dat waren nog wel Japanse strip varianten :}quote:Op zondag 11 januari 2009 04:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, als ik dit soort post lees:
[..]
heb ik wel een aardig idee hoor.
Hallo?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:41 schreef SHE het volgende:
Waar zijn die beroemde billen trouwens; heb je d'r in de kelder verstopt?
kom op zeg!quote:
jij zegt hetquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef SHE het volgende:
[..]
En dan is ze meteen dood?.
Het is maar internet chick, relaxxxxxxxxx
*ril*quote:
Ja, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo?
Die beroemde billen van mij zijn door ene remlof voor een week of 2 geband omdat hij dat kan doen en niet helemaal snapt hoe het echt zit.
maar je kunt vast wel achter de schermen lezen waarom er een mod is op gestapt vanwege het posten van een blote piemel.
... lek eens?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:52 schreef SHE het volgende:
Overigens is Sjimz niet opgestapt door een blote snikkel; dat heeft hij helder uitgelegd achter de schermen.
Irritant zijn is nu ook alweer een reden om geband te worden?quote:Waarom ben jij eigenlijk niet gebanned? JIj bent itt Bloes wel irritant
Dat is het altijd geweest!quote:Op zondag 11 januari 2009 04:58 schreef golfer het volgende:
[..]
... lek eens?
[..]
Irritant zijn is nu ook alweer een reden om geband te worden?
gauw dus even de policy weer aanpassen?
Jammie..quote:Op zondag 11 januari 2009 05:00 schreef SHE het volgende:
En niet lelijk doen tegen mij want ik sla hard.
quote:En nee, lekker kan niet. Maar ik kan je garanderen dat het NIETS te maken had met een blote lans.
Geloof me maar op mijn bruine kijkers
Trusten ouwe !quote:Op zondag 11 januari 2009 05:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammie..![]()
[..]
![]()
Maar ik ga ook lekker liggen en dromen van je naaktfoto's.
Trusteh.
Ik kreeg 3 maand fobo voor een centimeter piemelquote:Op zondag 11 januari 2009 04:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin. Je mag geen blote snikkelz posten op FOK. altijd zo geweest. Ik ben er zelfs 2 keer voor gebanned en dat waren nog wel Japanse strip varianten :}
Doe toch niet zo star ouwe!
Waar zijn die beroemde billen trouwens; heb je d'r in de kelder verstopt?
Heeey Tezz aan die hond is wel wat te doen hoor, moet ik 't ff aan mijn zus vragen? Die is nl afgestudeerd kinderen & honden opvoeder.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Tezz het volgende:
Ook Tezz is weer wakker en leest dat jullie je lekker uitgeleefd hebben vannacht. Gezelli!
Hondje liet me gewoon slapen vannacht. Gek beest.
onkruid vergaat niet jeweetsquote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Wat een toestand hier, ik snap er gelukkig geen klap vanOver tot de orde van de dag
![]()
Vind het alleen wel ongezellig als Bluezz te lang weg blijft geloof ik..
Ja! Vraag maar!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeey Tezz aan die hond is wel wat te doen hoor, moet ik 't ff aan mijn zus vragen? Die is nl afgestudeerd kinderen & honden opvoeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag Memo..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ja, en veel pijn en straaltjes bloed langs je benen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
als ik nu een piemol post, krijg ik dan een ban?
jaa kijk maar uit....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
als ik nu een piemol post, krijg ik dan een ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef kres het volgende:
[..]
jaa kijk maar uit....
Gaat helemaal de verkeerde kant op.....
Een poes
(Bedenk wel.... je hebt altijd nog de keuze of je deze spoiler wel of niet open klikt.... so don't blame me if your fragile mind can't handle it)
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde nét mijn eigen piem0l posten maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag m wel pm'enquote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ohik wilde nét mijn eigen piem0l posten maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie
Ransbakje....quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
wiz inside the painting of the fallen madonna wiz ze big boobies
Je mag hem wel tegen de scanner swaffelen, net als toen tegen Lein.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ohik wilde nét mijn eigen piem0l posten maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie
Kijk wel uit kan warm worden he.....quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag hem wel tegen de scanner swaffelen, net als toen tegen Lein.
Gossie toch......quote:
quote:
vind je?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nounounou je bent best lief in het echt.Kres
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vind je?ik heb je amper gesproken
Hee nog iemand die ze heeft gevondenquote:
Doe je haar de groeten terug?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
jullie krijgen nog de groeten van Bluezz
sms dat 't een trut uit de hel is en dat je haar nooit meer wil zienquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg net een mailtje van mijn ex:
Ze mist me heel erg, ze heeft een date morgen en ze had gewild dat ze haar telefoonnummer niet had gegeven, en ze hoop dat het beter met me gaat.
Vrouwen.![]()
![]()
![]()
Een connaisseur!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sms dat 't een trut uit de hel is en dat je haar nooit meer wil zien
Als ik haar weer eens zie, zal ik het doorgeven.quote:
Beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefde eigenlijk?
ja en daar doen ze de hele avond overquote:Op zondag 11 januari 2009 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb maar teruggemailed dat ze de date kan cancellen door te melden dat ze thuis moet blijven. Om haar haar te wassen, ofzo. Dat doen vrouwen toch altijd?
Vrouwen....quote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en daar doen ze de hele avond over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Steeds beter is goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Beter.
Ik heb het idee dat we beter in staat zijn elkaars verschillen te accepteren.
okéquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef kres het volgende:
"MK vraagt of dat jullie niet al te veel willen lullen anders moet ze veel te veel teruglezen als ze weer's online is.."
Ach je bent eerlijk daar gaat het om.....quote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
eigenlijk is er geen hol aan maar ik weet ook niks beters
The day after the night before.quote:
lees terug!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef kaasplankje het volgende:
ja weinig sex ook
dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan toch gewoon een potje masturberen trekplenk?
is dit ein versuch?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lees terug!
2 jaar jij al zeuren na ee paar dagen
ik snap m nietquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flexibel ben jij met het masturberen zeg
Nou, volgens mij zegt Lein ook geen nee tegen jou als ze geil is hoor. Dus dan zou ik idd bij haar langsgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
nee daarvoor vind ik lein veel te lief
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zegt Lein ook geen nee tegen jou als ze geil is hoor. Dus dan zou ik idd bij haar langsgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |